تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۲۰۹۵۸۱

اعتراض پرستاران بیمارستان گچساران / شایعه در باره مسئولان بهداشتی دهدشت / مدیری که استاندار زورش به او نمی رسد / دفاع امام جمعه قلعه رئیسی از رسانه ها

۱۳
۰
کبنا ؛خبرهای سیاسی و ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد را با چند خبر دنبال می کنیم؛ اعتراض پرستاران بیمارستان گچساران / شایعه در باره مسئولان بهداشتی دهدشت / مدیری که استاندار زورش به او نمی رسد / دفاع امام جمعه قلعه رئیسی از رسانه ها
kebnan
از شایعه تا واقعیت در باره مسئولان بهداشتی دهدشت
رسانه ها نوشته اند؛ یکی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، حکم حکم عزل رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه و رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت توسط دکتر چمن ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شد.
این مسئول دانشگاه علت این عزل را شکایات مردمی بعلت مرگ دو نوزاد تازه متولد شده در هفته های گذشته و به کما رفتن یک جوان بعلت سهل انگاری دانست.
ایشان افزود با تحت فشار قرار گرفتن ریاست دانشگاه علوم پزشکی از طریق وزارتخانه کشور و بازدید هفته پیش معاون وزیر از استان عزل این دو مدیر قطعیت یافته بود که این مهم با مخالفت شدید عدل هاشمی پور نماینده محترم کهگیلویه بزرگ مواجه شده است و وایشان از طریق رایزنی های با وزارتخانه بهداشت درمان تاکنون جلوی حکم موصوف را  گرفته است.
این مسئول افزود: پس از انتقادات تند و هجمه شدید هفته ی گذشته عدل هاشمی پور  به دکتر چمن ،
ایشان مصمم شده که حکم عزل رئیس شبکه بهداشت شهرستان بهمراه رئیس بیمارستان را ‌ظرف این هفته صادر تا بتواند اوضاع بهداشتی خدماتی درمانی منطقه را با مدیران جدید بهبود ببخشد.
این اختلاف نظر بین عدل هاشمی پور و دکتر چمن ، پای فرماندار کهگیلویه و استاندار  را نیز وسط کشیده تا این بحران حل فصل گردد ولی نتیجه ای در بر نداشت و طی روزهای آتی نماینده کهگیلویه دو نفر از حامیان اصلی خود در انتخابات را از دست خواهد داد.
حالا باید منتظر ماند در این رقابت عزل و ابقاء نماینده کهگیلویه بزرگ  پیروز می شود یا ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان؟
آیا نماینده کهگیلویه بزرگ از ابقاء مدیران ضعیفی که حامی انتخاباتیش بوده اند حمایت میکند یا از مردم شریف حوزه انتخابیه خود؟
شایعه انتصاب حاشیه در ادارات راه کهگیلویه بزرگ!؟
یکی از رسانه های محلی نوشت؛ براساس شنیده ها علی محمد علیمردانی  مدیرکل تازه منصوب شده راه وشهرسازی کهگیلویه وبویر احمد که اتفاقا عضو ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد هم بوده  قصد دارد نیروهای اصول گرای حامی محمود  احمدنژاد رئیس جمهور سابق را در ادارات شهرستان منصوب کند.
شایعه انتصاب افرادی که سابقه روشن ومشخصی در جریان اصولگرایی استان داشتند در راس ادارات راه وشهرسازی بهمئی، چرام وکهگیلویه در سال اخر دولت تدبیر وامید وسال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری وشوراها می تواند باعث سرخوردگی نیروهای اصیل اصلاح طلب واعتدال در استان خصوصا حوزه گرمسیر شود.
به نظر می رسد ماهیت اصولگرایی مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد کم کم مشخص تر می شود وشایعه انتصاب افرادی خاص بر حقانیت این موضوع صحه می گذارد.
خواست نیروهای اصیل اصلاح طلب وطرفدار دولت از موسی خادمی استاندار استان مقاومت در برابر فشارهای خارج از استان وبعضا لابی برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است .
