تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۲۱۰۹۶۹

خیابانی در یاسوج به نام «شهید خزایی» خبرنگار صدا و سیما نامگذاری شد

۳
۰
کبنا ؛رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت : برای نخستین بار در کشور خیابانی دریاسوج به نام شهید محسن خزایی خبرنگارصدا وسیما و مدافع حرم نامگذاری شده است. به گزارش روابط عمومی وبین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهریاسوج ؛ مرتضی فروغ فر روز سه شنبه درنشست کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی یاسوج افزود: به دلیل همزمانی مراسم تشیع پیکر پاک شهید خزایی درزاهدان  ونشست کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر یاسوج ، اعضای کمیسیون به کلیات نامگذاری خیابانی در یاسوج به نام این شهید والامقام رای مثبت دادند.
وی اظهار داشت: مهندس جاوید شهرداریاسوج در لایحه ای از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا خواسته بود تا خیابانی به نام شهید خزایی مدافع حرم نامگذاری شود.
فروغ فر افزود: زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ، معطرشدن خیابانی دیگربه نام مدافع حرم دریاسوج وارزش گذاری به مقام شهید از جمله اهداف تصویب این نامگذاری است .
شهید محسن خزائی که روز شنبه /۲۲ آبان/ در منطقه حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد روز یکشنبه در حرم حضرت زینب (س) و روز سه شنبه  با حضور رئیس صداوسیما  و شماری از مسئولان ارشد نظام، نمایندگان مجلس و مدیران رسانه ها درزادگاهش زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.
خزائی متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۱ در زاهدان پس از گذراندن دوران کودکی با کتاب، قلم و نوشتن مانوس شد و در سال ۷۴ با ورود به صدا و سیمای سیستان و بلوچستان قلم و اندیشه را برای گره گشایی از مشکلات جامعه ای که در آن نفس می کشید برگزید و این راه حکایت شادکامی اش شد.
محسن خزایی از سه سال پیش در جبهه های مختلف مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه برای تهیه گزارش حضور داشت
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدارحمتش کنه عزیزان این کارهاواقعاروخلوص نیت است یاریاوخودنمایی لیستی ازشهدای بویراحمدنگاه کنیدببینیدچه شهدای گنامی که حتی یک کوچه به اسم انهانیست ایاشهرهای دیگه باشهدای شماهم اینکاررامیکنندمثلمانه
صفرپور
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم خوب کار فرهنگی خوبی انجام دادن دکتر فروغ فر
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه این شهید بزرگوار رو. ولی استان خودمون کلی شهید گمنام داره
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
1