تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۷
کد مطلب : ۲۰۸۱۲۶

دومین اجلاس نماز در گچساران برگزار می‌شود

۲
۰
کبنا ؛.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری دومین اجلاس استانی نماز در شهر گچساران خبر داد.

مجید محنایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین اجلاس استانی نماز با موضوع کلی، نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی در شهر دوگنبدان با حضور ۶۰۰ نفر از جامعه هدف اعم از مسئولان، فعالان عرصه نماز، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، کارکنان ادارات، مردم و ... در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران راس ساعت ۹ صبح ۱۲ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

محنایی بیان کرد: صاحبان بهترین طرح‌های گرافیکی و یا محتواهای نمایش نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی که در فضای مجازی فعالیت داشتند، صاحبان بهترین پژوهش کاربردی، پایان نامه دانشجوئی و حوزوی در زمینه آسیب‌های اجتماعی، افرادی که بهترین آثار ادبی، هنری با موضوع اجلاس را در قالب کتاب، قصه، شعر، فیلمنامه، فیلم کوتاه و بلند، انیمیشن، مستند، خاطره و...تولید کرده باشند و دستگاه های برتر در ارزیابی سال ۱۳۹۴ تجلیل می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مسئولان استانی و شهرستانی از ۸۰ نفر تجلیل می‌شوند.

محنایی اظهار داشت: علاوه بر این در طول چند ماه گذشته برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی با گروه‌های موثر پیرامون بررسی راهکارهای علمی، عملی پیشگیری، کاهش و درمان آسیب‌های اجتماعی توسط دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، انجمن اولیاء و مربیان، دستگاه‌های اجرائی، بانوان، بهزیستی، دادگستری، شوراهای حل اختلاف، ائمه جماعات مدارس و مساجد، طلاب و مبلغان، اصحاب رسانه، کمیتیه امداد امام(ره) و... در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش کبنا نیوز، این اجلاسیه ساعت ۸/۳۰ صبح چهارشنبه جاری با حضور با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم گچساران و باشت، استاندار و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آزادی شرکت نفت گچساران برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اجلاس نماز برگزار می کنید در حالیکه.. الهی و سیاسی نماز را بج..!!!! اجلاس نماز برگزار می کنید در حالیکه در منزلتان جوانان دم بخت دارید و با سخت گیری جلوی ازدواجشان را می گیرید؟؟؟!!!!!
اجلاس نماز برگزار می کنید در حالیکه در همسایگی شما خانواده هایی هستند که محتاج کمک مالی برای فراهم نمودن جهیزه دخترانشان هستند اما عجب صبری خدا دارد..... اما عجب صبری خدا دارد........
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری دومین اجلاس استانی نماز در شهر گچساران از شما و دست اندکاران کمال تشکر دارم!
اجلاس نماز برگزار می کنید به نام نماز اما آیا فریضه نماز بجا می آورید؟!!!!
اجلاس نماز برگزار می کنید در حالیکه در منزل جوانان دم بخت دارید و با سختگیری های شما اجازه ازدواج نمیدهید!!!!!
اجلاس نماز برگزار می کنید و در حالیکه در همسایگی شما افراد محتاج فراوانند!!!!! اما عجب صبری خدا دارد........ عجب صبری خدا دارد......
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1