براساس اخیار دریافتی از منابع آگاه خوب نژاد در بهمئی و همتیان در کهگیلویه از نیروهای جریان اصولگرایی جدی ترین گزینه های مدیرکل راه وشهرسازی می باشد.
 عدم پرداخت حقوق پرستاران بیمارستان شهید رجایی گچساران
متن ارسالی به پایگاه خبری کبنا نیوز در این باره به شرح زیر است؛
به گفته پرستاران این مرکز  از ۱۰۰ درصد درآمد بیمارستان ۶۰ درصد مال چند پزشک متخصص بیمارستان است و حدود ۲۷ درصد درآمد بیمارستان، بین کل کادر غیر هیئت علمی تقسیم می شود که پرستاران جزو این زیر مجموعه هستند.
با ۲.۵ برابر شدن تعرفه های پزشکی و افرایش درآمد بیمارستان همان ۶۰ درصد هم ۲ تا ۳ برابر شد و کارانه چند دهم درصد یک پرستار هم ۲ تا ۳ برابر، نتیجه اینکه حداقل ۱۰۰ میلیون یک متخصص هیئت علمی شد ۳۰۰ میلیون تومان و کارانه ۳۰۰ هزار تومانی ما حداکثر یک میلیون تومان شد.
اگر این شکاف عمیق تر و تبعیض فاحش تر را افزایش می نامند، بنامند. اما سئوال این است چرا این افزایش حقوق!!! اعتراض پرستاران را بیشتر کرد آیا علت آن تبعیض بیشتر نبود. در عربستان اختلاف درآمد پزشک و پرستار به ۲ برابر هم نمی رسد و در کشور خودمان هم تا قبل از اجرای طرح من درآوردی نظام کارانه اختلاف ها در حد ۲ تا ۳ برابر بود.
محل خواب و تعویض لباس پرستاران خانم و آقا و حتی سرویس بهداشتی پرستاران در تمام شیفت ها فقط یک اتاق در حد ۶ متر است که تا سقف کمد دارد و یک میز در وسط و برای تعویض لباس و استفاده از سرویس بهداشتی به نوبت داخل شوند، خواستید بفرمایید بازدید.
بنده با چندین سال سابقه کار در حین شبکاری به علت انبوه کارهای دفتری و نبود منشی و کمک بهیار و خدمه و نگهبان در شیفت شب یا استراحت نکرده ام و یا ۲ ساعت در آبدارخانه کوچک در صندلی تاشو استراحت کرده ام. صبح هم به جای تشکر و خسته نباشید بابت نگذاشتن پرونده های فلزی بیماران در بالای لاکر بیمار مورد مواخذه لفظی سرپرستار قرار گرفته ام!نتیجه مهمتر: آدم بده بیمارستان پرستار است!!
تو پرستار بد، بر اثر فشار کاری و انبوه کار و مستند سازی اگر کوچکترین خطایی بکنی نابخشودنی است. کسر اف می شوی و تهدید به کسر کارانه. شیفت های موظفی و اضافه کاری های اجباری را صرفا برای تنبیه و نه نیاز بخش، چنان ارنج می کنند که پشیمان می شوی!!
جدیدا مد شده که علاوه بر این تنبیهات مرتب از این بخش به بخش دیگر فرستاده می شوی. گاها هر روز بخش تو تغییر می کند.
مگر می شود که هر روز حکم کارگزینی تغییر کند؟!
واقعا ما به کجا می رویم ؟ ما در حال پیشرفت هستیم یا پسرفت؟
بر نحوه صحیح قوانین چه کسی نظارت دارد و برداشت های سلیقه ای از قانون در بیمارستان ها و بخش های مختلف چه پیامدهایی در پی دارد؟
تعطیلات اجباری در روزهای خلوت بخش:
وقتی تمام بخش از بیماران بد حال پر می شود و کمکی در کار نیست، باید یک پرستار دونده ماهری باشد و مواظب باشد که هنگ نکند اما وقتی تعداد بیماران در یک بخش کاهش می یابد و فشار کاری کمتر است، در اولین فرصت به یکی از پرستاران اف اجباری داده می شود و یا او را مجبور می کنند که به بخش دیگری برود و انجام وظیفه کند.
