تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۲۱۰۳۰۰

ورزش برای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد اهمیت ندارد / باید به بازیکنان نفت گچساران روحیه داد

۰
کبنا ؛ورزش فوتبال یکی از محبوبترین رشته های ورزشی دنیا است که در دنیا به یک صنعت تبدیل شده است، اما در استان کهگیلویه و بویراحمد وضع به گونه دیگری است و مسئولان همواره از این ورزش دوری می کنند.
ورزش برای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد اهمیتی نداردnaft-90
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج گفت: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد زیر چرخ بی‌توجهی مسؤولان در حال له شدن است.
حمید کرمی با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌هایی که در فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار کرد: یکی از استان‌های پر ظرفیت فوتبالی در کشور هستیم که اگر اندکی توجه به فوتبال استان شود در لیگ‌های کشوری شاهد درخشش این استعدادها خواهیم بود.
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج بیان کرد: در حال حاضر تیم‌های زاگرس یاسوج و نفت گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور داند و اگر به این تیم‌ها توجه شود قادر به شگفتی سازی خواهند بود.
این مربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: مجوز تیم زاگرس یاسوج با همت هیأت فوتبال و پیگیری‌های رئیس هیأت توسط فدراسیون فوتبال به استان ما واگذار شد که باید قدردان را بدانیم.
کرمی افزود: در این مدتی که مسؤولیت هدایت تیم فوتبال زاگرس را بر عهده گرفته‌ام هیچ مدیر و مسؤولی جویای احوال این تیم نشده است و به عینه می‌بینیم که ورزش برای آن‌ها اهمیتی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج چنین وضعیتی را برای تیم‌های ورزشی در کل کشور بی‌سابقه دانست و گفت: در استان‌های دیگر اگر کمکی به ورزش از نظر مادی نکنند حداقل به جهت شارژ روحی احوالی از آن‌ها می‌گیرند که در استان ما همین را از تیم‌ها و ورزشکاران دریغ کرده‌اند.
کرمی بیان کرد: مسؤولان استان به خود بیایند و اجازه ندهند که ورزش و به ویژه فوتبال زیر چرخ بی‌توجهی این آقایان له شود لذا تا دیر نشده باید به کمک تیم‌های ورزشی بشتابند.
وی با انتقاد از مسؤولانی که برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به جز برگزاری جلسات بی‌حاصل هیچ راهکاری ندارند، افزود: در روز بازی تیم‌های نفت و زاگرس همه دیدند که هواداران و دوستداران فوتبال با چه شور و شوقی در استادیوم حضور پیدا کردند.
کرمی خاطرنشان کرد: هنوز دیر نشده و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند در این کار خود تجدید نظر کنند و با کمک به تیم‌های ورزشی اجازه ندهند آسیب‌های اجتماعی جامعه را رو به انحطاط ببرد.
تیم نفت گچساران در جام حذفی از هیچ تیمی هراس ندارد / باید به بازیکنان روحیه داد
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: این تیم برای صعود به مراحل بالاتر جام حذفی از هیچ تیمی هراس ندارد.
داریوش یزدی با اشاره به  حضور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دو جبهه از فوتبال کشور گفت: هم در لیگ دسته دوم و هم در جام حذفی حضور داریم و برای هر دو نیز برنامه‌‌ریزی لازم انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به رقیبان اصلی تیم نفت در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: همه تیم‌هایی که در این گروه قرار دارند مدعی هستند و نباید آن‌ها را دست‌کم گرفت.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اکثرا برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بسته شده‌اند و به همین دلیل نباید از قبل و با پیش‌بینی در مورد صعود و یا سقوط تیم‌ها صحبت کرد.
این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به جام حذفی هم اشاره‌ای کرد و گفت: جام حذفی را باید جام شگفتی‌ها نام گذاشت که در آن تاکنون تیم‌های بزرگ کار سختی در پیش رو داشته‌اند.
وی به بازی تیم خود با فولاد اشاره کرد و در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلی برای این دیدار دارید، افزود: ما توانستیم تیم بزرگی مانند استقلال خوزستان را حذف کنیم و اکنون با روحیه‌ای مضاعف به مصاف سایر حریفان می‌رویم.
یزدی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در فوتبال باید به بازیکنان و تیم روحیه داد لذا قبل از هر بازی و با توجه به شرایط هر بازی تیم را آماده برگزاری مسابقه می‌کنیم.
 
 
به گزارش کبنااسپورت، کمبود زیرساخت های ورزشی یکی از مشکلاتی است که معمولاً ورزشکاران از آن گلایه دارند. ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج که میلیاردها تومان پول بیت المال برای ساخت آن هزینه شد، اکنون بلااستفاده رها شده است. محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز در این باره گفت: اگر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج از امکانات و تأسیسات لازم بی بهره است، پس چرا افتتاح شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1