تاریخ انتشار
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۲۰۷۷۰۹

هشدار صریح حافظ قرآن به مطب‌ها و مراکز بهداشتی گچساران

۶
۰
کبنا ؛رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران به مطب‌های پزشکی و مراکز درمانی این شهرستان نسبت به رعایت مصوبات شورای سلامت هشدار جدی داد.
هایده حافظ قرآن گفت: اجرایی شدن مصوبات شورای سلامت از دغدغه‌های مسئولان بهداشت و اعضای شورای سلامت است.
وی افزود: موارد بسیار حساسی که قابل تامل و پیگیری است و با سلامت بهداشت غذایی، محیطی، روانی و سلامت جسمی شهروندان ارتباط مستقیمی دارد نباید تنها در حرف خلاصه شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات شورای سلامت این شهرستان، خاطرنشان کرد: جدیت و تعامل بیشتر دستگاه‌های مربوطه در کنار شبکه بهداشت و درمان از مهم‌ترین راهکارهای اجرایی شدن این مصوبات است.
حافظ قرآن گفت: از جمله نیازهای این بخش توجه به پسماندهای شهری، صنعتی، خانگی و بیمارستانی است که برای همکاری در بخش امحای پسماند‌ها ضرورت‌های اجرایی گوشزد شده است.
وی افزود: در صورت تخلف و یا همکاری نکردن دستگاه‌های مربوطه زمان نصب دستگاه ضدعفونی و امحاء پسماندهای عفونی بیمارستانی در سایت در نظر گرفته شده توسط شهرداری دوگنبدان مرکز گچساران برخورد صریح قضایی و حکم تعطیلی مطب یا مرکز متخلف صدور خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از جمع‌بندی مطالعاتی مصوبات شورای سلامت شهرستان گچساران خبر داد.
حافظ قرآن گفت: شورای سلامت گچساران بنا به وظایف مهمی که دارد باید به نسبت گذشته با درایت بیشتری به رسیدگی و اجرایی شدن مصوبات شورا اقدام کند.
وی افزود: به‌زودی نشستی با تمام اعضای شورای سلامت با هدف ارائه خدمات شبکه بهداشت و درمان، رسیدگی به مصوبات ارائه شده و اعلام میزان اجرایی شدن دستورالعمل‌ها و مصوبات اجرا نشده شورای سلامت شهرستان برگزار می‌شود./ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چه عجب از یکی از مدیرها یه بخاری بلند شد
Iran, Islamic Republic of
چرا توی شهرهای دیگه وقتی میریم مطب ویزیت بشیم تنها یک نفر رو میفرسته ولی در گچساران پنج نفر داخله؟پزشک شهرهای دیگه ربع ساعت درباره بیماری توضیح میده ولی در گچساران هنوز حرف نزدی نسخه رو مینویسه؟آخه مگه لقمه حروم چیه حتما باید از دیوار مردم بالا بری؟چرا دکتر حلق وبینی در گچساران روزی ده تا عمل انجام میده ولی در شهرهای دیگه تعداد محدود در روز حق داره عمل کنه.
Iran, Islamic Republic of
چرا توی شهرهای دیگه وقتی میریم مطب ویزیت بشیم تنها یک نفر رو میفرسته ولی در گچساران پنج نفر داخله؟پزشک شهرهای دیگه ربع ساعت درباره بیماری توضیح میده ولی در گچساران هنوز حرف نزدی نسخه رو مینویسه؟
گچ
Iran, Islamic Republic of
بابا توهم اول کاری و مااشااله تنت گرم و فعلا جولان میدهی بعد از یک الی دوسال میبینمت و بدان فقط بواسطه حمایت نماینده و فرماندار که شیفته ریاست خانم میباشند داری جولان میدهی و متاسفم برای مجموعه شبکه شهرستان و میدانم خیلی از رجال مدیریت ان مجموعه را قبول نکردند تا حکومت به شما رسید
آرتین
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم حافظ قران . خواهشمند است فکری عاجل نسبت به جابجایی مصالح ساختمانی و صنوف پر آلاینده و پر سرو صدااز سطح شهر و انتقال آنها به خارج از شهر جهت زیبا سازی شهر و جلوگیری از آلودگی شدید فضای شهر اقدام نمایید . با تشکر
بیمار بی تیمار
Iran, Islamic Republic of
خانم حفظ قرآن یه فوری هم برای خانمها کن کمبود متخصص زنان بیداد میکند . کلینیک والفجر نوبت گرفتن یا عمر نوح میخواهد یا بند پ . در شهر هم خانم دکتر بخشایی نوبتهاش دو ماهه و سه ماه است خانم گرجی هم همینطور بسیار شلوغ. اگر خانمی مشکل داشته باشد چه کند؟؟؟؟؟؟؟؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1