تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۰۷۸۶۵

تجمع رانندگان تاکسی بی‌سیم در یاسوج؛ در حقمان ظلم می‌کنند / پرونده در سازمان بازرسی / احضار مسئولان تاکسیرانی به شورا

۱۳
۰
کبنا ؛جمعی از رانندگان تاکسی‌های بی‌سیم یاسوج در جلوی شورای شهر یاسوج تجمع کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جمعی از رانندگان تاکسی‌های بی‌سیم یاسوج در جلوی شورای شهر یاسوج به دلیل اعتراض نسبت به اخذ عوارض خلاف قانون تجمع کردند.
بنا بر این گزارش، رانندگان تاکسی‌های بی‌سیم یاسوج که جلوی شورای شهر یاسوج تجمع کرده بودند، اظهار کردند: مسئولان مراکز تاکسی‌های بی‌سیم یاسوج در حق ما‌ها ظلم می‌کنند، بر اساس مصوبه شورای شهر یاسوج هر راننده تاکسی در یک روز باید ۴ هزار و ۶۰۰ تومان به صاحب امتیاز این مراکز تحویل دهیم، اما آن‌ها از ما رانندگان پنج هزار و ۷۰۰ تومان می‌گیرند و هیچ توجهی هم به حرف رانندگان نمی‌گذارند.
 
نصیری یکی از این رانندگان به خبرنگار کبنا نیوز، نیز در این باره گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر یاسوج هر راننده عضو مراکز تاکسی‌های بی‌سیم یاسوج باید روزی چهار هزار و ۶۰۰ تومان به صاحب امتیاز این مراکز تحویل دهند اما آن‌ها بر خلاف قانون روزانه پنج هزار و ۷۰۰ تومان از ما می‌گیرند.
وی ادامه داد: همچنین بر اساس این مصوبه باید ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان هر راننده تاکسی به عنوان حق عوارض به صاحبان این مراکز واگذار کنند، اما مسئولان تاکسی‌های بی‌سیم خلاف قانون ماهیانه ۱۷۰ هزار تومان از ما می‌گیرند.

یکی دیگر از این رانندگان، اظهار کرد: در همه جای کشور حق نصب دستگاه بی‌سیم بر روی خودرو‌ها ۲۰ هزار تومان است که در یاسوج ۲۵۰ هزار تومان از هر راننده می‌گیرند و اگر راننده‌ای خودروی خود را تعویض کنند، باز هم ۲۵۰ هزار تومان از او می‌گیرند.
این راننده تاکسی بی‌سیم در یاسوج ادامه داد: نصب سایر آرم‌ها و تابلوی تاکسی‌های بی‌سیم بر عهده خود مراکز تاکسی‌های بی‌سیم در یاسوج است که متأسفانه در یاسوج رانندگان با هزینه شخصی خودشان این کار را انجام می‌دهند.
یکی دیگر از این رانندگان که از این بی‌قانونی‌ها به شدت گلایه‌مند بود، اظهار کرد: متأسفانه در یاسوج هیچ نظارتی نیست و از ظرفی مسئولان تاکسی رانی شهر یاسوج گاهاً با صاحبان این مراکز تاکسی‌های بی‌سیم هماهنگ می‌شوند و به رانندگان ظلم می‌کنند.
این راننده تاکسی بی‌سیم در یاسوج تصریح کرد: پرونده ما در تعزیرات حکومتی و بازرسی استان موجود است که امید می‌رود مسئولان در دفاع از حق ما‌ها اقدام‌های قانونی انجام دهند.
سعادت یکی دیگر از رانندگان گفت: هر راننده برای ورود به مراکز تاکسی‌های بی‌سیم یاسوج ۵۰۰ هزار تومان حق ورود به منظور ضمانت می‌دهند که بعد از تسویه حساب و یا عدم همکاری راننده با آن مرکز باید این مبلغ به راننده تاکسی داده شود که آنها از این موضوع هم خودداری می‌کنند و این ظلم آشکار است.
 
تاکید اعضای شورای شهر یاسوج بر پاسخگویی مسئولان تاکسیرانی / احضار مسئول تاکسیرانی یاسوج به شورا
به گزارش کبنا، علی اکبری تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج که در جمع این رانندگان حضور پیدا کرد، اظهار داشت: در شورای شهر یاسوج مصوباتی در این رابطه داریم و بر اساس این مصوبات که در سال ۹۵ مصوب شده، روزانه هر راننده تاکسی بی‌سیم باید چهار هزار و ۶۰۰ تومان پرداخت کند و دریافت پنج هزار و ۷۰۰ تومان از رانندگان خلاف قانون است که باید مسئولان تاکسی رانی شهرداری یاسوج در این خصوص جوابگو باشند.

اکبری تبار در ادامه تصریح کرد: دریافت ۱۷۰ هزار تومان ماهیانه از رانندگان تاکسی‌های بی‌سیم یاسوج نیز صحیح نیست چرا که بر اساس مصوبه شورای شهر یاسوج باید ماهی ۱۲۰ هزار تومان از رانندگان به منظور عوارض اخذ شود.

