تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۰۸۱۵۷

راه‌اندازی سایت بی‌خطرسازی پسماند عفونی در استان/ محل دفع زباله‌ها انتخابی بین بد و بدتر

۱
۰
کبنا ؛جلسه ساماندهی زباله‌های عفونی در سالن بحران استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جلسه ساماندهی زباله‌های عفونی صبح امروز، به ریاست پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری برگزار شد.
نیک اقبالی  در این جلسه اظهار کرد: جلسه ساماندهی زباله‌های عفونی به منظور راه‌اندازی سایت بی‌خطرسازی پسماند عفونی برگزار شده است.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیمارستان امام سجاد، اظهار کرد: مشکلاتی در زمینه دستگاه زباله‌سوز  این بیمارستان وجود داشت، در حال حاضر با رسیدگی به وضعیت تاکنون به شرایط  نیمه ایده‌آل رسیده است.
وی با اشاره به وضعیت در سطح شهر افزود: متاسفانه در سطح شهر نتوانسته‌ابم به وضع ایده‌آل برسیم، با اینکه پزشکان حاضر به پرداخت هزینه پسماند عفونی هستند ولی برای این زباله‌ها باید متولی خاصی وجود داشته و نمیتوانیم از پزشکان و آزمایشگاه این انتظار را داشته باشیم.
نیک اقبالی تصریح کرد: مخترعی که دستگاه بی خطرسازی زباله را اختراع کرده، اقداماتی در استان‌هایی از جمله قزوین داشته، از طریق علوم پزشکی برای بهبودی وضعیت استان همکاری داشته است.
وی با اشاره به محل دفع زباله‌ها ، اظهار کرد: در محلی نزدیک به مکان دفع شهرداری مشخص، و به مخترع اختصاص دهیم این انتخابی بین بد و بدتر است.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه در شهرستان دنا زمینی برای دفع زباله‌های عفونی در نظر گیرد، افزود: قطع چند قطعه درخت قطع به صرفه است تا زباله‎‌های عفونی در سطح شهر پراکنده شود.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط  کنونی فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن میکنیم، راه‌اندازی سایت بی‌خطرسازی پسماند عفونی سرمایه‌گذاری نیست، بلکه فرصتی در سطح استان تا کارگری در برخورد با پسماندهای عفونی دچار مشکل نشود، ما پاسخگو هستیم.
نیک اقبالی یادآوری کرد: زمینی به متراژ هزار متر به صورت موقت برای ساماندهی پسماند عفونی در نظر گرفته شده، نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولیان تولید پسماند عفونی محل دائمی برای دفع در نظر بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قطع چند قطعه درخت قطع به صرفه است تا زباله‎‌های عفونی در سطح شهر پراکنده شود.
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1