قضیه یک بام و دو هوا:
بهترین فضا و امکانات در اختیار کادر اداری است. اولین بودجه نوسازی برای هر بیمارستان در امور اداری و ساختمان ریاست خرج می شود و از ته مانده آن شاید بخش ها رنگ و لعابی بگیرند.
برای کادر اداری شاید در ابتدا و اواخر برج اندکی فشار کاری افزایش می یابد. اما کسر آف و تعدیل نیروی انسانی هرگز در کار نیست. تنبیه توبیخی در کار نیست. به سادگی اضافه کار تشویقی به آنها تعلق می گیرد. در یک کلام، ریاست هوای آنها را دارد.
اما من پرستار در بدترین شرایط انجام وظیفه می کنم. حق استراحت ندارم اگر چه اصلا فرصت استراحت ندارم. پاویونی ندارم. از ابتدای شیفت تا صبح می دوم و همه از من ناراضی هستند. از بیمار گرفته تا همکار پرستار و کمک بهیار و خدمه و پزشک و سرپرستار و سوپروایزر و مترون. حق دارند چون بزرگترین گناه من این است که یک پرستار بالین هستم.مایه تعجب است که فقط و فقط به مستند سازی اهمیت داده می شود. یک «پرستار خوب»، پرستاری است که مستند ساز خوبی باشد!! پرستاری که به بالین بیمار اهمیت می دهد و فرصت مستند سازی ندارد « پرستار بد» است!!
پرستار زشت هم که میشه پرستاری که به این آشفته بازار نظام سلامت نگاه می کنه و بجای سکوت اعتراض می کنه این همون «پرستار زشت» است.حال یک پرستار بدون حقوق به مدت چهار ماه. عدم پرداخت اضافه کاری که برای از شبها بیدار مانده  چگونه نای کار کردن دارد.
جواب مسئولین؛ اگه راضی  نیستی برو بیرون، پول نداریم، مقصر دانشگاه است، مسئولین لطفا جواب گو باشید..
مدیری که استاندار و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد زورشان به او نمی رسد!
بهارنما نوشت؛  وضعیت مدیران دولت یازدهم در ستان کهگیلویه و بویراحمد روزهای پر چالشی را سپری می کند.

در حالی که انتقادات از بسیاری مدیران به اوج رسیده است و بعید نیست در روزهای آتی شاهد تغییر و تحولاتی باشیم اما گویا کسی زورش به یکی از مدیران کل در کهگیلویه و بویراحمد نمی رسد و وی هم بی محابا راه خودش را می رود.
حوزه ورزش و جوانان که سال های ناخوشی را در کهگیلویه و بویراحمد سپری می کند این روزها یکی از پرانتقادترین حوزه های مدیریتی استان است.
چند روز پیش در پی بی توجهی مدیرکل ورزش و جوانان به جلسات استانداری و عدم ارائه برنامه های خواسته شده، استاندار در جلسه عذر معاونش را هم خواست و گفت که مدیرکل را به جلسات راه نمی دهد.
این اولین باری نبود که ایزدپور جلسات استانداری را بی اهمیت می کند و توجهی به آن نشان نمی دهد و سال گذشته نیز مشابه چنین اتفاقی افتاد و خادمی از ایزدپور به عنوان غایب ترین مدیر در جلسات یاد کرد و به وی تذکر داد و همین خط و نشان ها را کشید.
از طرفی نمایندگان که عوامل اصلی یا به تعبیری متهمین ردیف اول انتصابات هستند نیز از ایزدپور دلخوشی ندارند.
