تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۲۱۰۸۱۱

عملیات بازگشایی محور قلعه‌رئیسی و برفکوه چاروسا (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛با حضور معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان، بخشدار چاروسا و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه عملیات انفجار و بازگشایی محور قلعه رئیسی به برفکوه چاروسا آغاز و شروع به کار کرد.



شیرمحمد راستا در حاشیه این پروژه اظهار داشت: توسعه جاده‌های ارتباطی مناسب به‌ویژه راه‌های روستایی مهمترین عامل توسعه‌یافتگی است.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جاده ارتباطی برفکوه چاروسا که همیشه یکی از خواسته‌های اصلی مردم چاروسا است ارتباط بین قلعه‌رئیسی را به دهستان آجم متصل می‌کند و از این طریق می توان به یاسوج مرکز استان رفت.

وی افزود: تاکنون سه پیمانکار از ابتدا در این مسیر شروع به کار کردند و مسیر را تا مرحله کوهستانی بودن آوردند که در این مرحله نیاز به انفجار کوهستان داریم.

راستا خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ متر از مسیر امروز در انفجار با موفقیت به اتمام رسید و در آینده نزدیک هم شاهد شروع به کار بقیه مسیر خواهیم بود.

حیات پرواز هم در ادامه در خصوص این مسیر عنوان کرد: یکی از دغدغه های مردم منطقه بازگشایی این مسیر است که مردم خود را به منطقه عشایری خود می رسانند و از آنجا به یاسوج مرکز با کمترین مسیر می رسانند.

رئیس شورای اداری کمبود اعتبار را مهمترین دغدغه مسئولان برای ادامه مسیر دانست و افزود: امیدواریم با کمک استاندار و دیگر مسئولین کار ادامه مسیر با کندی پیش نرود و به زودی شاهد تکمیل مسیر باشیم.

وی در پایان از استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و همکاران و رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه به دلیل پیگیر مشکلات راه های چاروسا تشکر کرد.

a as ad

سید حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم بخش قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
درودفراوان خدمت مردخستگی ناپذیرمهندس راستامردخدمتگذارخدمتی بی منت انشاالاکه همه مدیران ازشمادرس بگیرند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1