تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۲۱۱۵۲۳

نظر «سعداوی» پیرامون نفت و گاز گچساران

۲
۰
کبنا ؛سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید با توجه به برگزاری بازی فینال در خوزستان امیدوار است که یک تیم خوزستانی به فینال برسد.
نعیم سعداوی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با نفت و گاز گچساران گفت: «بازی روز پنجشنبه ما بسیار سخت است اما شناخت خوبی از تیم حریف خود داریم. نفت و گاز گچساران سرمربی جوان و تحصیل کرده ای دارد که از دوستان من است و در سالهای گذشته تجارب زیادی کسب کرده و یزدی تیم خوبی را تشکیل داده است. سطح این تیم بالاتر از جایگاهی است که اکنون فعالیت می کند. نفت و گاز گچساران مهره های خوبی دارد که سابقه حضور در لیگ برتر و استقلال خوزستان را نیز دارند. آنها  پر انگیزه هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند؛ به همین دلیل با تمام وجودشان در زمین حاضر می شوند.»
سرمربی فولاد خوزستان در ادامه اضافه کرد: «در کنار این موضوعات ما نیز فولاد خوزستان هستیم و در هفته های گذشته به خودباوری رسیدیم. بازیکنان ما هدف دارند و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. در مرحله اول می خواهیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه دهیم و هدف دوم ما صعود به مرحله بعد است. هدف ما این است که مرحله به مرحله پیش برویم و اکنون تمام تمرکز ما بر روی بازی نفت و گاز است. برای تلاش از این مرحله تلاش می کنیم و برای بازی های بعد، بعدا فکر خواهیم کرد.»
سعداوی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی فکر می کنید، عنوان کرد: «همه تیم ها دوست دارند که تا مراحل پایانی جام حذفی پیش بروند و چقدر خوب می شود اگر یک تیم از خوزستان در فینال جام حذفی حضور داشته باشد زیرا فینال این مسابقات در خوزستان برگزار می شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما

افق میین
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم برنده بازی روز پنج شنبه تیم نفت وگاز گچساران باشد.(آمین)
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
همین فولاد و شهرداری یاسوج باشکست بدرقه اش کرد یادش بخیر ذوب اهن نایب قهرمان اسیا تراکتور سازی با امیر قلعه نوعی و مس کرمان و رضا عنایتی همه با نتیجه سنگین تو یاسوج شکست خوردن طوری بود که لقب غول کش حذفی رو به شهرداری دادن به امید برد نفت و گاز
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1