تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب : ۲۰۹۶۴۳

خدمات رایگان دامپزشکی به منطقه طسوج/ اختصاص ۲۲ میلیارد تومان برای پروژه‌های شهرستان بهمئی/ تقسیمات کشوری جدید در شهرستان گچساران

۳
۰
کبنا ؛خدمات رایگان دامپزشکی به منطقه طسوج
مردم منطقه طسوج از توابع شهرستان چرام از خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی بهره مند شدند.
فرشاد حیدری، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان از ارائه خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی در منطقه محروم طسوج خبر داد و گفت: در ادامه سیاست های دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد مبنی بر ارائه خدمات رایگان بهداشتی به مناطق محروم و صعب العبور استان ، این بار منطقه طسوج از توابع شهرستان چرام انتخاب و روز گذشته همراه با اولین بارش پائیری باران در استان این مهم صورت پذیرفت.
وی گفت: در این سفر که مدیرکل دامپزشکی استان ، فرماندار شهرستان چرام و کارشناسان دامپزشکی حضور داشتند علاوه بر ارائه آموزش های ترویجی بصورت چهره به چهره ، دامهای منطقه توسط دامپزشک معاینه و داروو سموم  دامی بین دامداران توزیع گردید.
حیدری در پایان از ادامه روند ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به سایر مناطق محروم و صعب العبور استان خبر داد و گفت: با هماهنگی های بعمل آمده با فرمانداران ، ضمن شناسائی مناطق مورد هدف ،برنامه ریزی های لازم در این خصوص بعمل آمده و ان شاء اله تا پایان سال سایر مناطق محروم شهرستانهای استان از این خدمات بهره مند خواهند شد.
اختصاص ۲۲ میلیارد تومان برای پروژه‌های شهرستان بهمئی
عدل هاشمی‌پور در بازدید از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان با بیان اینکه این حوزه در شهرستان گمنام مانده است، تصریح کرد: ظرفیت خوبی در صنایع دستی، آثار باستانی و گردشگری وجود دارد که باید در جهت توسعه شهرستان از آن‌ها بهره‌برداری کرد.
هاشمی‌پور اعتبارات دولت را جوابگوی نیاز در حوزه‌های مختلف ندانست و گفت: باید قدرت چانه‌زنی در سطح ملی را بالا ببریم.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس اظهار داشت: از سه ناحیه می‌توان محرومیت را از منطقه دور کرد؛ یکی کمک گرفتن از دولت مطابق قوانین مناطق محروم که در این زمینه کمک‌های خوبی را برای حوزه انتخابیه گرفتم.
هاشمی‌پور با بیان اینکه عملکرد یک ساله خود را در نشستی با اصحاب رسانه به اطلاع مردم خواهم رساند، گرفتن ۲۲ میلیارد تومان اعتبار نفت برای پروژه‌های شهرستان بهمئی را نمونه‌ای از تلاش‌ها و رایزنی‌های خود طی چند ماه اخیر عنوان کرد.
وی راه دوم توسعه حوزه انتخابیه را کمک گرفتن از بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار خواند و گفت: پتروشیمی دهدشت که همه از عملیات آن ناامید شده بودند و می‌گفتند امکان اجرای چنین پروژه‌ای وجود ندارد با کمک بخش خصوصی وارد فاز عملیاتی شده و هفته آینده پیمانکار مشخص می‌شود.
هاشمی‌پور افزود: استفاده از ظرفیت خیرین راه دیگری است که می‌توان در محرومیت‌زدایی شهرستان‌ها از آن بهره جست.
وی خواستار به کار گرفتن مشاور و ساماندهی بافت قدیم دهدشت شد و تصریح کرد: طرح بافت تاریخی باید توسط مشاور ارائه شود و مطالعات لازم انجام گیرد تا بتوان از ظرفیت نهفته در این بافت در جهت رونق آن استفاده کرد.
هاشمی‌پور راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی را از دیگر نیازهای ضروری شهرستان برشمرد و با بیان اینکه در صورت تأمین زمین، به جذب سرمایه‌گذار برای احداث آن کمک می‌کنم گفت: میراث فرهنگی شهرستان باید طی یک همایش ملی تاریخ و فرهنگ شهرستان را معرفی و برای ساماندهی هر چه بهتر بافت کمک بگیرد.
تقسیمات کشوری جدید در شهرستان گچساران
فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه گچساران تنها شهرستان استان است که دارای یک بخش است، گفت: طرح ارتقاء دهستان‌های لیشتر و خیرآباد به بخش انجام شده و به زودی برای تصویب به هیئت دولت ارسال می شود.
فرماندار شهرستان گچساران نیز در این نشست گفت: امسال ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و نفت برای ساخت و تکمیل طرح های عمرانی در منطقه خیرآباد گچساران اختصاص یافت.
رحیمی افزود: این اعتبار برای اجرا و بهسازی طرح هادی در ۵ روستا و همچنین ساخت کانال های آبیاری کشاوزی هزینه می شود.
فرماندار شهرستان گچساران گفت: ۴ میلیارد ریال نیز برای ساخت مدرسه راهنمایی در یکی از روستاهای خیرآباد اختصاص یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یه فکری هم به حال امام زاده جعفر بشه.
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع بیا تحویل بگیر مارگون چی شد؟
روزبه
Iran, Islamic Republic of
گچساران باید بشه مرکز استان جدید.اونوقت خوب میشه مردم ب گچساران به حقشون میرسند..
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1