تاریخ انتشار
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۲۰۷۷۶۵

راه‌اندازی دفتر پذیرش بیماران قلبی دریاسوج

۱
۰
کبنا ؛رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج از راه‌اندازی دفتر پذیرش بیماران قلبی در این بیمارستان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج ،فرزاد وفایی با اشاره به موفقیتی که به تازگی بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج کسب کرده است، اظهار کرد: همزمان با شروع طرح تحول سلامت کارهای بزرگی در سطح این بیمارستان انجام شده است.
 
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج با بیان این که جای جراحی قلب و آنژوگرافی در مرکز استان و به نوعی در استان کهگیلویه و بویراحمد تا پیش از این خالی بود، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما در این بیمارستان چنین موضوعی بود که تا پیش از این همشهریان و هم‌استانی‌ها زحمات و هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شدند.
 
این مسؤول افزود: لذا با راه‌اندازی بخش جراحی قلب در این بیمارستان همزمان با سفر دولت و رئیس‌جمهور به یاسوج و انجام اولین عمل قلب در طی روزهای اخیر گامی بزرگ در راستای ارتقای حوزه درمان در شهر یاسوج و سایر استان برداشته شد.
 
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج بیان کرد: دفتر پذیرش بیماران قلبی و آنژوگرافی را در بیمارستان امام سجاد یاسوج راه‌اندازی می‌کنیم تا هم‌استانی‌ها برای نوبت‌گیری جهت انجام جراحی قلب و آنژوگرافی اقدام کنند.
 
این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که هم‌استانی‌ها می‌توانند هر روز از ساعت ۸ صبح تا دو بعد از ظهر برای نوبت‌گیری به دفتر پذیرش ما مراجعه کنند، افزود: با راه‌اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج تعداد اعزام‌های ما از هر هزار بیمار به سه بیمار تقلیل یافت.
 
وی با بیان این که در گذشته اعزام‌های بسیار زیادی از استان به استان‌های هم جوار در زمینه درمان داشتیم، افزود: با اقداماتی که در سطح استان انجام شده از جمله همین راه‌اندازی بخش جراحی قلب تا حدود زیادی توانسته‌ایم از این اعزام‌ها جلوگیری کنیم.
 
وفایی با بیان این که در گذشته هر بیمار می‌بایست علاوه بر هزینه درمان هزینه‌های سرسام‌آور دیگر از جمله اسکان در شهرهای دیگر و کرایه رفت و برگشت و سایر هزینه‌های جانبی را پرداخت می‌کرد، افزود: اما با راه‌اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان امام سجاد یاسوج تنها هزینه درمان پرداخت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حامی
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر ولی برای نوبت دهی سعی شود از طریق سایت کامپیوتری از راه دور نوبت داده شود تا حق کسی ضایع نشه چون نوبت دهی حضوری باعث جنگ و اشوب و بی اعتمادی میگردد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1