تاریخ انتشار
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۲۰۷۶۹۷

تغییر در ۳ وزارتخانه فقط برای انتخابات بود

۱۳
۰
کبنا ؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.salavati

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی به روز ۸ آبان شهادت محمدحسین فهمیده و روز دانش‌آموز اشاره و عنوان کرد: به برکت انقلاب و نظام ملت شهادت طلب هستیم شهدای ما هم‌ردیف شهدای عالم هستند به جزء شهدای کربلا که در عالم استثناء هستند و همین روحیه شهادت طلبی رمز پیروزی و آسیب ناپذیری ما است.

وی با اشاره به روز ۱۳ آبان روز استکبارستیزی گفت: استکبار جهانی یعنی زورگویی، خود برتربینی و پایبند به حرف خود نبودن است که آمریکا معنای کامل استکبار است و امیدواریم مردم در روز راهپیمایی ۱۳آبان حضور چشمگیر داشته باشند.

صلواتی در ادامه با بیان اینکه امروز یکی از خواسته‌های ولی امر مسلمین جهان از عموم مردم و مسئولان جهاد کبیر است تصریح کرد: جهاد کبیر یعنی اینکه امت اسلام در برابر خواسته‌های کفر و الحاد بایستند و مقاومت کنند نقشه‌ها و منویات کفر و الحاد و طاغوت را زیر پا بگذارند و قرآن این را جهاد کبیر می‌گوید و کاری که شاخص اصلی حماسه عاشورا بود و امام حسین(ع) در مقابل ظلم و ستم ملحدین زمان ایستاد و تسلیم نشد.

وی یادآور شد: اهل بیت سیدالشهدا در مسیر اسارت مصداق اتم و اکمل جهاد کبیر بود دشمن بعد از عاشورا به دنبال تحقیر پیامبر و با اسارت خاندان رسول الله و مولا علی می‌خواست آنها را از چشم بیندازد دشمن می‌خواست کاری کند که فکر قیام و انقلاب در برابر بنی امیه برای همیشه از بین برود و کاروان اسیران سیدالشهدا برخلاف این عمل کردند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه علی رغم همه محرومیت‌ها و رنج‌ها یک نفر در مسیر اسارت اهل بیت شعار تعامل و مذاکره نداد اضافه کرد: امت حسینی و زینبی ما هم می‌بایست امروز همان مقاومتی که اهل بیت سیدالشهدا در مقابل دشمن داشتند همان مقاومت را داشته باشند.

صلواتی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سالیان اخیر آمدیم اسم شیطان بزرگ را کدخدا گذاشتیم بعد هم آمدیم در جامعه شعار تعامل سازنده با دنیا مطرح کردیم به افکار عمومی القاء کردیم که بدون تعامل سازنده با دنیا توسعه صادرات معنا ندارد این سفارش امام بود که هر چه فریاد دارید سر آمریکا بکشید یک عده‌ای این را فراموش کرده یا کنار گذاشتند کار را به جایی رساندند که عاشورا را هم تحریف کردند و گفتند عاشورا درس مذاکره بود.

وی در ادامه با بیان اینکه شعار تعامل عامل بدبختی ملت و شعار عزت ملت همان شعار عاشورا بود تبیین کرد: متاسفانه در این سالیان گذشته خط انقلاب و تفکر انقلابی با شعار تعامل ضربه‌ای جبران ناپذیر خورد و تفکر سازش ضربه‌ای همچون آل زبیر بر پیکره اسلام و انقلاب می‌زند یک روز وعده صدروزه دادیم شعار عبور از رکود دادیم، وعده شفافیت دادیم اما هر چه بود محرمانه بود، شعار اخلاق نبوی دادیم اما مخالفان را حواله به جهنم و بزدل‌ها و ترسوها صدا زدیم، شعار رفع بیکاری دادیم اما روز به روز به بیکاران اضافه شد.

امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: یک روز گفتیم برجام فتح الفتوح بود، یک روز گفتیم معجزه قرن بود، یک روز مقایسه با فتح خرمشهر نمود الان دیگر هر چه برای برجام دستاورد سازی می‌کنیم فایده ندارد چرا هر روز برای برجام جایگاه قدیس درست می‌کنیم و امروز آمدیم برجام را به باغ تشبیه کردیم که منتظر میوه‌هایش هستیم مردمی که فتح الفتوح و معجزه قرن و آفتاب تابان برجام را ندیدند.

صلواتی ادامه داد: میوه‌های این باغ را هم نخواهیم دید این باغ دارای آفات زیادی است بزرگترین آفاتش این است که دست شیطان است البته باغ برگ سبز وجود دارد ممکن است در فصل زمستان هم بر اثر یک باران و برف آمریکایی به کلی نابود شود و در واقع این باغ یک عالم برهوت است.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم نگران کننده است گفت: امروز مشکلات مردم و وضعیت اسفبار بیکاری، تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی، مشکلات معیشتی، جیب خالی و سفره خالی است آن وقت دولت محترم در چند ماه به پایان با تغییر وزیر ارشاد، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به دنبال ترمیم کابینه است این تغییرات برای انتخابات است والا اگر قرار بود به فکر مردم باشید می‌بایست وزیر اقتصاد، مسکن، صنعت و معدن را مجبور به استعفا می‌کردید این دولت به جای اقدام و عمل فقط دولت شعار بود.

--------------------

خبر: سید حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جان خودت حواست به نمازت باشه
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
خدایی اگر چیزی نگی ازت گلایه میکنند؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خب به تو چه...بیسواد
محمد
Iran, Islamic Republic of
کو جمع کن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آخ بی خور وه دنیا...
بویر
Iran, Islamic Republic of
شما عامل فتنه میباشید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
افرین بر صلواتی واقعا تغییر وزرا برای انتخابات آتی است مشکل مردم فرهنگی نیست معیشتی است باید وزرایی که چنابعالی فرمودی تغییر می کردند
مرادی
Iran, Islamic Republic of
این حق ریس جمهوره دلش خواست. این انتقاد نیست تخریب است.مردم خود آگاهند
غیرت مردان.
Iran, Islamic Republic of
..و اصلاح طلب ،آخه به شما ها چه؟.. که هزار تومان پول توی جیبتون پیدا نمی شه. این آقا داره حقیقت را میگه. به جون خودتون مو نمیشناسمش. و میدونم که از روی عمد جواب میدید. ولی واقعیت اصلی را گفت. واین را هم میدونم که شما اطلاع از وضع دنیا و سیاست ندارید. بلکه خواستید بگید ما یک چیزی گفتیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
.. عزیز تو کار دولت دخالت نکن درحد وزارت حرف نزن
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
هرچه میتوانید دولت را تخریب کنید به نفع دولت است روحانی دفعه بعد بیشتر رای میاره، مردم گوش میدن شما با کی دشمن هستید میان بهش رای میدن میگی نه چند ماهی صبر کن جناب حاجی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام . حرف دل مردم را میزنه . دولت چه کار کرده . یکسال داره از برجام میگذره چه کار کردن . مردم استان گرسنه اند .فقیرند . حتما یه چیزی تو جیبتون میره که تعریف میدهید . حاج آقا صلواتی حرف دل مردم را میزنه . خدا حفظش کند .
موعظه حسنه
Iran, Islamic Republic of
خداقیامت بهت رحم کنه بااینهمه نسبت دادنها میخواهی به کجابرسی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1