تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۲۱۱۴۰۶

ضعف رئیس اداره ورزش لنده و ماجرای یک خودرو (+تصاویر)

۷
۰
کبنا ؛دراقدامی عجیب از سوی اداره ورزش و جوانان لنده خودروی مینی بوس این شهرستان از لنده خارج و به مرکز استان انتقال داده شد.
به گزارش کبنا، بر اساس خبرهای رسید مبنی براینکه مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده قصد برگرداندن خودروی مینی بوس این اداره را به مرکز استان دارند.
دلیل بازگشت و انتقال أین خودرو از لنده به مرکز استان ناتوانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان در بیمه کردن این خورو بوده است!
بنا بر این گزارش، خودروی این اداره درحال حاضر از شهرستان لنده خارج گردید و در ادامه پیگیریهای به عمل آمده از سوی مسولین شهرستان دفتر امام جمعه و فرمانداری درصدد بازگشت این خودرو هستند.
حال باید منتظر ماند و دید آیا خودروی خارج شده از لنده مجددا به این شهر بازخواهد گشت یا نه؟
به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعات رسیده نداشتن بیمه خودرو بهانه ای بیش نبود، بلکه این خودرو به منظور دیگری به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگشت خورده است.
این پایگاه خبری آمادگی برای انتشار پاسخ مسئولان اداره کل ورزش و جوانان را در این خصوص دارد.
varzsh-1 varzsh-2
نام شما

آدرس ايميل شما

سیداحمد خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست و دیگر هیچ .... این هم اقتدار مسئولین ورزش شهرستان تازه تاسیس لنده..... درود به شرفتان ...... خسته نباشید ..... خدا قوّت .....
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این قدر مسئله را بزرگ نکنید مدیر اداره تربیت بدنی لنده از نیروهای خدوم وا رزنده منطقه است که سالها در آموزش وپرورش خدمت کرده است همین طوری نیروهای نخبه منطقه را خراب می کنید بعدش می فرمائید چرا از نیروهای بومی استفاده نمیشه
لنده
Iran, Islamic Republic of
تازه سایت بومی خودمون تابناک خبرو زد
لنده
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم کی این اطلاعات غلط را به کبنا داده ..... از سایت کبنا به عنوان یک سایت معتبر خواهشمندیم کمی در این باره تحقیق بیشتری می کرد بعد مطلب می زد ... این مینی بوس متعلق به شهرداری چیتاب بوده که در زمان آقای نیکزاد ( استاندار قبلی ) به صورت امانی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان بوده که بعد از چند سال به صاحب اصلیش برگردانده شد . در حالی که اصلا بحث بیمه ای در کار نبوده و بیمه اش کاملا فول بوده و مدارک و مستندات موجود می باشد .. در صورت استعلام سایت محترم کبنا مدارک منتشر خواهد شد .
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم سایت: لازم است که بدانید خودروی مینی بوس اداره ورزش و جوانان لنده با پول شخصی مسئول این اداره که قرار نیست بیمه شود و مشکلات فنی دیگرش برطرف شود""ناتوانی و ضعف از اداره کل استان می باشد که در تخصیص بودجه در حد بیمه ی این ماشین کوتاهی کرده و مکاتبات و پیگیری ها بی تأثیر بوده آن هم در پی چندین ماه....
ا
Iran, Islamic Republic of
.. که یک خودرو شخصی مربوط به بیت المال زیر پایش است دیگر نیازی به ماشین ندارد . در ضمن بحث استخر چه شد به سالگرد تربیت بدنی داریم نزدیک می شویم جناب رئیس ..............
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
لنده؟ مگه لنده شهره؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1