تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۲۱۱۳۲۲

توطئه بمب گذاری داعشی‌ها در ایران خنثی شد/ حمایت استاندار از دانشگاه پیام نور/ غار یخ قله دنا

۱
۰
کبنا ؛توطئه بمب گذاری داعشی‌ها در ایران خنثی شد
کشف ۲ تن مواد منفجره در گرمسار با همراهی مردم صورت گرفت. قرار بود با آمدن سرکرده گروهک تروریستی تکفیری سرشاخه نظامی داعش در ایران، با این میزان مواد منفجره حداقل در ۱۰ نقطه از کشور بمب گذاری شود.
کشف ۲ تن مواد منفجره در گرمسار با همراهی مردم صورت گرفت. قرار بود با آمدن سرکرده گروهک تروریستی تکفیری سرشاخه نظامی داعش در ایران، با این میزان مواد منفجره حداقل در ۱۰ نقطه از کشور بمب گذاری شود.
معاون بررسی های استراتژیک امنیت ملی وزارت اطلاعات گفت: شناسایی و کشف حدود ۲ تن مواد منفجره در گرمسار نتیجه همراهی، تعامل و مشارکت مردم بود.
شفیعی در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج بدون اشاره به زمان کشف این میزان مواد منفجره اظهار داشت: ابتدای عملیات اطلاعاتی و امنیتی برای کشف و مقابله با این اقدام ترورریستی یک تماس تلفنی از سوی مردم بود.
شفیعی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) یک روز فرمودند اگر این کشور ۳۶ میلیون جمعیت دارد، تمام این افراد اطلاعاتی هستند.
وی با اشاره به رویکرد مردمی وزارت اطلاعات گفت: امروز نیز جمعیت حدود ۸۰ میلیونی ایران یعنی اینکه ۸۰ میلیون اطلاعاتی برای دفاع از کیان این نظام و کشور وجود دارد.
شفیعی به منظور شرکت در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد با موضوع بررسی و تحلیل مسایل جاری کشور و منطقه به یاسوج سفر کرد.
حمایت استاندار از دانشگاه پیام نور
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کمک به دانشگاه پیام نور از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و این بزرگترین دانشگاه دولتی باید حمایت شود.
سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۲۵ آبان ) در دیدار کریم نجفی، معاون دانشگاه پیام نور کشور در یاسوج، گفت: آمادگی داریم در خصوص واگذاری های برخی مجوزها در حوزه های مختلف با دانشگاه پیام نور همکاری کنیم و مشکلات دانشگاه را برطرف سازیم.
وی به گیاهان دارویی و ظرفیت ها، خاستگاه و صنعت دارویی آن در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در سفر معاون علمی و فنآوری رئیس جمهوری و جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی به کهگیلویه و بویراحمد، این صنعت مهم در دستور کار و معرفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.
خادمی، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه های تحقیقاتی و راه اندازی مرکز علمی و پژوهشی گیاهان داروئی گام مهمی در این استان بردارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: از مجموع ۷۰۰ هراز نفر دانشجوی دانشگاه پیام نور کشور، کهگیلویه و بویراحمد هشت هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه دارد و این نیروی تحصیل کرده ظرفیت خوبی برای توسعه استان محسوب می شود.
کریم نجفی، معاون دانشگاه پیام نور کشور هم، گفت: کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان هایی است که پتانسیل ها و ظرفیت های فوق العاده ای دارد و باید زیرساخت های آن مهیا تا از آنها به خوبی استفاده شود.
نجفی، افزود: این استان هم ظرفیت ها و ارزش های علمی و فرهنگی خوبی دارد و هم سرشار از انرژی و طبیعت زنده و ارزشمندی است.
وی اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی امکانات در این استان نبود، ولی هم اکنون این استان علاوه بر ظرفیت ها و منابع انسانی توانمند علمی، از زیرساخت های خوبی در حوزه های مختلف برخوردار بوده و البته این زیرساخت ها باید توسعه یابد و به حداکثر برسد.
معاون دانشگاه پیام نور کشور، از عملکرد موفق خادمی، استاندار و تعامل با همه گروه های دانشگاهیان و بدنه علمی، سیاسی و اجرائی این استان تقدیر کرد و این اتحاد، همدلی و همراهی همه افراد و گروه ها را زمینه ساز توسعه و حرکت برای استان دانست.
وی عنوان کرد: انتظار ویژه ای که از مسئولین ارشد استان ها داریم این است که به دانشگاه پیام نور به عنوان یک بازوی علمی به خوبی توجه شود.
معاون دانشگاه پیام نور کشور، گفت: توجه به بعد علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه پیام نور در استان های کشور از سیاست های کلی این دانشگاه است.
غار یخ قله دنا
a1nd5
 
غار یخ در روستای خفر در ۶۵ کیلومتری جنوب سمیرم در ارتفاع ۳۸۵۰ متری قله دنا میان قله های
قدوس و بیژن قرار دارد.
این غار یکی از غارهای دیدنی ایران است که در سال ۱۳۴۶ خورشیدی توسط کوهنوردان استان فارس کشف شد.
این غار دارای آبشار یخی و ستون های یخی بسیار جالب توجه است و در انتهای غار دریاچه زیبایی مملو از قطعات یخ شناور مشاهده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اآقای استاندار لطفا اولین کمک شما به دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه به شهر انتقال پیدا کند چون به علت دوری وبعد مسافت خیلی باعث ریزش دانشجو شده است وبه علت دوری راه وفقرواقعا دانشگاههای سطح شهر را انتخاب مینمایند. بزرگترین کمک به پیام نور میباشد وباعث افرایش پذیرش دانشجو خواهدشد واموزش باید در دسترس باشد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1