اکبری تبار با بیان اینکه در استان‌های بزرگی همانند فارس شاهد هستیم که فقط دو مرکز تاکسی بی‌سیم در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: متأسفانه در این شهر چهار مرکز تاکسی بی‌سیم فعالیت می‌کنند که دست‌های پشت پرده در این رابطه هم وجود دارد.
وی گفت: در جلسه آتی شورای شهر یاسوج از مسئولان تاکسی‌های بی‌سیم و سازمان تاکسیرانی این شهر دعوت می‌شود تا در خصوص این قضیه جوابگو باشند.
هدایت امیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این خصوص گفت: از‌‌ همان ابتدای سال مصوبه‌ای در این رابطه را در شورای شهر یاسوج گذراندیم و اگر صاحبان تاکسی‌های بی‌سیم در یاسوج بخواهند خلاف مصوبه عمل کنند، خلاف آنها قابل پیگیری است.
 
به گزارش کبنا، در جلسه علنی شورای شهر یاسوج نامه اعتراضی رانندگان تاکسی‌های بی‌سیم یاسوج توسط زهرا زمانی عضو شورای شهر یاسوج قرائت شد که قرار است در جلسه بعدی با حضور مسئولان تاکسیرانی به آن پرداخته شود.
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار کبنا نیوز، گفته می‌شود امتیاز تاکسی‌های بی‌سیم در یاسوج در دست افراد خاصی است که در دوره سوم شورای شهر یاسوج توانستند این امتیازات را بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود
Iran, Islamic Republic of
جون هرکی دوست داری کم مصوب که اعمال نمیشودبکنید.حتمااین هم مثل مصوبه قبلی که برای کارگران اخراجی کردیدولی بی فایدبود
Iran, Islamic Republic of
در گچساران از هر راننده ۲۵۰میگیرن.یه اجاره خونه.البته من راننده نیستم.از یکی از راننده ها شنیدم.
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
در گچساران هم خلاف قانون کار میکنند.امیدوارم مسئولان به شرایط راننده تاکسی های گچساران هم رسیدگی کنند. متاسفانه این بی عدالتی فقط در استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده میشود.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مهندس سجاد بهرامی از مدیران شایسته استان در تاکسی رانی هستند انشالله اقدامات مقتضی مبذول میفرمایند .
احمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من با توجه به خدمات که این مرکز به صورت شبانه روزی به مردم می دهند مبلغ ناچیزی دریافت می کنند دیگر شهرها ۲۱۰۰۰۰ دریافت می کنند و به جای حمایت در تصریح خدمات لطفا تخریب نکنید نماینده مردم
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
همون خدمت را راننده ها میکنند. مدیریت فقط پولش را میشناسه.
فرشید رحیمی.یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خیلی بد رانندگی میکنن اغلب تاکسی بی سیم ها
Iran, Islamic Republic of
لطفا راننده های که مسیرها رو بلدن بفرستین.به راننده میگم میخوام برم فلان جا در گچساران بلدی؟میگه تو میخوای بری من بلد باشم.میگم من اولین باره اومدم گچساران.میگه منم اولین باره این آدرسو میرم.
نصیرزاده
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای اکبری تبار
تعیین میزان کمیسیون از حدود اختیارات شورا خارج است لطفا آیین نامه را مطالعه کنید !!!!!
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من کارشون غیر قانونی هست وچون اداره جات ما قوم گرایی هست کارشون با اشنا گری انجام می شه وحق ۷۰۰خانواده تاکسی ضایع می شه به امید روزی که همه طرفدارحق باشیم
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا مدیران این استان که دوتا تاکسی بیسیمو نمبیتونن کنترل کنن تنها استانی که دراجرای قوانین اینقدر سست عمل میکنن استان خودمونه واقعاچرانمیتونن جلوشونو بگیرن دوستی که میگه گچساران ۲۱۰ یگیرن اوناهم دارن ظلم میکنن که مطمئنم اگه یاسوج درست بشه اونجاهم درست میشه مسولین اگه نمیتونن کنترل کنن مجوزشونو لغوکنن
موسوی
Iran, Islamic Republic of
من از مدیریت تاکسی بیسیم کمال تشکر و قدردانی دارم که برای جوانان ما که با این اوضاع بی کاری و تورم اشتغال ایجاد کرده اند تا بتوانیم امرار معاش کنیم و جلوی زن و بچه ها شرمنده نباشیم بیایید عجولانه قضاوت نکنیم %
سعید
Iran, Islamic Republic of
این اقایی ک این متن بالارونوشته بایداینم موردتوجهش قراربده که ک حق چندصدتاآژانس داروضایع کردن ونونشونوبریدن وخودشو۴/۵نفردارن ماهی۳۰/۴۰میلیون میخورن این راننده هاراننده های همون اژانساهستن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1