تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۲۰۹۱۵۴

سفر عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به یاسوج +جزئیات

۲
۰
کبنا ؛عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، با عوت بسیج دانشجویی جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.
حمید برازش مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: با حضور این نماینده مجلس نتیجه اعتماد به آمریکا در برجام مورد واکاوی و تحلیل قرار می گیرد.
حمید برازشghodoci اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رسالتی که به عنوان یک تشکل دانشجویی بر عهده دارد در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف شرکت کرده و رسالت و وظیفه تبیین‌گری و روشنگری را انجام می‌دهد.
وی به موضوع برجام به عنوان یکی از موضوعات مهم کنونی در کشور یاد کرد و گفت: مردم به دنبال این هستند که به دستاوردهای برجام پی ببرند و از چند و چون آن باخبر شوند.
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه تشکل‌های دانشجویی را شفاف‌سازی دانست و گفت: بر همین اساس بسیح دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان بنا بر وظیفه و برای واکاوی و تجریه و تحلیل این موضوع برنامه‌هایی دارد.
وی از دعوت جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس برای حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این نماینده مجلس امروز یک‌شنبه و رأس ساعت ۲۰ در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی در جمع دانشجویان به سؤالات آن‌ها پاسخ خواهد داد و در خصوص نتایج اعتماد به آمریکا در موضوع برجام هم سخنرانی خواهد داشت.
 
 
جواد کریمی قدوسی


جواد کریمی قدوسی

Javad Karimi Ghodousi.jpg

شناسنامه

زادروز
۱۳۴۴ خورشیدی

زادگاه
مشهد، ایران

تحصیلات
فوق‌لیسانس حقوق خصوصی

اطلاعات سیاسی

حزب سیاسی
جبهه پایداری

سمت‌های پیشین
فرمانده بسیج خراسان رضوی

فعالیت‌ها
نمایندهٔ دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی
نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی
نمایندهٔ دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی







در آبان ماه سال ۱۳۹۲ طرح سه فوریتی ای با ۱۱۰ امضاء به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد که به خط جواد کریمی قدوسی بود. این طرح سرشار بود از غلطهای املایی و نگارشی از جمله‌ام. پی. تی(M.P.T) نوشتن معاهده ان. پی. تی(N.P.T) که هم به فارسی و هم به انگلیسی در متن طرح بدان اشاره شده بود.

جواد کریمی قدوسی، از اعضای جبهه پایداری، (زادهٔ ۱۳۴۴ در مشهد) نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ مشهد و کلات در دورهٔ هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی است.[۵] او با کمتر از ده درصد آرای واجدان شرایط در شهر مشهد به نمایندگی این شهر رسیده است. در سابقهٔ ایشان، فرماندهی بسیج خراسان رضوی دیده می‌شود.
او توسط گروه مجمع مطالبه مردمی (از گروههای اصولگرای مشهد که به سعید جلیلی نزدیک است) متهم شده است که در زمانی که فرماندهی بسیج را به عهده داشته است در فعالیت‌های انتخاباتی غیرمجاز مانند توزیع فهرست‌های انتخاباتی (هوالمطلوب) در پایگاه‌های بسیج نقش داشته است...
 
