تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۲۱۰۹۴۴

نمره قبولی زارعی در برابر مردودی تاجگردون و هاشمی

۱۴
۰
کبنا ؛منصور آغاز
اخیرا برخی رسانه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به جای فراهم کردن شرایطی جهت ترویج فرهنگ اتحاد و هم بستگی با انتشار برخی مطالب نه تنها در این مسیر مهم حرکت نمی کنند بلکه به نوعی خود عامل اصلی برهم زدن همین اتحاد،همبستگی و همدلی در استان هستند.
در هفته های اخیر برخی سایت های محلی در اقدامی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی مطالبی را به انتشار می رسانند که تنها اثر آنها برهم زدن اتحاد و همدلی در استان است.
انتشار مطالبی با تیترهای (غفلت زارعی از عدل و تاجگردون _  تاجگردون یا زارعی کدام یک پیروز و حامی مدیران بومی کشوری هستند؟)نه تنها اثرگدار نخواهد بود بلکه می تواند به نوعی عاملی برای تحریک قومیت ها و جریانات سیاسی برای مقابله و شورش علیه همدیگر باشد.
رعایت عدالت و حفظ اخلاق رسانه ای از حرفه ای ترین و مهم ترین اصولی است که یک رسانه و خبرنگار می بایست از اولویت های کاری خود به شمار آورد.
این عدالت می تواند حتی در نوع نوشتن خبر،گزارش،مقاله و…مشاهده شود که در نوشته های مذکور نویسنده عدالت وی اصل بی طرفی را رعایت نکرده ،نماینده گچساران و باشت را دکتر تاجگردون خطاب کرده است و در مقابل نماینده بویراحمد و دنا را زارعی و هم چنین نماینده کهگیلویه،لنده،بهمئیو چرام را عدل خطاب می کند که خود گویای این است که نویسنده به کدام سمت غش کرده است!
بدیهی است که وقتی نماینده ای نمی تواند در انتصابات استان خود نقش ایفا کند توانایی این را هم ندارد که در انتصاب های دیگر استان ها و یا مناصب ملی نقشی داشته باشد.
برخی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در مناصب ملی منصوب شده اند که نویسنده این جابه جایی ها در سطح کلان ملی و برخی استان ها را از اقدامات آقایان تاجگردون و هاشمی می دانند که این خود نوعی جسارت و توهین به مدیرانی است که در سطح ملی و در دیگر استان ها در حال فعالیت و انجام وظیفه هستند چرا که آنها هیچگونه چشم داشتی به حمایت نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته،ندارند و نخواهند داشت و ارتقاء آنها به واسطه توانمندی ها و شایستگی هایی است که در کنار تخصص و تعهد کاری شان دارند.
بنا بر این انتظار می رفت از مواردی که ذکر شده بود برای حداقل یک مورد تنها یک مورد سند ارایه می دادند تا سوالات به وجود آمده در ذهن مخاطب را پاسخی حداقلی داده باشند.
بویراحمد و دنا نیز همچون دیگر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص اعتبارات ملی و استانی به مساوات و بر اساس نظرات کارشناسی شده برخوردار است و توهین بزرگی به هم مدیران اجرایی استان و هم غلام محمد زارعی نماینده این دو شهرستان است  که با زیر سوال بردن اقدامات و فعالیت های آنها به صورت صریح و غیرمنطقی اعلام کنید که بویراحمد مورد ظلم واقع شده است.
این روزها برخی عجیب نقش دایه دلسوز تر از مادر را بازی می کنند و مشخص نیست که پشت پرده حملات،توهین ها و تخریب های مداوم نماینده بویراحمد و دنا از طرف چه کسانی هدایت می شود و سعی بر این دارند که مرکز استان را به نوعی با تفرقه افکنی به چالشی بکشانند که بازتاب و اثرات منفی زیان باری را در بر خواهد داشت.
غلام محمد زارعی نماینده ایست که غلامرضا تاجگردون او را از خود فعال تر و پیگیر تر می داند اما اکنون از او سبقت گرفته است؟
نکته مهم :
اگر مواردی که از سوی برخی رسانه ها در خصوص آقایان عدل هاشمی و غلامرضا تاجگردون انتشار داده شده صحت داشته باشد که این دو نماینده تمام هم و غمشان دخالت در امورات و انتصابات دیگر استان هاست که باید به غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در خصوص توجه ویژه به حوزه انتخابیه اش نمره قبولی داد چرا که با این وجود بدون پرداختن به مسایلی از این قبیل ،مداوم در حال تلاش و پیگیری برای رفع و حل مشکلات مردم و حوزه انتخابیه اش می باشد.
انتظار می رود رسانه ها در انتشار حقایق پیشتاز باشند نه آنکه عامل اصلی تفرقه افکنی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو که،خودتم با این حرفا کار اونا رو تکرار کردی.
Iran, Islamic Republic of
تیتری که زدی از اون مقاله ایکه بهش ایراد گرفتی بدتره
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخ احسن دوست خوب خودت تکمیل کردی بهدا کارت بیسته گل دقیقه ۹۰شده .یابقولی اومدی دماغشو پاک کنی زدی چشمشو هم کور کردی
طرفدار سابق تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط نماینده ی طایفه ی دولیاری شده.....متاسفم بابت رایی که بهش دادم
Romania
خوت خو بیشتر دنبال ..
اسیرروزگار
Iran, Islamic Republic of
برادر منصور ..اتحاد و همدلی در استان؟/ممنون ایبوم چند نمونه کوچک از اتحاد و همدلی که موجوده بیان بفرمایید.تمام مقاله هایی که شما رد کردی بر اساس واقعیتهای موجوده...شخصی سگینه داشت نوازش ایکرد هر کی وش ایگفت نجشه ایگفت ایشالا بره س......بنابراین واقع بین باشیم
احمد
Iran, Islamic Republic of
بابا تو که خودت با هدایتخواه بودی و روزی صد پیام .. واسه تاجگردون می فرستادی
عجب دنیایی شده آدمها .. می کنن
Iran, Islamic Republic of
اگر تخصص وتجربه مثل کسی مانند .. باشد که ابروی استان را برده می خوام نباشه
Iran, Islamic Republic of
شماخواستی ابرورادرست کنی چشمش راکورکردی عزیزمن حالامیفرمایی به تاجگردون گفته دکترنفرمودی به اقای زارع بایدچه میگفت درضمن تمامی اینکه تاجگردون بچه های منطقه رادراستانهای دیگرپست داده صحت داره اینوحداقل میتونی ازاقای زارع بپزسی
سجاد
Iran, Islamic Republic of
حاجی نابود کردی با ای تعریف .
Iran, Islamic Republic of
.. کن معلوم نیست چه نوشتی زا.. تاج هم نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دناآ
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
گچساران شهرمن
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون افتخار استان است.
تری تاج
Europe
اگه مقاله نمینوشتی کسی چیزی میگفت؟ زدی ابروی حاج زارع را بردی...والا به خدا حاج زارع نیازی به این نوشته ها نداره....تمام حرف مقاله ای که بر ضد زارع بود را در این نوشته تایید کردی...خواهش میکنم دیگه چیزی ننویس.بزار یک نفر که نویسنده است بیاد دفاع کنه که لااقل ابروی زارع و بویراحمد نره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1