تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۲۰۸۲۱۲

انتخاب دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان عضو بشر دوست کشور/ عضویت ۷۰ درصد دانش آموزان در بسیج

۱
۰
کبنا ؛انتخاب دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان عضو بشر دوست کشور

با حضور در جمع ۱۶ نفره کشوری، دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان عضو بشردوست هلال‌احمر انتخاب شد.
دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان عضو بشردوست جمعیت هلال‌احمر با مقام معظم رهبری دیدار می‌کند.
مدیر جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه دیدار تشکل‌های دانش‌آموزی با مقام معظم رهبری که روز ۱۲ آبان انجام می‌شود سیدعلی خواهش‌نیک از کهگیلویه و بویراحمد به همراه نمایندگان ۱۵ استان دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) تهران دیدار می‌کنند.
امان‌الله جهان‌بین گفت: بر اساس برنامه‌های دادرس با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور در بندرانزلی و انجام مسابقات و کسب امتیازات ویژه از سوی ستاد مرکزی این طرح سیدعلی خواهش‌نیک دانش‌آموز پایه نهم دبیرستان استعدادهای درخشان یاسوج از کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
وی گفت: در این اردو ۱۶ نفر از ۱۶ استان کشور به عنوان اعضای بشردوست هلال‌احمر انتخاب شدند.
مدیر جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دیدار از ساعت ۹ صبح روز ۱۲ آبان و به مناسبت روز دانش‌آموز با مقام معظم رهبری انجام می‌شود.
عضویت ۷۰ درصد دانش آموزان در بسیج
مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در دیدارجمعی از دانش‌آموزان و فرماندهان بسیج با نماینده ولی فقیه دراستان گفت : نزدیک به ۹۸ هزار دانش آموز در کهگیلویه وبویراحمد عضو بسیج دانش آموزی هستند که ۷۰ درصد دانش اموزان  استان را شامل می شوند.
سرهنگ ارجمند افزود: ۳۷۶ واحد پیشگام ،۴۰۷ واحد پوینده و ۷۵۰ واحد امیدان، زیر پوشش بسیج دانش آموزی استان است.
وی گفت:در کهگیلویه وبویراحمد ۹۰۰ حلقه صالحین تشکیل شده است که ۱۸ هزار دانش آموز عضو این حلقه ها هستند.
مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد افزود: تاپایان سال جاری بیش از ۹ هزار دانش آموز در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند که تاکنون ۴ هزار دانش آموز به این مناطق اعزام شده اند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد هم در جمع دانش آموزان بر علم آموزی،الگو بودن از نظر ظاهری و باطنی،دوری از غرور و افزایش سطح علمی و توان فکری دانش آموزان تاکید کرد وگفت:بسیجی بودن اوج شکوه انسانی است.
افتتاح مسابقات ورزشی دانش‌آموزان
با حضور مسؤولان شهرستانی مسابقات ورزشی با شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز گچسارانی افتتاح شد.
عصر امروز با حضور رئیس آموزش و پرورش گچساران و برخی مسؤولان شهرستانی و دانش‌آموزان مسابقات ورزشی گچساران با حضور ۱۵ هزار دانش‌آموز گچسارانی در سالن ورزشی ایثار افتتاح شد.
سید ظهیرالدین پورالحسینی در این آیین با اشاره به ظرفیت‌ بالای دانش‌آموزان گچسارانی در رشته‌های مختلف ورزشی اظهار کرد: تاکنون دانش‌آموزان این شهرستان توانسته‌اند مقام‌های خوبی کسب کنند.
این مسؤول با اشاره موضوع استعدادیابی دانش‌آموزان تصریح کرد: شناسایی دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های مختلف در دستور کار مدارس این شهرستان قرار گرفته و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: مسابقات ورزشی با شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش گچساران افزود: این مسابقات با هدف استعدادیابی دانش‌آموزان در ۱۲ رشته ورزشی تیمی و انفرادی افتتاح شده است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی افزود: تحصیل در کنار تهذیب و ورزش امری لازم و ضروری برای سلامت روح و جسم دانش‌آموزان و آینده‌سازان است.
پورالحسینی عنوان کرد: این مسابقات برای برای استعدادیابی دانش‌آموزان مستعد گچساران در رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی است و  مشخص شدن آموزشگاه‌های قهرمان و معرفی این آموزشگاه‌ها به مسابقات استانی است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف آموزش و پرورش در زمینه  ورزش شناسایی استعدادها، اجرای طرح المپیاد دانش‌آموزی است که با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب در سالن‌های ورزشی با کیفیت بهتری امکان‌پذیر خواهد بود.
رئیس آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: در بحث ورزش دانش‌آموزی هر قدر کار شود باز نیاز به تلاش بیشتر داریم و در این زمینه آموزش و پرورش گچساران با به کارگیری همه توان خود سعی در نشان دادن همه ظرفیت‌های ورزشی دانش‌آموزان گچسارانی دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فامیلیش ..
عوضش کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1