مخالفتها با دولت روحانی
کریمی قدوسی پس از تأیید صلاحیت کاندیداها و آغاز رقابت انتخاباتی در خرداد ۹۲، چند روز پیش از روز انتخابات خواستار رد صلاحیت حسن روحانی شد. این درخواست همزمان با بالارفتن آراء روحانی در نظرسنجی‌ها صورت گرفت.
با آغاز به کار دولت یازدهم ایران، جواد کریمی قدوسی، همواره در صف اول مخالفان عملکرد این دولت محسوب می‌شده است. برخی خبرگزاری‌ها، از جمله دلایل این رفتار قدوسی را مخالفت وی با استانداران پیشنهادی وزارت کشور برای استان خراسان رضوی در زمان دولت جدید می‌دانند که موجب مخالف‌گویی قدوسی شده است.
در نخستین سالگرد آغاز به کار دولت یازدهم، کریمی قدوسی در اظهارنظری روحانی را متهم به «دادن اطلاعات مهم فقهی به انگلستان» کرد. همچنین او بودجه رسانه‌های حامی روحانی را بالغ بر «صدها هزار میلیارد تومان» عنوان کرد. کریمی قدوسی یکی از چهره‌های شاخص همایش «دلواپسیم» بود که در نقد سیاست‌های هسته‌ای دولت برگزار شد.
وی در ۵ تیر در مهدیه مشهددولت یازدهم را به براندازی متهم کرد و گفت «رمزگشایی از شعار اعتدال امر مهمی است چرا که اعتدال پوششی برای براندازی نظام است.» و «اسرار پشت صحنه جریان اعتدال چیزی است که هم اکنون ما به چشم می‌بینیم و اگر جریان اسفناک فتنه اتفاق افتاده است، هم اکنون شعار اعتدال با هدف براندازی نظام، عناصر فتنه‌گر را به مناصب حکومتی گمارده‌اند.»
ستار بهشتی
وی در مورد قتل ستار بهشتی مدعی شد که قتل این وبلاگ نویس کار جریان فتنه است.
علی مطهری
پس اظهارات علی مطهری در باره حصر خانگی مهدی کروبی و میر حسین موسوی و خواستار بررسی مجدد اعتبار نامه علی مطهری شد همچنین به علی مطهری گفته که موضع گیری هایش نشان می دهد "با اینکه از خانواده شهید است، بصیرت و تحلیل ندارد".
NPT و باغی
کریمی قدوسی طرحی را درباره الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای ملت ایران تنظیم کرده بود که در آن نیز NPT را MPT و به فارسی ام. پی. تی نوشته بود تا گفته شود یکی از تندروترین مخالفان سیاست هسته‌ای دولت، هنوز معروف ترین کلمه در این حوزه را نمی داند. آن طرح را هم تعدادی از نمایندگان با همان غلط امضا کرده بودند.
غلط املایی مشهور دیگر وی مربوط به متن تذکر چند نماینده مجلس به وزیر دادگستری، که به «خاتمی ممنوع» مشهور شد، توسط جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد و کلات نوشته شد و ۸ نماینده دیگر هم بعد از مطالعه متن و موافقت با مندرجاتش امضا و تقدیم هیئت رئیسه کردند.
در این تذکر، کلمه «باقی» (به معنای باقی‌ماندن، پافشاری کردن) به غلط «باغی» نوشته شده و علاوه بر نویسنده تذکر، هیچ‌کدام از نمایندگان امضا کننده هم متوجه آن غلط املایی نشدند!
ادعاهای تکذیب‌شده
ادعاهای کریمی قدوسی بارها از سوی دیگران تکذیب شده است.
تکذیب ادعا درباره دستگیری جاسوس در تیم مذاکره کننده از سوی وزارت امور خارجه
تکذیب ادعای کریمی قدوسی مبنی بر «اعلام برائت انصاری از فتنه» از سوی محمدرضا خباز
تکذیب ادعای کریمی قدوسی مبنی «سخنان هاشمی رفسنجانی علیه دولت» از سوی قدرت‌الله علیخانی
تکذیب تقلید صدای حسین فریدون و فریب معاون زنان و خانواده رئیس جمهور از سوی روابط عمومی معاونت زنان و خانواده
جعلی بودن طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای از سوی نمایندگان مجلس
درگیری لفظی با ظریف در جلسه غیرعلنی مجلس
در جلسهای که با حضور جواد ظریف پس از بیانیه لوزان در روز ۱۶ فروردین ۹۴ برگزار شد، بعد از تبادل نظرات مختلف آقای کریمی‌قدوسی بحث‌هایی را در رابطه با فوردو و نطنز مطرح کرد و عنوان داشت که رهبری در یک جلسه خصوصی در خصوص اقدامات وزارت خارجه و شخص وزیر خارجه تذکرداده است.
کریمی‌قدوسی به ظریف گفت: حضرت آقا به شما تذکر داده است؛ اما ظریف به کریمی‌قدوسی گفت: شما دروغ می‌گویید و با این گونه حرفها به آقا تهمت می‌بندید و به آقا ظلم می‌کنید و در آن جلسه هرگز آقا به من تذکر ندادند. شما که در آن جلسه حضور نداشتید و چگونه وقتی در آن حاضر نبودید می‌توانید آنقدر راحت دروغ بگویید؟ که وی نیز در پاسخ به ظریف گفت من در آن جلسه نبودم اما شنیده‌ام که در این جلسه چه گذشته است؛ و ظریف نهایتاً گفت: شما وقتی نمی دانید لطفاً حرفی نزنید و یا از کسی که در جلسه بود به صورت کامل جزئیات را سوال کنید و سپس اظهار نظر کنید، آقای لاریجانی رئیس مجلس در این جلسه بودند و می‌تواند در این مورد شهادت بدهند.
این جلسه برای چند لحظه به شدت متشنج شد و نیروهای حفاظتی مجبور شدند سریعاً خبرنگاران و افراد دیگر حاضر در جلسه را از کمیسیون به بیرون هدایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی احمدی
Iran, Islamic Republic of
تمام دانشجویان اصلاح طلب برن املا ازش بگیرن
Iran, Islamic Republic of
ایشون همونی نیست ..ل میکرد ؟؟؟؟؟؟

لطفا ادم های باسواد و راستگو به استان دعوت کنید .

جبهه پایداری ها که در زمان احمدی نژاد .. . یادتونه ؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1