تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۲۰۹۷۲۱

۳۲۰ کارگر در یاسوج بیکار می شوند / بنر خاصی که در استانداری بالا رفت

۴
۰
کبنا ؛
 جمعی از کارگران شرکت بازرگانی بلادشاپور با تجمع در مقابل استانداری استان و بانک صادرات شعبه استان اعتراض خود را در خصوص تصمیم اخیر مدیرعامل بانک صادرات در بازپس‌گیری مکان بزرگترین شرکت خدمات‌دهی در استان اعلام کرده و خواستار رسیدگی مسؤولان استانی به این موضوع شدند.

سید محمد دلباز سرمایه‌گذار شرکت خدماتی بلاشاپور به نمایندگی از سایر معترضان در خصوص تجمع کارگران گفت: پنج سال است که شرکت بلاشاپور را در ساختمانی که متعلق به بانک صادرات است در سه راه بیمارستان شهر یاسوج دایر کردیم و در حال حاضر ۳۲۰ نفر در تمام بخش‌های این شرکت در حال کار هستند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی خانوار از این شرکت به صورت مستقیم امرار معاش می‌کنند اما مدیرعامل بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد که یک فرد غیربومی است خواسته ما ساختمان را تخلیه کنیم تا آن را به کسی دیگری اجاره دهد.

این سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: در بزرگترین ناوگان حمل و نقل استان در شهر دهدشت ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات در پروژه مستقر است و ۷۳ نفر هم مشغول به کار هستند.

 


 
وی عنوان کرد: طرح ساماندهی جمعه بازار با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی را در دستور کار دارم و همه این اقدامات را به هزینه شخصی و بدون دریافت وام انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه ۳۲۰ کارگر در بخش‌های ماشین‌آلات، تعمیر کامپیوتر، گوشی تلفن همراه و لپ تاپ مشغول به کار هستند، افزود: افرادی که در این شرکت کار می‌کنند دارای مدرک کارشناسی به بالا هستند پس اگر این افراد بیکار شوند چه کسی پاسخگوی خانواده‌های آنان است؟

دلباز اضافه کرد: مدیرعامل بانک صادرات قصد دارد این مکان را به شخص دیگری اجاره دهد و ۳۲۰ جوان این استان را بیکار کند، که امیدوارم مسؤولان استان علی‌الخصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد به داد ما برسد و از این مشکل بزرگ جلوگیری کند.

 


 
وی اضافه کرد: سال گذشته می‌خواستم تمام وسائل خود را بفروشم و در استان فارس سرمایه‌گذاری کنم اما سید موسی خادمی استاندار استان به من این اجازه را نداد و گفت کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از هر جای دیگر نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و من به احترام استاندار در استان ماندنی شدم.

این سرمایه‌گذار بیان کرد: اما اگر کسی از ما حمایتی نکند و برای ما کاری انجام ندهد طرح‌ها و پروژه‌هایی که داشتم را جمع می‌کنم و از این استان می‌روم که در استان‌هایی مانند فارس بیشتر به سرمایه‌گذار بها داده می‌شود.

وی گفت: مدیرکل امور اقتصادی و مدیر دفتر حوزه استانداری در جمع ما حضور پیدا کردند و قرار است مشکل را حل و فصل کنند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

دلباز افزود: جمعی از کارگران در مقابل استانداری و جمعی دیگر در مقابل بانک صادرات تجمع کردند و منتظریم تا این مشکل حل شود و کارگران طبق معمول به سر کار خود باز گردند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدایا آرزو به دلم مونده یه بار کبنا بخونم واز این اخراج و بیکاری ها چیزی نشنوم اول سد چم شیر حالا این شرکت پس فردا خدا عالمه کجا قراره خراب بشه
اونوقت هم میگن مردم توانتخابات شرکت کنید و سرنوشت خودتون رو رقم بزنید یامیگن باشرکت توانتخابات مشت محکم تودهن یاوه گویان بزنید واز این مزخرفات اینم عاقبت حمایت و اعتماد به مسئولین بی کفایت استانی و کشوری
Iran, Islamic Republic of
این دیگه چه مرضی گرفته
دکتر بیکار
Iran, Islamic Republic of
جناب دلباز شما اگه هدفتون واقعا خدمت رسانی باشه هر جای دیگه ای میتونید این خدمات رو ارائه بدین...
Iran, Islamic Republic of
این حرفا چیه... بانک صادرات کارش درسته و حتما دلیل منطقی داره... بانک صادرات از حقوق خود عقب نشینی کرد .به بیت المال کرده
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1