تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۲۰۸۰۲۵

ابهام در اعتبارات فضای سبز روستاهای دنا / اعتبارات ناچیز دهیاران بهمئی / قیرهای رایگان کجا رفتند

۴
۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان دنا در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای شهرستان کار زیرسازی را با همکاری اهالی هر روستا انجام دادند، گفت: متاسفانه آسفالت آن باقی مانده که تاکنون بنیاد مسکن اقدام عملی در این خصوص انجام نداده است.
ایوب فلسفی‌مهر امروز در جلسه شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران کل امور شهری و روستایی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از بخشداران نسبت به تصمیمات شوراها تمکین نمی‌کنند.
shora-(13)
نماینده شهرستان دنا در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخشداران صرفا طبق خواسته خود عمل می‌کنند، گفت: مثلا در بخشداری پاتاوه بخشدار به شعب بانک‌ها نامه زده که علاوه بر مصوبه شوراها نامه بخشداران پیوست چک دهیاران باشد که این امر مشکلاتی را برای دهیاران در انجام امور ایجاد کرده است.
وی در ادامه با بیان اینکه حساب مالی دهیاران بدون امضای شوراها است، گفت: با این روند شوراها اطلاعی از وضعیت دهیاری‌ها ندارند.
فلسفی‌مهر با اشاره به اینکه وضعیت اعتبارات دهیاران در سال گذشته خوب نبود لذا انتظار می‌رود این وضعیت بررسی شود، گفت: اعتباراتی برای پارک و فضای سبز روستاها در نظر گرفته شد ولی متاسفانه به سرانجامی نرسید.
نماینده شهرستان دنا در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای شهرستان کار زیرسازی را با همکاری اهالی هر روستا انجام دادند، گفت: متاسفانه آسفالت آن باقی مانده که تاکنون بنیاد مسکن اقدام عملی در این خصوص انجام نداده و زیرسازی‌هایی که با همیاری مردم صورت گرفته در حال از بین رفتن است.
امان‌الله جیره‌نژاد در ادامه این جلسه از دغدغه‌های شوراها را جاده‌های روستایی عنوان کرد و گفت: مقرر شد بنیاد مسکن قیر رایگان برای آسفالت روستاها ارائه کند که تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
نماینده شهرستان بهمئی در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در راستای بهسازی و اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان اقدام خاصی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان بهمئی اذعان کرد: دکل تلویزیونی در این شهرستان یا قطع بوده یا دو الی سه شبکه جواب می‌دهد و اینترنت در در بخش‌های مرکزی سرآسیاب ضعیف بوده که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
shora (11)
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص اعتبارات ناچیز به دهیاران شهرستان بهمئی گلایه کرد و گفت: در تخصیص اعتبارات باید وضعیت شهرستان‌ها لحاظ شود.
جیره‌نژاد تصریح کرد: مکانی با در نظر گرفتن اعتبارات لازم برای پسماند زباله در شهرستان در نظر گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

قضاوت
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم جناب فلسفی ..؟؟؟؟؟!!!
هاشم زندی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدمت مهندس فلسفی مهر
بن زرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس فلسفی که با جدیت تمام پیگیر مسایل دهیاری ها هست
گروه همدلی
Iran, Islamic Republic of
از پی گیری های اقای چیره نژاد جهت عمران و ابادی شهرستان بهمیی کمال تشکر داریم
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1