تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۲۰۹۶۳۱

فرمانده نیروی انتظامی گچساران معرفی شد

۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به لزوم برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر تأکید کرد.

در این آیین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد اظهار کرد: امنیت یکی از بسترهای مهم در زندگی انسان است.
مهدی انصاری افزود: امروزه برای توسعه و ترقی یک جامعه لازمه اصلی امنیت است و اگر امنیت نباشد این جامعه به توسعه و پیشرفت دست نخواهد یافت.
انصاری ادامه داد: برای دستیابی به امنیت در جامعه باید با مشارکت‌ مردمی و نیروی انتظامی توأمان با هم صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: برای پیشگیری از جرم همه اعضای جامعه نسبت به امنیت یک جامعه باید احساس مسؤولیت داشته باشند و در راستای این مسؤولیت گام بردارند.
انصاری خاطرنشان کرد: در سالیان خدمت به شهروندان چند سالی را در شهرستان گچساران خدمت کرده‌ام و نسبت به مردم این شهرستان آگاهی کامل دارم و با همکاری مردم شهرستان گچساران می‌توانیم بار سنگین امنیت را به سرمنزل مقصود برسانیم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد عنوان کرد: امروزه جنگ نرم گریبان‌گیر جامعه شده‌ و جنگ نرم از طریق فضاهای‌ مجازی و ماهواره‌ها بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.
وی ادامه داد: هزاران سایت نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده است و از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با ایران اسلامی استفاده کرده‌اند.
انصاری بابیان اینکه امروزه فرهنگ غرب وارد جامعه اسلامی شده تا چیزی به اسم روسری و حجاب در جامعه اسلامی نباشد، افزود: باید مواظب فرزندان خود باشیم زیرا امروزه فضاهای مجازی بسیار خطرناک است و فرزندان ما را مورد تهدید قرار داده می‌دهد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون قریب بر ۶۱ درصد کاهش نزاع دسته جمعی در سطح استان وجود داشته و همچنین ۲۸ درصد افزایش کشف کالای قاچاق در سطح استان کهگیلویه‌ و بویراحمد داشته‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد تاکید کرد: وظیفه نیروی انتظامی این است که با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان برخورد جدی داشته و مجازات سنگین برای آنها در نظر بگیرد.
انصاری گفت: شهرستان گچساران به‌دلیل اینکه شاهراه استان‌های فارس و بوشهر است باید با کسانی که قاچاق کالا انجام‌ می‌دهند برخورد قانونی و جدی داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: آمران به‌ معروف و ناهیان از‌ منکر در سطح استان کهگیلویه‌ و بویراحمد ساماندهی شده و فعالیت می‌کنند
در این آیین از زحمات سرهنگ علی‌کرم بازیان فرمانده سابق نیروی انتظامی گچساران تقدیر و سرهنگ سید محمد موسوی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان گچساران معرفی شد.

فرماندار گچساران به نقش مهم نیروی انتظامی در تأمین امنیت شهرستان استراتژیک گچساران اشاره کرد.
فرماندار گچساران در آئین، اظهار کرد: یکی از ارکان اصلی هر شهرستان شورای تامین است.
وی ادامه داد: اعضای‌ شورای‌ تامین شهرستان گچساران با همکاری و‌ همفکری یکدیگر توانستند یک شورای موفق در شهرستان گچساران ایجاد کنند.
فرماندار گچساران افزود: خدا را شاکرم که اعضای شورای تامین شهرستان گچساران در جایگاه بالاتری ارتقا یافته‌اند.
رحیمی اذعان کرد: نیروی انتظامی بدون هیچ چشم‌داشتی امنیت را در جامعه برقرار کرده‌ و زحمات شبانه‌روزی دارند.
فرماندار گچساران خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی شھرستان گچساران به جهت راه‌های ارتباطی و هممرز بودن با استان‌های خوزستان، فارس و بوشهر از طریق بنادر دیلم و گناوه و وجود ذخائر نفتی و گاز و همچنین مھاجرپذیر بودن شھرستان‌ گچساران وظایف سنگینی بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه امنیت نقطه عطف در نظام است، افزود: امنیت می‌تواند در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، و... تأثیرگذار باشد.
رئیس شورای تامین شهرستان گچساران افزود: سرهنگ بازیان و همکاران نیروی انتظامی با برقراری نظم و امنیت در شهرستان در پیشبرد اهداف این شهرستان کمک زیادی کردند.
رحیمی اذعان کرد: امنیت زیربنایی‌ترین مقوله در فرآیند توسعه در دنیای امروز است و تعامل و همکاری همه جانبه نیروی انتظامی منجر به برقراری امنیت و توسعه پایدار در جامعه می‌شود.
فرماندار گچساران ضمن آرزوی موفقیت‌ روزافزون برای سرهنگ بازیان اظهار کرد: فرزندان این شهرستان و استان لیاقت آن را دارند که در جایگاه‌های بالا خدمت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1