تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۲۱۰۹۳۹

خادمی ایده «نیکزاد» را دو باره کلنگ‌زنی کرد / امیری: این کلنگ‌زنی توهین به شعور مردم است /پایدار: از «نیکزاد» تشکر می کنم / علی‌پور: شهرداری تکالیفش را انجام دهد

۸
۰
کبنا ؛سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه دائمی شهری یاسوج را کلنگ زنی کرد، اما اعضای شورای شهر یاسوج نیز در این ارتباط نظرات دیگری دارند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی جاوید شهردار یاسوج نمایشگاه دائمی شهری یاسوج را کلنگ زنی کرد.
بنا بر این گزارش، با ایده «اکبر نیکزاد» استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد و «نگین‌تاجی» شهردار وقت یاسوج نمایشگاه دائمی شهری یاسوج کلنگ زنی و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه رها شد، تا اینکه جاوید شهردار یاسوج با همراهی «سید موسی خادمی» استاندار فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد این پروژه را دو باره کلنگ‌زنی کرد، اما برخی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج نسبت به آن واکنش نشان دادند.
کلنگ زنی مجدد پروژه نیمه تمام معنا ندارد
javid-khadmi-8
سرافراز اردشیری شورای اسلامی شهر یاسوج در این باره با بیان اینکه اعتبار این نمایشگاه در بودجه شهرداری یاسوج نیامده بود، اظهار کرد: این نمایشگاه زمان آقای نیکزاد استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد که سوله‌ها آن ساخته و بخش اعظمی از این پروژه انجام گرفت که کلنگ‌زنی یک پروژه نیمه تمام معنا ندارد.
کلنگ‌زنی یک پروژه نیمه تمام توهین به شعور مردم است
javid-khadmi-2
هدایت امیری عضو دیگر شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه کلنگ‌زنی یک پروژه نیمه تمام توهین به شعور مردم است، اظهار کرد: بهتر است آقای استاندار قبل از کارهای اینچنینی با مشاوران خود صحبت کند و در گذشته هر ایده و طرح بزرگی که قرار بود در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام بگیرد، با استاندار آن را هماهنگ می‌کردند.
امیری با بیان اینکه راه‌اندازی نمایشگاه دائمی شهری یاسوج در بودجه سال ۹۵ شهرداری نیامده بود، گفت: این نمایشگاه قبلاً در زمان استاندار وقت استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد که بخش زیادی از این پروژه نیز انجام گرفت و کلنگ‌زنی مجدد آن کار شایسته‌ای نبود.
وی تصریح کرد: سه میلیارد تومان اعتبار برای احداث این نمایشگاه در بودجه شهرداری نیامده است.
این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج  با بیان اینکه برخی کارها تبلیغاتی است، تاکید کرد: آقای استاندار باید با اطلاعات کافی در همچنین برنامه‌های شرکت کند.
شهرداری یاسوج بجای کلنگ زنی های مجدد تکالیفش را انجام بدهد
علی علی‌پور عضو شورای اسلامی یاسوج نیز در این خصوص اظهار کرد: در شرایط کنونی راه‌اندازی نمایشگاه دائمی ضروری نیست و شهرداری یاسوج باید تکالیفش را در سال ۹۵ انجام دهد.
وی با بیان اینکه حقوق برخی از کارگران پرداخت نشده است، بیان کرد: هنگامی که برخی از پروژه‌های شهرداری یاسوج به دلیل کمبود اعتبار معطل مانده و فضای سبز این شهر از بین رفته، چه نیازی است که سه میلیارد تومان برای راه‌اندازی یک نمایشگاه اعتبار در نظر گرفته شود.
این عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه نمایشگاه دائمی شهری در بودجه شهرداری نیامده، بیان کرد: شهرداری یاسوج از کدام محل می‌خواهد این اعتبار را هزینه کند.
از گذشتگان تشکر می کنم
سعید پایدار دیگر عضو شورای شهر یاسوج با قدردانی از گذشتگان برای ملک و پیشرفت فیزیکی این پروژه، اظهار کرد:از مسئولان گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد و شهردار سابق که برای احداث و ساخت این پروژه اقدامی کرده‌اند، تشکر می‌کنم.
پایدار بیان کرد: این نمایشگاه ایده «اکبر نیکزاد» استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد بود که بخش اعظمی از این پروژه در آن دوران انجام گرفت.
وی همچنین از جاوید شهردار یاسوج به جهت پیگیری، تامین اعتبار و اتمام کار این پروژه قدردانی کرد.
تقدیر خادمی از شهردار یاسوج
javid-khadmi-10
به گزارش کبنا، دوشنبه ۲۴ آبان ماه سال جاری با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و برخی از اعضای شورای شهر یاسوج نمایشگاه دائمی شهری کلنگ‌زنی شد.
خادمی در این آئین گفت: در دوره‌ای که به کم‌پولی موسوم است، شهرداری یاسوج کارهای بزرگی تاکنون انجام داده است.
وی افزود: شیرینی پایان هر کاری بیشتر از شیرینی کلنگ‌زنی است لذا باید همت به خرج دهیم و پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند هر چه زودتر به سرانجام برسند.
خادمی با قدردانی از شهردار و شورای اسلامی شهر یاسوج به دلیل کارهای خوبی که در حوزه خدمات و عمران شهری تاکنون انجام داده‌اند گفت: هم شهردار و هم شورای شهر در طول بیش از سه سالی که در این استان مسوولیت داشته‌ایم چند کار بزرگ و گره‌گشا در شهر یاسوج انجام داده‌اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کارهایی که انجام شده چهره شهر تغییر کرده و بر کیفیت زندگی مردم افزوده شده است.
وی عنوان کرد: از کارهای خوب و ماندگار در شهرداری یاسوج و در این دوره شورای اسلامی شهر به پارک ولایت و پارک غدیر و همچنین اقدام برای پل چهارم بشار و پایانه مسافربری و در نهایت به پروژه نمایشگاه شهری می‌توان اشاره کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه همه کارهای انجام شده در شهرداری و با همکاری شورای اسلامی در دوره‌ای بوده که کم‌پولی در استان داشته‌ایم گفت:  توانسته‌اند با همت خود و با دست تقریبا خالی این کارها را انجام دهند.
javid-khadmi-4
وی، کمک به بهره‌وری سرمایه را یکی از مهم‌ترین اهداف کلنگ‌زنی و ساخت نمایشگاه دائمی شهری در یاسوج ذکر کرد و گفت: در گذشته سردرگمی‌های زیادی وجود داشت و نمی‌دانستیم در هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها چه کاری انجام دهیم و چه جایی را به آن اختصاص دهیم اما اکنون با راه‌اندازی آن از سردرگمی همیشگی خارج خواهیم شد.
این مسئول، مشکل نبود نمایشگاه را در شهر یاسوج مشکلی بزرگ برشمرد و گفت: مردم از این پس با راه‌اندازی نمایشگاه احساس زندگی باکیفیت در شهر یاسوج خواهند داشت که لازم است با انجام کارهای بزرگتر و بیشتر به این احساس رضایت مردمی افزوده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خوبی این دولت برا یکی مثل خادمی خوب شد که فکرش رو هم نمیکرد استاندار بشه .
تو این چند سال ی کار مفید ندیدیم .
برادر من بچه های این شهر بیکارن به فکر کارخونه باش به فکر این همه بیکار باشید
ملت
چکار کنیم .. است دیگه اخه دورو برش هم ادم تیز بین و باهوش نیست که اینطور ا.. در نیارند!!! اخ سی دولت تدبیر امید !!! اخ و بخت ایما و اون امیدهایی که موقع رای دادنمان در ۹۲ داشتیم
سیف
Iran, Islamic Republic of
بابا شهرداری توان پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری را نداره وبا جریمه های نود میلیونی غیر قانونی در یک ماه از یک شرکت خدماتی می خواهد کسب درامد کندفقط برای تبلیغات این کلنگ زنی ها شروع میشه وای به حال فرجام ان .
Iran, Islamic Republic of
تنها چیزی که در مورد این نمایشگاه میتوان گفت ، انتخاب درست مکان نمایشگاه است.

