تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۲۱۱۵۱۴

نامه گلایه آمیر قشقایی ها در باره استادیوم تختی یاسوج / ماجرای این مدیرکل چیست؟

۳
۰
کبنا ؛دیدار تیم های زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از سری مسابقات لیگ دسته دو کشور به مصاف هم می روند.
به گزارش کبنااسپورت، تیم فوتبال قشقایی شیراز با ارسال نامه ای از وضعیت زمین چمن استادیوم تختی یاسوج ابراز نگرانی کردند و از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد خواستند که بازی دو تیم زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج برگزار شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد نیز با اشاره به دیدار تیم های زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز در یاسوج مرکز استان، اظهار کرد: باید با کسانی که در برگزاری بازی‌ها در استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج کارشکنی می‌کنند برخورد شود و اجازه هرگونه بازی در استادیوم تختی داده نشود چرا که وضعیت کنونی آن اصلا مساعد برای دیدارها نیست.
سید محمدکاظم نظری گفت: متاسفانه با وجود اینکه ورزشگاه تختی برای برگزاری مسابقات مناسب نیست ولی اداره ورزش مجوز برگزاری را در این ورزشگاه داده است.
رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد اذعان کرد: در خصوص بازی‌ها برگزار شده در مرکز کهگیلویه و بویراحمد وضعیت بررسی شد که تاکید شد که بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار نشود چرا که شرایط لازم را برای بازی ندارد و بخشی از آن که متعلق به اوقاف بوده در حال تخریب و ساخت و ساز است.
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه برای احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج هزینه‌های زیادی شد، گفت: با وجود هزینه‌های هنگفت در استادیوم ولی تاکنون بازی در آن برگزار نشده و تجهیزات آن در حال فرسودگی است.
نظری با تاکید بر اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد، بیان داشت: با افتتاح استادیوم تاکنون هیچ بازی در آن برگزار نشده و مسؤولان استانی ورزش تخلف مرتکب شدند که چرا اجازه برگزاری بازی داده نمی‌شود و ورزشگاه در حال مستهلک شدن است.
این مسؤول تاکید کرد: باید با کسانی که در برگزاری بازی‌ها در استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج کارشکنی می‌کنند برخورد شود و اجازه هرگونه بازی در استادیوم تختی داده نشود چرا که وضعیت کنونی آن اصلا مساعد برای دیدارها نیست.
فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: در زمانی که بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد به دلیل استقرار در مرکز شهر با مشکلات ترافیکی زیادی حین بازی‌ها مواجه بودیم لذا انتظار می‌رود دیگر دیداری در این ورزشگاه صورت نگیرد.
به گزارش کبنااسپورت، مدیران کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان هیأت فوتبال این استان بر برگزاری بازی ها در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج همواره تاکید می کنند، اما تنها مدیرکل ورزش و جوانان بنا بر دلایل نامعلوم اجازه نمی دهد که در این ورزشگاه بازی برگزار شود.
رسانه ها اخیراً نوشته بودند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد زورش به مدیرکل ورزش نمی رسد.
kebna-0221  kebna-044411
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واسه یه شهر صدهزار نفری که فوتبالی هم نداره یه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زدن بعد واسه تغییر نام یه استان صحبت از هزینه میکنن
مهدى
Iran, Islamic Republic of
باعث تاسف است که از باشگاههاى فوتبال در یاسوج حمایت نمى شود باید هم تهران چندین تیم لیگ برترى داشته باشد
مدیرعامل باشگاه قشقایى با راه اندازى باشگاه قشقایى نشان دادند که در فوتبال هر چیزى شدنى است و میشود بر تیم چندین میلیاردى پرسپولیس غلبه کرد
لطفا مسئولین رسیدگى کنند تا بیشترین تیم هاى لیگ برتر را از مناطق محروم داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
به امیدپیروزی تیم محبوب زاگرس دربازی روزجمعه مقابل قشقایی شیراز
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1