تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۲۰۸۶۶۹

تجمع کارگران در جلوی شهرداری یاسوج / حرفی که «جاوید» فراموش کرد (+تصاویر)

۸
۰
کبنا ؛جمع زیادی از کارگران شهرداری یاسوج در جلوی محل این شهرداری تجمع اعتراضی کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمدعلی جاوید ۲۰ مهرماه ۹۲ سکان شهرداری یاسوج را به دست گرفت و در آن جلسه با در حضور سید موسی خادمی استاندار، پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار و اعضای شورای شهر یاسوج گفت: باید حقوق کارگران و پرسنل شهرداری همزمان داده شود، چرا که این کارگران هستند که زحمت ها را بر دوش خود دارند. حرفی که مورد تشویق و خرسندی کارگران شهرداری یاسوج شد. اما صبح امروز جمع زیادی از کارگران شهرداری یاسوج در جلوی محل این شهرداری به دلیل عدم پرداخت حقوق و مزایا تجمع اعتراضی کردند.
بنا بر این گزارش، هنگام با تجمع کارگران درب ورودی شهرداری یاسوج بر روی کارگران بسته شد و کارگران در پشت این درب بسته دست به تجمع و اعتراض زدند.
یکی از این کارگران به خبرنگار کبنا نیوز، گفت: بیش از ۷ ماه است که به ماها حقوق نداده اند و همچنین بر اساس قانون کار افزایش حقوق نداشتیم.
این کارگر ادامه داد: در این هفت ماه نیز برای ما بیمه واریز نشده است و اکنون با مشکلات جدی روبرو هستیم.
«احمدی» یکی دیگر از این کارگران با بیان اینکه همه ماها با مشکلات مالی روبرو هستیم و هیچ مسئولی وضعیت ماها را درک نمی کند، گفت: نه پیمانکار، نه مسئولان شهرداری و نه اعضای شورای شهر یاسوج سرشان برای این کارگران درد نمی کند، آنها فقط به فکر جیب خودشان هستند.
وی اضافه کرد: حقوق های سال های گذشته ما را هم نصف و نیمه داده اند، زندگی ما دچار مشکل شده و کسی هم در این زمینه پاسخگو نیست. کارفرما حرف خود را می زند و مسئولان شهرداری یاسوج ماها را نیز پاسکاری می کنند.
به گزارش کبنا، اگر چه کارگران شهرداری یاسوج در ابتدا اجازه به خبرنگاران در خصوص گزارش گیری ندادند و بیان کرد: شماها خبر را انتشار نمی دهیم. اما بعد از اینکه متوجه شدند، خبرنگاران حاضر در این تجمع از شبکه دنا نیستند، اجازه گزارش گیری دادند و با خبرنگاران نیز مصاحبه کردند.
برخی از این کارگران از ندادن تجهیزات کار نیز گلایه مند بودند، و با نشان دادند لباس کار و کفش های خود، حرف هایشان را مورد تائید قرار می دادند.
به گزارش کبنا، یکی از کارگران شهرداری یاسوج گفت: چطور شهرداری یاسوج به دنبال کارخانه ۴ میلیاردی است، اما نمی تواند حقوق ماها را پرداخت کند.
سزاوار نیست حقوق کارگران دیر پرداخت شود
هدایت امیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این رابطه گفت: آیا آقای شهردار یاسوج خودش می تواند یک ماه بدون حقوق زندگی کند، کارگرانی که تنها محل درآمدشان از این راه است، سزاوار نیست که حقوقشان پرداخت نشود.
امیری ادامه داد: این کارگران طبقه ضعیف و همه آنها سرپرست خانواده و دارای زن و فرزند هستند و درآمدی جزء این راه ندارند و بدون شک نیاز به درمان دارند و این اجحاف و ظلمی است که در حق انها می شود.
وی تصریح کرد: شایسته نیست که بیمه و حقوق کارگران به موقع پرداخت نشود و مسئولان همه باید در این خصوص چاره اندیشی کنند.
مطالبات کارگران نسبت به ادوار گذشته بهتر پرداخت شد
به گزارش کبنا، علی اکبری تبار دیگر عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در گفت و گو با کبنا نیوز، در این رابطه با بیان اینکه در این دوره مطالبات کارگران نسبت به ادوار گذشته بهتر پرداخت شد، بیان کرد: شهرداری یاسوج نیز باید در پرداخت حقوق کارگران که در دین اسلام نیز بر آن تاکید شده است، همت بیشتری بگمارد.
بنا بر این گزارش، نمایندگان کارگران با همراهی حراست و سایر مسئولان شهرداری یاسوج برای مذاکره و گفت و گو به داخل شهرداری فرا خوانده شدند.
dsc_7055 dsc_7057 dsc_7058 dsc_7060 dsc_7061 dsc_7062 dsc_7064 dsc_7065 dsc_7066 dsc_7068 dsc_7070 dsc_7072 dsc_7073 dsc_7074
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئولین شهردار فقط حرف می زنند هیچ گونه به فکر ما کارگران فقیر نیستند ۵ماه حقوق نگرفته ایم شورا وشهردار خودشون بزارند جای ما . چگونه خود وخانواده زنده بمانیم
20
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار محترم یادتون نره خودتون از کجا اومدین فقر مردم را درک کنید
Iran, Islamic Republic of
اقای جاوید خودش یک برج حقوق نگرد تا متوجه درد ما شود که ۵ماه حقوق نگرفته ایم
Iran, Islamic Republic of
از خدا بترسید اگر اه مظلومی سرشب نگیرد دم صبح نابود میکند شهرداری که بابت کارهای نه چندان عمرانیش این همه تبلیغ میکند که احتمال سو استفاده وزد وبندهای پشت پرده وجود داردبه حقوق این قشر که حق الناس است برسد یعنی اگر مدیری حتی اهمال وسهل انگاری نماید مدیون است چه برسد به مسایل دیگر
Iran, Islamic Republic of
یکی می دزده و میگن انقلابیست و یکی حقوق گیرش نمیاد میگن نباید ادم فقیر به دنیا بیاد
Iran, Islamic Republic of
کسی به فریاد این کارگران بی چاره نمیرسد هم از نظر حقوق وهم اینکه اخراج می شوند کسی به کسی نیست..........
Iran, Islamic Republic of
..ر ببین برای پست و رای چکار و چی ها که نمیگی چرا دفاع از مظلوم نمیکنی متاسفم برات از .. که ناامید شدیم از تو هم که از خیرت گذشتیم لآقل شر مرسان
عجب دولت
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر اینا داخل دولت تدبیر وامید
تا الان نه تدبیری لحاظ شده ، نه هم این کارگران امیدی دارنند
خیلی شان و جایگاه خانوادگی اجاز ه نمیدن و گرنه. کل استان اینجوری میشد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1