تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۲۰۹۷۲۵

بازدید «عدل هاشمی» از اداره کل میراث فرهنگی (+تصاویر)

۱۱
۰
کبنا ؛عدل هاشمی پورنماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هاشمی پور با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در اشتغال زایی صنایع دستی در شهرستان کهگیلویه گفت:خوشحالم امروز جوانان،زنان روستایی در شهرستان کهگیلویه به دنبال ایجاد کار گاهای اشتغال زایی صنایع دستی هستند.
وی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی از جمله دستگاهای استان است که با مرکز جهت در یافت اعتبارات ملی تامل خوبی دارد گفت:جذب ۵میلیارد اعتبار اشتغال زایی در حوزه صنایع دستی کاری بزرگ و قابل تقدیر است .
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بافت قدیم دهدشت برای ایجاد بازراچه های صنایع دستی اظهار کرد:در بافت قدیم دهدشت می شود ۵۰غرفه صنایع دستی ایجاد کرد و زنان و دختران این شهرستان را برایشان شغل ایجاد کنیم.
هاشمی با بیان اینکه سد های ابی که در شهرستان کهگیلویه است موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری دارد از مسئولین گردشگری استان خواست تا در این خصوص برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با تقدیر از تعامل نماینده شهرستانهای چهار گانه استان در مجلس شورای اسلامی با دولت تدبیر و امید در استان گفت:دردولت تدبیر امید کار های بزرگی برای توسعه شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده انجام  شده است .
محمود باقری به واگذاری اردوگاهای تفریحی در شهرستانهای چهارگانه استان اشاره کردو گفت: با این اقدام تعدای از جوانان این شهرستان مشغول به کار شدند که امیدواریم تعداد این اشتغال زایی با برنامه ریزی و حمایت مسئولین در این شهرستانها بیشتر شود.
دبیر کار گروه گردشگری استان به موقعیت خوب تنگ ماغر ،برم الوان ،تنگ سولک،چشمه بلقیس ،طسوج،روستای امام زاده علی در جذب گردشگر اشاره کرد و گفت : این اداره کل امادگی دارد تا به سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در طرح های بوم گردی در روستا های شهرستانهای چهار گانه رودارند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات اعطا کند.
وی با اشاره به اشتغالزایی جوانان این شهرستانها در حوزه صنایع دستی گفت:به دنبال ایجاد کار گاهای بزرگ تولیدی صنایع دستی در شهرستانهای استان بخصوص شهرستان کهگیلویه هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمدبا اشاره به اختصاص ۵میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی صنایع دستی به استان گفت:۵۰درصد این اعتبارات را به شهرستانهای چهار گانه استان اختصاص دادیم که با جذب این اعتبارات کار گاهای تولیدی صنایع دستی در این مناطق با اشتغال زایی خوبی راه اندازی میشود.
باقری بافت قدیم دهدشت را ازدیگر ظرفیت های این شهرستان در راستای توسعه گردشگری عنوان کرد گفت :برای احیاء،تملک این بافت ۲۳میلیارد تومان نیزداریم که امیدواریم نماینده محترم با تعامل خوبی که در مرکز دارد بتواند در جذب اعتبار ما روکمک کند.
وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد پایگاه ملی در بافت قدیم دهدشت هستیم گفت: با ایجاد این پایگاه در شهرستان کهگیلویه خدمات خوبی به این شهرستان داده می شود.
باقری همچنین در این نشست از تبدیل نمایندگی این اداره کل در شهرستان کهگیلویه به اداره خبر داد و گفت: با این اقدام وظایف بیشتربا اختیارات بیشتری در جهت خدمت دهی به مردم به این داره داده می شود.
img_7913 img_7915 img_7916 img_7917 img_7919 img_7922
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
میراث فرهنگی کهگیلویه با مدیریت سیاوش زمان متحول شده
رضا
Iran, Islamic Republic of
میراث فرهنگی دهدشت به مدیری خلاق و متخصص نیاز دارد ..کسی که مدرک لیسانس نامربوط با میراث دارد نمیتواند تحول ایجاد کند . رئیس محترم میراث شعبه ی دهدشت کشاورزی خوانده و سابقه ی کار مالی و حسابداری دارد و معلوم هم نیست چه نسبتی به کار مدیریت در این نهاد دارد
درود برسردار
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
نگاه وحدتی
Iran, Islamic Republic of
ای ماشالا سردار ..
Iran, Islamic Republic of
.. برای چنین نماینده ی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مدیر ... پول به خبرنگاران میده تا براش کامنت بزنند و گزارش به سایتا بدن...........کارش شده .....فقط بلده . پیش نماینده و فرماندار بکنه.........با اومد.....خودشو به اصلاح طلبان چسبوند بعد که هاشمی قبول شد تغییرموضع داد..........جناب...خواهشا درج کنید
ایل
Iran, Islamic Republic of
در جواب رضا زمان ارشد کشاورزی دارند و دانشجویی دکترا مدیریت میباشند.
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
اقایان خوب برای همدیگر موش و گربه میکشند اما عملی در کار نیست بقول شاعر دو صد گفته چون نیم کردار نیست اخر شما اگر .. دوتا از کارهای دولت تدبیر را نام ببر تعارف . این تعارفات ..ن به مردم است چرا که شما مردم را ..محسوب میکنید خیال میکنید مردم نمی فهمند در حالی که مردم خوب میفهمند خیلی بیشتر از بعضی
احسان
Iran, Islamic Republic of
... اداره میراث را نابود کرده
قائدی
Iran, Islamic Republic of
آقای..با مدرکی که دارد بدرد مدیریت دهدشت نمیخورد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1