غلامرضا تاج گردون چند روز پیش بشدت از استفاده زمین چمن مصنوعی برا پینت بال انتقاد کرد و ضمن اینکه به مسئولین ورزشی تذکر داد، خواستار رسیدگی به این موضوع شد. عزل یکی از نیروهای نزدیک به تاج گردون که گفته می شد رویای مدیرکلی در سر داشت، در روزهای گذشته بنوعی زهرچشم ایزدپور برای نماینده باشت و گچساران بود هرچند با انتصاب یک فرد دیگر منتسب به تاج گردون ایزدپور تلاش کرد تا عذرموجه برای عزل معاون سابق داشته باشد.
غلام محمد زارعی هم از منتقدین ایزدپور است هر چند وی توانست از مل اعتبارات نفت بودجه خوبی برای توسعه زمین های ورزشی در بویراحمد و دنا بگیرد اما عملکرد ورزش و جوانان در این زمینه باعث شد تا این اقدامات آنچنان که انتظار داشت دیده نشود و البته وی هیچگاه از ایزدپور ابراز رضایت نکرد.
عدل هاشمی پور نیز زمانی که به مجلس راه یافت تاکنون با توقعات جدی در حوزه ورزش و جوانان مواجه است و اتفاقات دو سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان که در چهار شهرستان حوزه انتخابیه اش رخ داده باعث شد تا نارضایتی های مردمی، فشار بر نماینده کهیگلویه، بهمئی، چرام و لنده را بیشتر کند و البته توقع میدان دادن به آنها در بحث انتصابات نیز در لیست درخواست هایشان است.
فرمانداران نیز دلخوشی از این حوزه ندارند و در دو سال گذشته تقریبا هر چند وقت یکبار یکی از فرمانداران به مدیریت ورزش و جوانان می تازد. در جدیدترین مورد فرماندار بویراحمد ایزدپور را به باد انتقاد گرفت و بخاطر کلاهی که سر مسئولان گذاشت از وی بشدت انتقاد کرد.
موضوع این بود که سال گذشته ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با سر و صدای زیادی و با حضور وزیر ورزش وقت و البته بنرهای خاطره انگیز “ایزدپور خداقوت – ایزدپور متشکریم – ایزدپور خسته نباشی” افتتاح شد و مدیری که کمترین نقش را در ساخت این مجموعه داشت همه چیز را به نام خود سند زد؛ اما غافل از اینکه این ورزشگاه هنوز قابلیت برگزاری مسابقات را ندارد و عملا ورزشگاهی که تکمیل نشده بود، افتتاح شد که همان حکایت عکس گرفتن اخراجی ها در جبهه بود!
این موضوعات البته به مسئولان بر می گردد و بعید نیست با یک نشست مدیرکل با این افراد، صورت مسئله پاک شود و همه چیز به روال قبلی بازگردد اما درد آنجاست که این مدیر “دروغ” می گوید، آنرا رسانه ای می کند و ورزشکاران که دل آزرده ای از این حوزه دارند بخاطر این دروغ ها بیش از هر زمان دیگری برنجند.
سامان پاکباز که با دست خالی و هزینه شخصی تا پارالمپیک رفت و نایب قهرمان شد و اتفاقا اولین مدال کاروان ایران را نیز کسب کرد، بارها چه قبل از کسب مدال و چه بعد از این اتفاق بزرگ از بی توجهی مسئولان استان و عدم کوچکترین حمایتی شکوه کرد ولی چند روز پیش در پی انتشار خبری که که ایزدپور گفته بود ۲۷ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش و جوانان به وی پرداخت شده است، فقط گفت “شوکه شدم”و حتی افشا کرد که قول ۱۰ میلیون تومان به وی داه بودند اما با هزار مکافات فقط ۵ میلیون گرفت!
همه اینها برای مدیری که با دستور مستقیم وزیر از ریاست شهرستان عزل شد، در انتخابات در ستاد رقیب اصلی رئیس جمهور فعال بود و در تریبون های سازمانش را به جولانگاه مخالفان دولت تبدیل کرده است، ایرادی نیست چون که گفته می شود وی از نسبت فامیلی با وزیر مستعفی ورزش داشت.
