تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۲۱۱۴۱۹

پیچاب «باشت» در پیچ و خم مشکلات / رنج مردم از نداری (+ تصاویر)

۱۲
۰
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با خانواده های مددجوی روستاههای منطقه محروم پیچاب باشت دیدار کرد.

 فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و کمک به استقلال وخودکفایی آنها بهترین سیاست برای تکریم مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه در این منطقه ۱۳۰خانوار سکونت دارند، افزود: از این تعداد، ۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات مختلف از جمله کمک معیشت، فرهنگی، درمان، ازدواج، طرح اکرام و ایتام و محسنین و سایر خدمات این نهاد بهره مند می شوند که در سال جاری هشت خانوار خودکفا شده اند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون ۴۸ طرح اشتغال زایی به خصوص دامداری با اعتبار پنج میلیارد ریال، در این منطقه برای مددجویان اجرا شده، بیان کرد: مهمترین رویکرد کمیته امداد اشتغال زایی و حرکت به سمت خودکفایی و توانمندسازی مددجویان وخارج کردن از گردونه حمایتی است و سالانه تلاش می شود ۱۰درصد از مددجویان خودکفا شوند.
محبی به بازدید از مناطق محروم استان به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های کاری کمیته امداد اشاره و تأکید کرد: این نهاد با دیدار از خانواده های تحت حمایت و بررسی وضعیت آنها از نزدیک، تلاش می کند تا با شناسایی نیازهای آنها در جهت رفع مشکلات گام بردارد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای این منطقه، تصریح کرد: براساس تأکید مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، کمیته امداد آمادگی دارد تا به تمامی خانواده های نیازمند واجد شرایط در این مناطق محروم جهت توانمندسازی و روی آوردن به اشتغال،  تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کند.
محبی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم نیازمندی ها در این منطقه، کمیته امداد به تنهایی نمی تواند پاسخگوی همه مشکلات نیازمندان باشد و در این زمینه نیاز به همراهی و تعامل همه دستگاههای اجرایی هست.

شایسته ذکر است که در این بازدید اقلامی از قبیل برنج، ماکارونی و لوازم التحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال به مددجویان این مناطق اهدا شد.




















نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دلتان فقط از این خوش که می روید تفریح وعکس می گیرید وبه این مردم فقیر فخر می فروشید
جمال مقدم
Iran, Islamic Republic of
جناب ..شاهکار کردی ۱۲۰ میلیون ریال اقلام بردی و توزیع کردی.جناب طرف روزانه ۱۲۰ میلیارد تومان . میکنه .این ولخرجی ها را بزار کنار.
سعید هوشیاری گشین
Iran, Islamic Republic of
آقایان و مسئولین عزیز به جای تغییر نام استان به فکر بیکاری و مشکلات این بدبخت بیچاره ها باشید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
پول خود مردم را بهشون میدن افتخار میکنن میدونی هزینه سفر این جمعیت نصف مبلغ ی هست که بین مردم توزیع شده
شرمت اله
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چی بگم فقط متاسفم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اینجا محلی برای خدمت بی منت.انهایی که مدعی اند بسم الله
باوی
United States
نماینده ی محترم گچساران این مردم به شما ۱۴۰۰۰ رای دادند به جای دفاع از اسم بویر احمد مشکلات مردم بر طرف کن متاسفم برا ی این مردم ولی مقصر اصلی خودمان هستیم اگه یه باوی اصیل نماینده ی ما باشه که با مرکز استان مخالفت کنه
سیسسخت نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود برمدیرکل محترم وکارمندان دلسوز امداد باشت...حقیقتا غم انگیز است...دوستان به جای نظرمنفی دادن این سرکشی های مسیولین باید تشویق شود...
امیری
Iran, Islamic Republic of
,وقتی نگاه به چهره های فقر ومحرومیت میکنیم ومسیولین دلسوز را کنار فقرا میبینیم صلوات ودرود می فرستیم بر خادمین گمنام رهبری....خسته نباشید
آقایی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدابر کارکنان کمیته امداد. مسیولین اگاه باشند آنهایی که در خدمتگذاری به محرومین سکوت اختیار کرده اند قطعا بدهکار دوعالمند
آقایی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا برکارکنان کمیته امداد. مسیولین بدانند آنهایی که شبها درغم گرسنگی فقرا باخیال راحت سربه بالین میگذارند یقینا از سرچشمه تفکر امام عالم علی علیه سلام دور مانده اند!!!!!!!!!
مهدی جمالسیرت
Romania
سلام و درود بر دلیر مردان منطقه پیچاب باز هم لطف تاجگردون بی که با بردن جاده پیچاب پیداشد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1