تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۲۱۱۵۲۹

عملکرد شوراها قابل تقدیر است

۰
کبنا ؛رئیس شورای شهر دهدشت گفت: عملکرد شوراها با وجود کاستی ها و کمبودها قابل تقدیر است.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، حسین جهادگر در نشست مشترک روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه شوراهای اسلامی یکی دیگر از بزرگترین دستارودهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی شوراها تشکیل شده که در واقع به نقش مردم در اداره امور کشور اهمیت داده و ۹ اصل قانون اساسی به این امر اختصاص داده شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت با بیان اینکه در فرهنگ قرآنی و سیره و روایات معصومین(علیهم السلام) به مشورت تاکید شده است، اظهار داشت: اولین شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۷۸ تشکیل گردید و این نهاد مردمی که در واقع نقش یک قوه مقننه محلی را ایفا و ایثار می کند و جایگاه خود را در بین سایر نهادهای حکومتی پیدا کردند و به مروز زمان رشد قابل توجهی یافت و یکی از منابع مهم سرمایه اجتماعی در تصمیم حقوق شهروندی و ایجاد فرهنگ نظم، احترام به قانون به عنوان هنجارهای اجتماعی سهم عمده‌ای در تحقق توسعه ملی کشور به خود اختصاص می‌دهند.
جهادگر بیان کرد: شوراهای اسلامی با وجود عمر کمی که دارند به رغم همه کاستی‌ها، فشارها و کمبودها و مشکلاتی که برای شوراها وجود داشت، عملکرد آنها قابل تقدیر است.
وی افزود: درشوراها اسلامی می‌توان بر اساس خردجمعی، تصمیم‌گیری بر مبنای مشورت سالم، صحیح و منطقی خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.
رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت خطاب به جامعه شورایی، بیان کرد: اگر می‌خواهیم به اهداف شورایی خود برسیم باید خالصانه و صادقانه کمر خدمت به مردم را ببندیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1