شاید چند نمونه از دست گل های ایزدپور در چندسال گذشته در مدیریت ورزش کهگیلویه و بویراحمد لازم به یادآوری باشد که بصورت تیروار مرور کنیم:
– ورزشگاه تختی گچساران بقدری وضعیت اسفباری داشت که تاج گردون به وزیر نامه زد.
– سالن اسفندان دهدشت برای چندمین بار با شیشه های شکسته افتتاح شد.
– سال گذشته مدیرکل ورزش و جوانان در طول چندماه هیچ جلسه ای شرکت نکرد. (سخن معاون استاندار در جلسه)
– مرگ مربی و دو نوجوان کونگ فو کار که به علت بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان با خودروی شخصی به مسابقات رفتند.
– نصب بنر و تبلیغات گسترده با پول بیت المال برای مدیرکل ورزش و جوانان که فقط ۴ درصد از ورزشگاه در زمان وی کار شد که اکنون مشخص شد گویا همان ۴ درصد هم کار نشده بود.
– دروغ رسانه ای مدیر برتر شدن بخاطر لوح تقدیری که وزیر ورزش و جوان برای ۱۵ استان ارسال کرده بود!
– بدرقه و بازگشت غریبانه ورزشکاران استان به مسابقات جهانی
– خبر تصویب سند تحول و تعالی و آینده نگری ورزش همگانی در استان به نقل از ایزدپور در حالی که وی اصلا چنین سندی را فراموش کرده بود به جلسه مربوط در استانداری ببرد.
– تغییر نام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج!
3



دفاع امام جمعه قلعه رئیسی از رسانه ها
امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری نصیحت کردند که تحقیر و تخریب منتقدان خلاف تدبیر و حکمت است، تصریح کرد: اینکه هر روزنامه‌ای، رسانه‌ای و طیفی سیاسی از ما تعریف و تمجید کنند محترم هستند و هرکس نقد کند باید شکسته شود، این چه اخلاق نبوی است.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه های نماز جمعه امروز قلعه رئیسی به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان پرداخت و در ادامه به روز کتاب و کتابخوانی و آغاز هفته کتاب اشاره کرد و یادآور شد: ملتی که با کتاب و کتابخوانی سروکار نداشته باشد دچار خسارت بزرگی شده است و کتابخوانی یک فریضه واجب و لازم برای یک ملت است، امیدوارم مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات کتابخانه شهر قلعه‌رئیسی را برطرف کنند.
امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری نصیحت کردند که تحقیر و تخریب منتقدان خلاف تدبیر و حکمت است، تصریح کرد: اینکه هر روزنامه‌ای، رسانه‌ای و طیفی سیاسی از ما تعریف و تمجید کنند محترم هستند و هرکس نقد کند باید شکسته شود، این چه اخلاق نبوی است.
صلواتی تشریح کرد: دولتمردان بدانند این نوع ادبیات، بی‌تحملی‌ها، واکنش‌ها و این نوع دوگانگی‌ها اعتماد مردم را از بین می برد؛ این چه ادبیاتی است که اوبامای ملعون، خبیث و ملحد را فردی مهربان، باهوش و مؤدب خطاب می‌کنند، سپس دل داده‌های به راه امام و شهدا و منتقدین را انقلابی‌نما خطاب کنیم.
وی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور همین اوبامای مهربان این همه تحریم در حق ملت ما انجام داده است، تبیین کرد: همین اوبامای مهربان شما عامل شکست برجام و خسارت به ملت بود.
خطیب جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه با بیان اینکه با مناظره دو نامزد آمریکا حیثیت پوشالی این رژیم بر باد رفت، اضافه کرد: آخرین نفس‌های این ابرقدرت بی‌قدرت از وجود پوشالی‌اش خارج می‌شود و به فضل الهی زمان زمینه‌های فروپاشی و اضمحلال استکبار و رأس آمریکا فرا رسیده است و به لطف خدا این آخرین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا است و روزی شاهد نابودی نظام سلطه و نظام ظلم و در رأس آمریکا خواهیم بود.
