تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۲۰۸۹۶۵

آقای ایزدپور مراقب آبرویتان در استان باشید/ خلف وعده تا کی؟

۲
۰
کبنا ؛حجه السلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سی سخت با اشاره به روایتی از امام باقر علیه السلام و رسول الله که فرمودند در روز قیامت عده ای بدون حساب و کتاب وارد بهشت می شوند گفت: بر اساس فرمایش رسول الله کسانی که در انجام دستورات الهی و دوری از گناهان استقامت بورزند ،کسانی که در برابر نیش و کنایه ها و زخم زبان ها با بزرگ منشی و کرامت بگذرند و کسانی که علاقه ها و مصارف مادی خود را جز برای رضای الهی و محبت خداوند در نظر نمیگیرند مشمول این روایت می شوند.IMG_0305
مصباح نژاد در تشریح این روایت به سه گروهی که بدون حساب به جهم وارد می شوند اشاره کرد و افزود: امام جبار و ستمگری که در اعمال حکومتش ظلم و جور روا است ، تاجر و بازرگانی که دروغگو است و پیرمرد زناکار بدون از حساب و کتاب به جهنم وارد می شوند.
خطیب جمعه سی سخت در ادامه با اشاره به مناسبت ۱۳ آبان و دیدار جامعه دانش آموزی با رهبر انقلاب به بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموزان اشاره کرد و خاطر نشان کرد:سخنان رهبر انقلاب منشور انقلابی گری و جلوگیری از تحریف بود و اگر این روشنگری ها وجود نداشت دینداران دنیا زده ماهیت انقلاب را به ضد خودش تبدیل می کردند و ماهیت انقلاب را از بین میبردند.
رییس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه اگر حرکت ۱۳ ابان نبود امریکا با طراحی کوتای کور انقلاب را تحریف و ضربه سنگینی به انقلاب میزد تصریح کرد :امروز بعد از ۳۸ سال توطعه های آمریکا را که میبینیم بیش از پیش به این نتیجه میرسیم که تسخیر لانه جاسوسی کار بجا و به موقعی بود.
وی با اشاره به ۷۰ جلد کتاب احیا شده در لانه جاسوسی تاکید کرد:مسوولان باید این دغدغه رهبر انقلاب را تبیین کنند چرا که نقش امام راحل در تصویب و تایید این حرکت که عده ای میخواستند آن را منحرف و خنثی کننده پایان بخش برخی سخنان انحرافی بود.
خطیب نماز جمعه سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود به بخش دیگر از سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: عده ای القا می کنند که ایستادگی در مقابل آمریکا مبنای عقلی نداشت و این ایستادگی از لجبازی امام بوده.
وی در این باره تصریح کرد: این عده از نفس افتاده انقلاب در حال تزریق این بارواند که راه نجات کشور ارتباط با امریکا است.
وی تاکید کرد:آمریکا ستیزی امام راحل و رهبر انقلاب به خاطر عدم سنخیت مواضع آمریکا در مقابل بشریت ،پناه دادن به محمد رضا برای ایجاد کودتای جدید،حمایت از صدام،طرح خصمانه حمله در طبس و حمایت از مخالفین نظام و دهها مورد دیگر است که در آخرین مورد آن دور زدن مسوولان در موضوع برجام را شاهد هستیم.
امام جمعه سی سخت اظهار داشت: گزاره غلط دیگری که عده ای میخواند جا بیاندازند این است که میخواهند با برجام دو و سه مشکلات کشور را حل کنند دریغ از اینکه کشوری که با غارت و دزدی کشور خودش را سر پا نگه داشته است نمی تواند مشکلی را حل کند .وی ادامه داد در آخرین مورد هسته ای مان را از دست دادیم و فریب دشمن دیرینه مان را خوردیم.
مصباح نژاد در ادامه به فرا رسیدن روز فرهنگ عمومی اشاره کرد افزود:اهمیت فرهنگ عمومی را باید حاکمیت در پیش بگیرد چرا که برخی مصوبات خوب شورای فرهنگ عمومی هیچ ضمانت اجرایی ندارد و مسکوت میماند.
امام جمعه سی سخت در بخش پایانی سخنان خود به موضوع واگذاری استخر سی سخت به حضور جمعی از جوانان به دفتر وی و نگرانی از شرایط مزایده این مجموعه اشاره کرد و گفت: در موضوع صیانت از بیت المال سهل انگاری صورت گرفته چرا که قیمت مزایده امسال نصف سال گذشته شده است.
وی با بیان اینکه بعد از این جریانات مدیر کل ورزش و جوانان در حضور فرمانده سپاه و فرماندار قول حل این مسئله را دادند اظهار کرد:ایزد پور بعد از آن نشست خلف وعده کرد و از همین تریبون به وی تذکر میدهم مراقب آبرو و اعتبار خودتان در این استان باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایزدپور= با ...یزد پور یعنی تحمیلی از سوی .. براین استان ایزد پور یعنی هم استاندار وهم نماینده ها ازش ناراضی اند اما چون بچه استان نیست باید بمونه باورکنید اگه ایزد پور با این افکار بچه استان بود یایکی ازمدیران استان افکار ایزد پور راداشت تا حالا ۱۰ بار عزلش کرده بودن
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر که علمای ماهمیشه پشتیبان انقلاب ومردمند مدادالعلما افضل من دما شهدا
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1