تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۲۱۰۳۰۶

اعتبارات بلوکه شده نفت بهمئی جان دوباره گرفت / دست پر «عدل هاشمی» در شورای اداری

۱۰
۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از جذب ۱۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان اعتبار نفت برای این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه‌های تعریف شده به زودی فعال خواهند شد.
عدل هاشمی‌پور امروز در شورای اداری شهرستان بهمئی از به جریان افتادن پروژه‌های اعتبارات نفت این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پروژه‌های حوزه جاده روستایی و بهسازی معابر از محل ۱۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعتبار بلوکه شده نفت جان دوباره خواهند گرفت.zaraa-adal-hashmi-kebna (4)
هاشمی‌پور با بیان اینکه لیست پروژه‌ها آماده شده و در اختیار فرمانداری قرار می‌گیرد، افزود: این اعتبارات از وزارت نفت به استان ابلاغ می‌شود و اداره کل راه و شهرسازی استان از پیمانکاران برای شرکت در مناقصه پروژه‌ها دعوت می‌کند.
نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان قابل پرداخت است و هیچ نگرانی در جهت منابع این پروژه‌ها وجود ندارد.
وی با بیان اینکه به تناسب پیشرفت فیزیکی کار اعتبارات پرداخت خواهد شد،گفت: علاوه بر این مجوز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از وزارت نفت گرفته شده و به جمع اعتبارات افزوده خواهد شد.
هاشمی‌پور افزود: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات جدید نفت به مجموعه ورزشی چند منظوره در شهر لیکک اختصاص داده شده و برای هر کدام از بخش‌های ممبی و سرآسیاب نیز یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع ۱۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان اعتبار نفت برای اجرای پروژه‌های جاده روستایی،ورزشی و بهسازی معابر شهرستان بهمئی جذب شده است.
وی از فعال شدن جاده رامهرمز به منطقه بهمئی به دیگر برنامه‌های پیش‌رو نام برد و بیان کرد: در نشست‌های مشترک فرمانداران و مدیران راه و شهرسازی شهرستان‌های بهمئی و رامهرمز مشکل این جاده رفع می‌شود.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: مجوز تأمین ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای جاده جایزان به لیکک از وزارت نفت گرفته شده که با پیگیری در کمیسیون انرژی تلاش داریم سالانه حداقل ۱۰ درصد این اعتبار برای کار وصول شود.
رئیس کمیسیون گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه گازرسانی به بخش‌های سرآسیاب و ممبی در بهمئی با بیان اینکه مخالف سی‌ان‌جی بودن گازرسانی در این بخش‌ها هستم،افزود: گازرسانی باید به روش خط لوله از مسیرهای تنگ یا باغ ملک انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لیککی ها موقع انتخابات میرن رامهرمز رای میدن.
Romania
رییس کمیته با رییس کمیسیون فرق داره برادر
Iran, Islamic Republic of
حرف. زیاد زده میشه
اداری کهگیویه
Iran, Islamic Republic of
فقط گپ..ت!!!
خواننده
Iran, Islamic Republic of
اگر وعده هایت مثل فسفات چرام است باید هم به ریش همه مردمی که بهت رای دادن بخندی
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
اگر نمیرم نه پیرم سردار
ربانی
Iran, Islamic Republic of
درود برسردار سازندگی
ممبی
Asia/Pacific Region
بربساطی که بساطی نیست
پهلوان
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار میاد؟
Asia/Pacific Region
حاجی رفت گاز بیاورد. حاجی نان داد، حاجی قرار است آب بدهد. خخخخخ
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1