صلواتی با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا در این انتخابات و مناظره رو شد، عنوان کرد: بازنده انتخابات آمریکا رژیم خبیث آل‌سعود و بعضی دولت‌های عربی بودند که با تمام قوا به حمایت مالی از کلینتون پرداختند و با انتخاب امثال ترامپ دیوانه هیچ اتفاقی در دشمنی آمریکای جنایتکار با ملت ایران نمی‌افتد.
وی افزود: بزرگترین خدمتی که ترامپ می‌تواند به ایران بکند این است که برجام را پاره کند، چراکه مقصر به هم خوردن برجام، آمریکا است و با انتخاب ترامپ باغ گلابی و سیب دچار آفت شد و امیدواریم مسئولان باغبان برجام بتوانند از این باغ سیب و گلابی آفت‌زدایی کنند؛ هرچند مردم دیگر امیدی به گلابی و سیب این باغ ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آن گزارش عزل مدیران کهگیلویه جوک جالبی بود خخخخخخخخخخ
کریمی
Iran, Islamic Republic of
هرچی مطلب خنده دار سی ترامپ ساختنه بس نبی اوسو اومنه سی دهدشت و مدیرشبکه جوک عزل و انتصاب ایسازن
ای مردم بیکار
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جناب کبناکلی خندیدیم ، گزارش مسوولان بهداشت دهدشت مثل دروغ سیزده بدر تابلو تابلو بود، هرکی خواب دیده خیرباشه، البته تغییرمدیران هربارممکنست اتفاق بیفتد عجیب هم نیست ولی این بار یک شایعه طنزپردازنه بود
امید
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت شهرستان بویراحمد.بخدا خیلی جالبه که اقای زارع نماینده مرکز استان باشه.ولی درعزل وانتصاب مدیران هیچ قدرتی نداشته باشه. تمام مدیران ازطرف تاجگردون و عدل هاشمی انتخاب میشن و نماینده ما هم نظاره گر!!!
داروساز
Iran, Islamic Republic of
باید با شایعه سازان به اشد وجه برخورد شود.
آنجه در مورد مدیران بهداشت گفته شده دروغ دروغ است.
Iran, Islamic Republic of
دروغه دروغ
1370
Iran, Islamic Republic of
لطفا پیگیر حقوق پرستاران باشید،مممممممممممنون.
Iran, Islamic Republic of
جای فدایی خالیه انصافا، خسته نباشی استاندارنیروهای اصولگرای راه وشهرسازی دارن جون میگیرن.ازخواب خوش پاییزی بیدارشو
همکار پرستاران
Iran, Islamic Republic of
پرستاران گچساران مگر در جریان اخبار مملکت نیستند که کارانه و اضافه کار کل کشور نزدیک به یک سال است که پرداخت نشده است.
مگر معاون درمان وزارت همین هفته قبل جوابمان را نداد که مشکل از بیمه هاست و ربطی به وزارت بهداشت ندارد.
جواب به همکاران پرستار
Iran, Islamic Republic of
اولاً ممنون از سایت کبنا دوما خدا وکیلی من از اول تا آخر که معاون وزیر ازبیمارستان تشریف بردن حضور داشتم مطلقا صحبتی از اضافه. کار یا پرکیس نشد در واقع انتظار داشتیم که مترون یا رییس بیمارستان وشبکهحرفی بزنند که متاسفانه چیزی نگفتن،سوما شما از شهرستانهای همجوار تحقیق بفرما بعد قضاوت کن و در آخر این کم کاری ها رو توجیه نکن چون احتمالا شما هم جزء چند نفری هستی که پرکیس (اضافه کار) ماهیانه بالای ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومانی میگیری آقای ک
Iran, Islamic Republic of
برات متاسفم کبنا نیوز چراکامنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ها را منتشر نمیکنی
آشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای همتیان فردی جوان باسواد و دارای لیاقت مدیریت می باشد انشالله که از ایشان استفاده شود...
Iran, Islamic Republic of
کبنا لطفن سلیقه ای عمل نکن و نظرات به حق رو بزار
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1