تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۲۱۱۲۰۷

فرماندار جدید لنده «بال» را شکست، امام جمعه گلایه کرد (+تصاویر)

۱۱
۰
کبنا ؛


با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین تودیع و معارفه فرمانداران لنده برگزار شد.



به گزارش کبنا، آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان لنده با حضور معاون سیاسی امنیتی و معاون سیاسی انتخابات استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مسئولان شهرستان لنده و جمعی از مردم این شهرستان در محل سالن خدیجه کبری شهرستان برگزار شد.

در این مراسم محمد مرادی فرماندار سابق شهرستان لنده، امام جمعه شهرستان لنده، معاون سیاسی امنیتی استاندار و دارا کریمی نژاد فرماندار جدید شهرستان لنده به بیان نظرات، پیشنهادات و برنامه های آینده کاری خویش پرداختند.

دارا کریمی نژاد متولد ۱۳۵۴ و دارای مدرک دکتری جامعه شناسی و از اساتید دانشگاه است.

مشورتی با ائمه جمعه نشد


به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه لنده در آیین از روند انتصابات در استان کهگیلویه وبویراحمد و عدم مشورت با ائمه جمعه در سراسر استان گلایه کرد.

محمودی اصل اظهارکرد: الگو قراردادن خدمت بی منت برای همه ما به عنوان یک اصل لاینفک در خدمت به مردم است.

وی افزود: باید شیوه خدمت و مدیریت ما همانند سردار شهید کاظمی باشد که با عشق به ولایت و ملت به مردم خدمت می کرد.
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: همه ما که دارای وظایف مختلفی هستیم باید در قبال خدمت به مردم احساس تکلیف کنیم و شبانه روز در خدمت مردم باشیم.
وی تاکیدکرد: عده ای شب و روز با زد وبندهای سیاسی به خاطر رسیدن به قدرت و اجرای برنامه های سیاسی خویش له له می زنند و التماس می کنند و به دنبال سهم خواهی هستند.
محمودی اصل گفت: اگر احیاناً چنین افرادی در منصب و قدرت قرارگیرند باید شاهد نارضایتی های پی درپی مردم از آن و مجوعه تحت حمایت آن باشیم.
امام جمعه لنده خطاب به مسئولان گفت: در جمهوری اسلامی نوع نگاه مردم به مسئولان خدمتگذاری برای مردم است و هرکس که بیشتر خدمت کند بیشتر مورد مقبول ملت است.
وی خاطرنشان کرد: نباید اهداف حزبی و گروهی در خدمت به مردم مدنظر قرارگیرد بلکه باید کارهای برپایه عدالت تهیه و تنظیم گردند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: نباید خدمت به مردم جنبه شعاری به خود بگیرد بلکه باید با اقدام و عمل خویش خدمت به مردم را عینیت ببخشیم.
وی تاکیدکرد: تا مادامی که مسئولان به دنبال خدمت به مردم هستند مورد مقبول و پذیرش مردم و روحانیون و ائمه جمعه سراسر کشور هستند.
امام جمعه لنده گفت: یک مدیر با برنامه و مدبر می تواند با شناخت چالش ها و آسیب ها و مشکلات مردم، تصمیم سازی و تصمیم گیری درستی برای پیشرفت شهرستان داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: شهرستان لنده دارای پتاسیل ها و ظرفیت های عظیمی است که نیازمند عزم  راسخ مسئولان این شهرستان برای شکوفایی است.
امام جمعه لنده از روند انتصابات در استان کهگیلویه وبویراحمد و عدم مشورت با ائمه جمعه در سراسر استان گلایه کرد.
وی در پایان از زحمات محمد مرادی فرماندار سابق و برای دارا کریمی نژاد فرماندار جدید شهرستان لنده آرزوی موفقیت کرد.
بالم را شکستم بال دیگران را هم می شکنم