واقعا بهترین مکان انتخاب شده که جای سپاسگزاری دارد . ولی مساحت نمایشگاه خیلی کم هستش .
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم با این کار گرهی از مشکلات شهر باز شود این کارها بیشتر جنبه نمایشی وتبلیغاتی وپیمانکاری داردوا اسفا ..
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم از زمانی که نیکزاد و ای استان رفت یه دونه پروژه که خود مسولین بومی استان از خودشون داشته باشن نداشتن. متاسفم برا خودم و این مردم که به یه همچین مسئولینی راضیم. سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خوداشان بخواهند. اجازه ندید هر آدم بی سوادی مسئول بشه تمام افرادی داخل عکس سابقه هاشون نگاه کنید.
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر خادمی خوب یادتون باشد که در دوران بی پولی مدیرکل اسبق کتابخانه ها خیل عظیم خیرین را به استان روانه کرد و بدون کوچکترین هزینه برای دولت شش کتابخانه افتتاح کرد ساختمان مردم تجهیزات خیرین و کتاب هم بنیاد خیریه وفاق سبز خدا وکیلی کدام مدیرتون این همه توانا بود و ظرفیت اوردن خیر به دستگاهی که کسی نمی شناخت را داشت ما گلایه مندم که چرا از ایشان دفاع نکردی و به راحتی تسلیم ..که فقط از روی گزازش های کذب تصمیم میگیره شدین فقط یه بررسی کوچیک هفته کتاب پارسال و امسال را داشته باشین یا از دکتر محمدی که بودند بپرسین ببیینید قابل مقایسه هست باور کنید فردای قیامت کسانی که این فرصت را از کتابخانه های استان گرفتند باید پاسخگو باشند چرا یک مدیر توانمند باید فقط از روی غرض شخصی عزل شوند اون هم یک خانم مگر شعار دولت دفاع از خانم ها نیست کتابداران مرد حاضر نبودن از یک زن حساب ببرن و اذیت میکردن خانم مدیر را و فقط ما از نزدیک میدیم خانم قربانی چقدر خالصانه کار میکند پس استاندار محترم خواهشا یک مدیر خانم قوی برا کتابخانه ها بیار چون قربانی نه یک اصول گرای محافظه کار که برای پست خودش از . ت...از نهانش خبر داره
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یششیر مردی بخدا دکتر جاوید با دست خالی چقد پروژه افتتاح کردی ماشالا
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
1