تاریخ انتشار
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۲۰۷۷۲۵

سیاهی بر جنگل های لنده چیره شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده از امحاء ۴کوره زغالی و کشف ۲۰کیسه زغال در یکی از روستاهای بخش موگرمون دراین شهرستان خبرداد. zkhal
ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده با اشاره به تخریب عرصه‌های جنگلی به خصوص قطع درختان بلوط اظهارکرد: از مهم‌ترین عوامل تخریب جنگل‌ها و منابع ملی هجوم بی‌رویه انسان‌ها به خصوص انسان‌های سود جو به این عرصه‌ها با مقاصد شوم و سودجویانه است.
وی افزود: متاسفانه سالیان سال طول می‌کشد تا درختی به مرحله تنومندی برسد و در کمتر از چند ساعت به وسیله انسان قطع می‌شود و تخریب پی درپی جنگل‌ها را به دنبال خواهد داشت.
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده تصریح کرد: مهم‌ترین ماموریت کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری حفاظت و صیانت از عرصه‌های جنگلی و منابع طبیعی و آبخیزداری در بیش از ۸۰هزارهکتار از این عرصه‌ها در سطح شهرستان لنده می‌باشد.
وی تاکیدکرد: به همین منظور نیز در برخورد قاطع با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال با قطع درختان در جنگل اقدام به تهیه کوره‌های زغال می‌کنند به مراجع قضایی جهت اعمال قانون با اشد مجازات تحویل خواهند شد.
محمدی اظهارکرد: طی بازرسی نیروهای حفاظت این اداره از چند منزل روستایی در یکی از روستاهای بخش موگرمون لنده بیش از ۴کوره زغالی کشف و امحاء و بیش از ۲۰کیسه زغال کشف وضبط شد که برای ادامه مراحل قانونی صورتجلسه و به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تاکیدکرد: در برخورد با متخلفان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد چرا که هم در محضر خداوند و حفاظت از انفال مسئولیم و هم به لحاظ قانونی و وظیفه ذاتی خویش مسئول هستیم و باید برخورد‌های قانونی اعمال شود.

----------------------------------------------
خبر: سیداسماعیل میری
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1