دارا کریمی نژاد فرماندار جدید شهرستان لنده در آیین معارفه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص سردار شهید جانمحمد کریمی اظهارکرد: لنده به معنای عمیق است که نشان دهنده عمق عطوفت و مهربانی مردم است و جای جای این شهرستان نماد فرهنگ و علم اندوزی است.
وی افزود: شترسنگی منقش در کوه لنده نمادی از استقامت و پایمردی این مردم است که در تمام سختی ها یاور نظام بوده و خواهند بود.
فرماندار جدید شهرستان لنده تصریح کرد: اولین برنامه کاری ما در سطح شهرستان لنده ساخت تندیس سردار سپاه اسلام شهید جانمحمد کریمی در ورودی شهرلنده است تا همه بدانند که این سردار عاشورایی که بود و چه حماسه ای خلق کرد.
وی تاکیدکرد: پتروس شخصیتی خیالی است که واقعیت و کذب بدون آن هنوز چندان ملموس نیست ولی حماسه و فداکاری فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نمونه ای بارز از مقاومت و مردانگی است.
کریمی نژاد خاطرنشان کرد: در مدارس ما باید از حماسه پدخندق و نقش آفرینی سردار شهید جانمحمد کریمی سخن گفت و این شخصیت کم نظیر را به فرزندان این دیار به عنوان الگو معرفی کرد.
فرماندار لنده در ادامه گفت:نیامده ام تا فرمانبردارباشم بلکه آمده ام تا برای مردمی که بیش از ۳۰ سال است آنان را می شناسم خدمت کنیم و هموراه به این خدمت افتخار کنم.
وی تاکیدکرد: باتوجه به سوابق خدمتی و تخصصی که دارم با پروژه ها و طرح ها آشنایی کامل دارم و به یاری مسئولان برنامه های خوبی برای پیشرفت و توسعه این شهرستان خواهیم داشت.
وی ضمن قدردانی از نیروی های امنیتی و اطلاعاتی گفت: زیربنای توسعه هرجامعه ای برمبنای امنیت پایه گذاری می شود و در ۱۵ماهی که در خدمت نیروی های امنیت و اطلاعاتی بوده ام شاهد اقتدار و صلابت این نیروها و گمنامی خدمت آنان بوده ام.
فرماندار لنده خطاب به گروه های سیاسی گفت: بنده فرماندار همه مردم با همه سلایق و گرایشات سیاسی هستم و فریاد و اعتراضات شما را برای مطالبات به حق خویش از طریق فضای مجازی رصد کرده و مهمترین اولیت کاری ام پیگیری آنان است.
کریمی نژاد خاطرنشان کرد: بال و پر پرواز خویش را می شکنم تا مدیران پروازی نیز برای تکلیف خویش را بدانند و نسبت به استقرار در شهرستان اقدام کنند.
وی گفت: خدمت به مردم این شهرستان به عنوان دیار اولین ها هموراه باعث افتخار است چرا که این شهرستان مهد علم و فرهنگ و ادب است.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: ما معدن زیادی در این شهرستان داریم که برخی از آنان برروی زمین هستند که همان سرمایه های انسانی هستند و مابقی معادن غنی موجود در زیرزمین هستند که نیازمند استخراج هستند.
وی گفت: برای نام و نان نیامده ام بلکه آمده ام تا به مردمی خدمت کنم که سابقه ای درخشان در تربیت و پرورش نیروهای با استعداد در سطوح مختلف ملی دارند.
کریمی نژاد تاکیدکرد: در زمینه  ظرفیت های گردشگردی این شهرستان نیازمند همت بالای مسئولان هستیم تا با معرفی ظرفیت های بکر طبیعی این شهرستان زمینه جذب گردشگر را فراهم کنیم.
lende-1 lende-2 lende-3 lende-4 lende-5 lende-6 lende-7 lende-8 lende-9 lende-10 lende-11 lende-12 lende-13 lende-14 lende-15 lende-16 lende-17 lende-18 lende-19 lende-20 lende-21


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
... هافقط گلایه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ایشان دکترا ندارند
Iran, Islamic Republic of
حق دکتر بیش از این بود ولی منطقیان ولاهوتی هردو در دهدشت اصلاح طلب هستند فکر اینها از دهدشت فراتر نرفته زیرا منطقیان برای باند بازی طایفه ای مفید است نه برای سیاست . منطقیان فقط از ریشسفیدان طایفه ای ومنطقه ای خط می گیرد وتا طایفه گری در کهگیلویه بزرگ هست دهدشت عقب است .ای کاش بهرام تاجگردون تورا بلند نمی کرد که دهدشت را دارید به عقب می رانید .
ااااااااا
Iran, Islamic Republic of
جناب کریمی نژاد این دوره طرفدار موحد بود اصلاح طلب اصیل نیست.
قلی محمد
Iran, Islamic Republic of
دو صد گفته را نیم کردار نیست
Iran, Islamic Republic of
فکر شود ایشون دکتری ندارند شاید این بهانه ای باشد که هر هفته ۲ یا ۳ روزی خارج از شهرستان باشند
۱
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همون طوری که رزمنده ای...ه کسی که متولد۵۴رزمنده نبود
Iran, Islamic Republic of
اگرآقای فرمانداری که حرف ازقدرت جسارش میزنندتوانست آثارنیروهای بجای مانده ازدولت قبل راکه آقای مرادی نتوانست ازصحنه خارجشون کند را بردارد پس مامیتوانیم به دو چیز پی ببریم اول اینکه ایشان اصلاح طلب ناب هستند ومحافظه کارنیست دوما قدرت جسارت بالایی دارند.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اگرآقای فرمانداری که حرف ازقدرت جسارش میزنندتوانست آثارنیروهای بجای مانده ازدولت قبل راکه آقای مرادی نتوانست ازصحنه خارجشون کند را بردارد پس مامیتوانیم به دو چیز پی ببریم اول اینکه ایشان اصلاح طلب ناب هستند ومحافظه کارنیست دوما قدرت جسارت بالایی دارند.
درغیر اینصورت کشکه
ناشناس
Romania
.. به هدفش رسیدبه خاطرهمین پست به هردری زد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1