تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۲۰۹۱۳۴

پاسخ صریح فرماندار گچساران به انتقادات امام جمعه

۲۳
۰
کبنا ؛.hejazi
فرماندار گچساران به انتقادات برخی از امامان جماعات شهرستان های استان، جهتعدم دعوت از آنان برای حضور در اجلاسیه نماز پاسخ گفت.
به گزارش کبنا نیوز، در چند روز اخیر و پس از برگزاری دومین اجلاسیه استانی نماز در گچساران، ائمه جمعه و جماعت استان از برگزار کنندگان این اجلاسیه بشدت انتقاد کردند.
فرماندار گچساران در گفتگو با کبنا نیوز در این خصوص و جهت شفاف سازی توضیحاتی داد و  اظهار داشت: طبق صحبت هایی که با مسئولین مربوطه داشتیم، قرار بر این شد که اجلاسیه نماز در دو فاز انجام گیرد. اول اینکه گچساران به عنوان میزبان انتخاب شد و قرار شد که سالنی مجهز برای برگزاری  این اجلاسیه در نظر گرفته شود و تعداد نیروهای شرکت کننده و... مشخص شود.
عبدالرحیم رحیمی افزود:  به ما اعلام شد که ۱۵۰ نفر مهمان کشوری و استانی در این اجلاسیه حضور خواهند داشت و ما به همین منظورسالن شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران را که گنجایش ۵۰۰ نفر را داشت برای این اجلاسیه در نظر گرفتیم و این در حالی بود که ما باید برای ۳۵۰عدد از صندلی های  دیگر سالن برنامه ریزی و طبق آن مهمانانمان را دعوت می کردیم.
فرماندارگچساران خاطر نشان کرد: اجرای برنامه، مجری، ایجاد فضای نمایشگاهی، تهیه بروشور و غذا در اجلاسیه نماز برعهده ما گذاشته شد.
رحیمی افزود: دعوت از ۱۵۰ نفر که شامل استاندار معاونان، ائمه جمعه، مدیران کل، فرماندارن، هیئت امناء و... برعهده ستاد اقامه نماز استان در کهگیلویه و بویراحمد بود و ما نقشی در دعوت یا عدم دعوت از آنان نداشتیم.
وی با بیان اینکه سوالاتی در مورد این موضوع که چه کسی یا کسانی دعوت شده اند یا نشده اند وهمچنین آیا دعوتنامه برای افراد ارسال شده است یا نه ، این موضوع به ما ارتباطی ندارد، اظهار داشت: در شهرستان گچساران قبل از برگزاری اجلاسیه استانی نماز، چندین جلسه مقدماتی با حضور امام جمعه و مدیران ادارات تشکیل شد و در این جلسه امام جمعه گچساران توصیه های بسیار خوبی در راستای بهتر برگزار شدن اجلاسیه نماز ارائه دادند و به همین منظور صورت جلسه در گچساران تنظیم گردید و وظیفه هر اداره مشخص شد که درنهایت زمان برگزاری اجلاسیه استانی نماز، تمامی موارد اجرایی شد.
به گزارش کبنا نیوز، پیش از این حجازی امام جمعه گچساران ضمن انتقاداتی به نوع برگزاری دومین اجلاسیه نماز اظهار داشته بود:عدم حضور ائمه جمعه، عدم امکان حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و هم چنین عدم حضور امام جمعه مرکز استان و رئیس ستاد اقامه نماز در اجلاسیه مشهود بود و همچنین بی‌توجهی و بی‌احترامی بلکه تحقیر و تعیین تکلیف به دور از شان ائمه جمعه بود(برای مشاهده خبر مربوطه کلیک کنید).
گفت و گو: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

