تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۲۰۸۶۳۷

ملت در ۱۳ آبان به استکبار داخلی و خارجی "نه" گفتند

۰
کبنا ؛معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه نمونه دولتی جوادیه دهدشت، اظهار داشت: ۱۳ آبان سالروز " نه" گفتن ملت ایران به استکبار داخلی و خارجی بود.
به گزارش کبنا، معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه در این آیین که در حضور دانش آموزان، معلمان و مربیان و جمعی از مسئولین شهرستان کهگیلویه برگزار شد، ابراز داشت: همه اقشار ملت ایران به خصوص دانش آموزان و دانشجویان میراث دار استکبار ستیزی می باشند.
حقانی پور افزود: نسل امروز و نسل های آینده باید همواره قدردان کسانی باشند که به تعبیر امام در ۱۳آبان ماه سال۵۸ انقلاب دوم را به پا کردند.
وی گفت: تاکید آموزه های دینی بر نفی طاغوت و پذیرش الله می باشد که در شعار اساسی اسلام( لااله الا الله) متجلی است.
عضو شورای اسلامی شهر دهدشت با بیان اینکه فطرت سلیم انسان ها بر مبنای ظلم ستیزی و عدالت طلبی است، ولی وقتی پای منافع و مطامع دنیوی به میان آید از مسیر اصلی خارج می شوند.
این مسئول ابراز داشت: حیات زیر سلطه استکبار ذلت و خواری است و قیام امام حسین(ع) در برابر یزید، بیانگر آزادیخواهی، استقلال طلبی و هویت انسانی است.
حقانی اظهار کرد: انسانی که خود را برده و بنده دیگران ببیند، احساس شخصیت اخلاقی نمی کند چرا که کرامت و ارزش انسان ها در داشتن استقلال و آزادگی است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دهدشت از حضور حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان کهگیلویه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان خبر داد و گفت: علیرغم تعطیل بودن مدارس در این روز دانش آموزان همانند سالهای گذشته حضور حماسی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1