تاریخ انتشار
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۲۰۷۸۱۵

هندبالیست‌های گچساران به مصاف اماراتی ها می روند / فولاد یاسوج دوباره صدرنشین فوتبال استان شد

۰
کبنا ؛
 

در چارچوب جام باشگاه‌های آسیا، هندبالیست‌های نفت گچساران به مصاف الجزیره امارات می‌روند.
 تیم هندبال نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات خواهد رفت.

به گزارش فارس، نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۸ تا ۱۵ آبان جاری در شهر امان پایتخت اردن برگزار می‌شود.

مسؤول امور ورزش نفت و گاز گچساران در این زمینه اظهار کرد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر هم‌گروه است، هندبالیست‌های گچسارانی امروز ۸ آبان ماه در نخستین دیدار خود به مصاف تیم الجزیره امارات خواهند رفت.

محمد حبیبی‌ بیان کرد: دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد، این تیم در دومین دیدار خود در تاریخ ۹ آبان ماه مقابل تیم الجیش قطر صف‌آرایی‌ خواهد کرد.




تیم هندبال نفت و گاز گچساران در فرودگاه امارات


وی افزود: تیم نفت و گاز گچساران در سومین دیدار خود در ۱۱ آبان به مصاف تیم الاهلی اردن خواهد رفت، همچنین در  گروه B این دوره از رقابت‌ها نیز تیم‌های لخویای قطر، الاهلی بحرین، الاهلی سداب عمان و النور عربستان حضور دارند.

گفتنی است که در دوره قبلی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم لخویا قطر به مقام قهرمانی رسیده بود.


فولاد یاسوج دوباره صدرنشین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد
در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، فولاد یاسوج دوباره صدرنشین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد.
رئیس کمیته مسابقات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد  اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را در هفته نهم این مسابقات برگزار کردیم، در بازی‌های این هفته از لیگ برتر استان تیم فوتبال استقلال چرام با نتیجه ۲ بر یک تیم المپیک لنده را شکست داد.
روح‌الله شریفی بیان کرد: پرسپولیس چرام با یک گل بر تیم استقلال دهدشت غلبه کرد، در دیگر بازی پرسپولیس دیشموک با نتیجه ۳ بر یک مغلوب پاسارگاد چرام شد.
وی از پیروزی بیرون از خانه تیم فولاد یاسوج در این هفته خبر داد و گفت: این تیم توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم اتحاد قلعه‌رئیسی را مغلوب کند، همچنین تیم‌های آتاک گچساران و شهرداری پاتاوه بدون گل مساوی شدند، بازی‌ها نیز با نظم خاصی در این هفته برگزار شد.
وی همچنین به جدول مسابقات این فصل تا پایان هفته نهم اشاره کرد و گفت: تیم فولاد یاسوج از ۷ بازی و با ۲۱ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم شهرداری پاتاوه از ۹ بازی با ۲۰ امتیاز در رده بعدی قرار دارد، آتاک گچساران از ۹ بازی با ۱۴ امتیاز و استقلال چرام با ۹ بازی و ۱۳ امتیاز، پرسپولیس دیشموک با ۹ بازی و ۱۱ امتیاز، استقلال دهدشت از ۹ بازی با ۱۰ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
وی گفت: پرسپولیس چرام با ۸ بازی و ۹ امتیاز، پاسارگاد چرام از ۸ بازی با ۸ امتیاز، اتحاد قلعه‌رئیسی از ۹ بازی با ۶ امتیاز و در نهایت المپیک لنده با ۹ بازی و ۵ امتیاز در قعر جدول مسابقات قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1