ممدو
Iran, Islamic Republic of
فرماندار چی گفته ما که متوجه نشدیم
Iran, Islamic Republic of
اقای فرمانداراین اقایان بقول بچه هاجلوشون راه بروی می نالندپشت سرشون راه بروی می نالندامام جمعه هابخصوص امام جمعه گچساران متاسفانه همیشه ازهمه چی ...
Iran, Islamic Republic of
اقای امام جمعه قبلاکه انتقادمیکردیابه اوحق میدادندیانه حالاکه بانی نمازدرشهرخودشماهستی وهمه راازنمازجمعه فراری دادی درارتباط بادعوت درای اجلاسیه هم بایدانتقادکنی شمابایدازمردم دعوت کنی نه اینکه انتقادکنی چرامن نیستم
نمازی
Iran, Islamic Republic of
جناب رحیمی شما فقط حرف خودت را قبول داری و بسیار .. هستی اجلاس ب..را کنار بگذار
مرا ی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای آقای تاجگردون که با انتخاب یک بازنشسته ازکار افتاده اینچنین خود رو زیر سوال برده
م
Iran, Islamic Republic of
وقتی .. با کمال ..ی تو روی امام جمعه درمیاد چه توقعی از فرماندارش باید داشت.
ر
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج رحیمی عزیز.
احسان
Iran, Islamic Republic of
متاسف باش .. هرچی میشه تاجگردون دراین شهرستان بعضی فقط .. تاجگردون مردوابروی استان هستش
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنت۳مرادی اگربازنشسته منظورت فرمانداره عزیزم هنوز۴سال دیگه داره درضمن خداوکیلی امام جمعه معلومه چه گفته مگه برانمازکه خودش سردمدارشه بایدخبرش کنندمنبعدمیگیم عده ای فقط ماموریت پیداکنندفقط دعوت ازامام جمعه وظیفه شان باشه
ولایی
Iran, Islamic Republic of
مگر اجلاس ،اجلاس نماز و کار در جهت ترویج نماز نبود؟به فرض که دعوت نکرده باشند،آنها می توانستند که لله بدون دعوت شرکت کنند و به ترویج نما ز کمک نماینده .مگر آحاد مردم که در نماز جمعه،راهپیمایی ها و غیره شرکت می کنند دعوت می شوند؟این چه شیوه ای است که ائمه محترم جمعه پیشه کردند،فقط انتقاد و مخالفت و حمله شدید اللحن.اقای حجازی که این مطالب را می فرمایند مگه در جلسات هماهنگی حضور نداشت؟ایشان صراحتا بگوید حضور داشتم یا نه.اگر داشت که باید خودش پاسخگو باشد. فرار به جلو چرا؟شما اگر برای خدا و نما ز هستید باید خیلی هم خو۰شحال باشید که عده ای از مردم،کار کنان دولت و ..... برای ترویج فرهنگ نماز پیش قدم شدند. اگر هدف ردیف جلو نشستن است که....!!!!!!.
همشهری
Romania
اولا جای بسی تعجب داره که در کشوری که ادعای رهبریت جهان اسلام را داره و برای نماز خواندن اجلاس نماز برگزار می کنند
امام جمعه محترم بفرمایند چرا مردم پشت سر شماها نماز نمی خوانند چون اقایان دیکته نوشته گروه سیاسی خاصی را هر هفته می خوانند و به مخالفان سیاسی خودشون هر تهمت و افترائی می زنند
اقای حجازی کمی هم بفکر اخرت خودتون باشید و بهتر قضاوت کنید
ایل نوئی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا شما میزبان بودید اولین مهمان باید حضرت ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی و دوم تمامی امام جماعت استان وقتی کسی نتواند مدیریت کند به گردن دیگران می اندازد و بزرگترین بی احترامی به بزرگان استان شد تا دور نشده استعفا بدهید جناب اقای فرماندار.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
پاسخ اشتباه عزیز دادی یعنی.....دادی بله.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا سن و سالش زیاده .. دارد.
Iran, Islamic Republic of
عمدا امامان جمعه را دعوت نکردند
Iran, Islamic Republic of
فرماندار محترم گچساران نظر امام جمعه را تایید کرد (بطورضمنی) عدم دعوت را پذیرفته لیکن به گردن دیگران انداخت .
یاور
Iran, Islamic Republic of
رحیمی لیاقت و شایشته است
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر رحیمی
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار مردمی و دلسوز گچساران جناب اقای حاج رحیمی
فربد
Iran, Islamic Republic of
توجه به ۱۶و۱۷و۱۸ کنید همه اینها در یک ساعت و دقیقه مشخص زده شده و تابلو هست که کار یکنفر هست.
عاقل
Iran, Islamic Republic of
واقعامتاسفم اخه مگه شمادین ندارید.باباهمه فهمیدن که دعوت میهمانان برعهده مرکزبوده وبراهمه انهاهم دعوت نامه ارسال شده حالاگناه فرماندارچیه که اقایان نیومدندیااومدند.اجلاس نمازکه دیگه منت نداره هرکه راست میگه برای خدای خوب می اومد......امام جمعه که بایدخودش دیگران دعوت کنه.نه........
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست گفتید
مطلع
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه دلسوز گچساران...همیشه حرف حق را میزنند....
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1