تاریخ انتشار
جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۲۰۷۶۹۶

آخرین جزئیات از ضرب و شتم معلم در یاسوج

۱۲
۱
کبنا ؛هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأیید خبر ضرب و شتم معلم و سرایدار مدرسه‌ متوسطه اول شهید قدوسی منطقه «بلهزار» از توابع یاسوج، گفت: این اتفاق هنگامی رخ داد که یکی از معلمان مدرسه، دانش‌آموزی را به دفتر مدرسه ارجاع می‌دهد.
زارع‌پور تصریح کرد: این دانش‌آموز نیز با مراجعه به خانه عده‌ای از نزدیکان خود را برای ضرب و شتم و کتک زدن معلم به مدرسه می‌فرستد که این افراد هم علاوه بر ضرب و شتم شدید سرایدار مدرسه که قصد جلوگیری از ورود آن‌ها به مدرسه را داشت، آن معلم را کتک می‌زنند.
وی بیان کرد: سرایدار مدرسه که از جانبازان جنگ تحمیلی است، به علت شدت ضرب و شتم با سلاح سرد به اورژانس منتقل شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری قاطع آموزش و پرورش در این خصوص خبر داد و اضافه کرد: برای جلوگیری از چنین کارهایی و همچنین حفظ شأن فرهنگیان، به دستگاه قضایی شکایت کرده و به صورت جدی پیگیر این اقدام زشت و زننده هستیم.
ضاربان معلم و سرایدار بویراحمدی دستگیر نشده‌اند

رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از دستگیرنشدن ضاربان معلم و سرایدار بویراحمدی خبرداد.
کوروش دلشاد گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌هایی که تا شب گذشته انجام دادیم متاسفانه ضاربان معلم بویژه سرایدار دبیرستانی در روستای بلهزار یاسوج دستگیر نشده‌اند. وی تعداد ضاربان معلم و سرایدار بویراحمدی را سه نفر که یک پدر و ۲ پسر هستند، عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش بدون شک از دانش آموز نیز شکایت می‌کند.
رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: اقوام ضاربان به آموزش و پرورش مراجعه و قول داده‌اند که ضاربان را تحویل نیروی انتظامی بدهند اما تاکنون چنین چیزی محقق نشده است. دلشاد از در دست بررسی بودن این پرونده در دادسرای یاسوج خبرداد و خاطرنشان کرد: دادستان استان بهمراه معاون نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در محل وقوع جرم حاضر و از نزدیک موضوع را بررسی کردند.
وی گفت: براساس قانون، آموزش و پرورش بعنوان یک دستگاه دولتی فقط اعلام کننده جرم بوده و در رضایت دادن به ضاربان هیچ دخالتی نمی‌تواند داشته باشد و دستگاه قضایی براساس قانون هر چه صلاح می‌داند اقدام می‌کند. رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جنبه‌های عمومی و خصوصی احکام احتمالی صادره از سوی دستگاه قضایی، تصریح کرد: رضایت دادن به ضاربان فرایند خاصی دارد که آموزش و پرورش نمی‌تواند دخالت کند.
دلشاد افزود: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ هزار معلم شاغل در مدارس خود دارد که باید برای آن‌ها امنیت برقرار باشد که اگر این عزیزان امنیت نداشته باشند امکان فراگیری علم برای دانش آموزان وجود ندارد. وی باتاکید بر پیگیری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تا رسیدن به حصول نتیجه در این پرونده، قول داد که با همراهی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهیم به امنیت فرهنگیان و دانش آموزان خدشه‌ای وارد شود. رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که نقش دانش آموز در این پرونده چیست؟ تاکید کرد که نقش دانش آموز در این پرونده یک نقش تحریک برانگیز بوده که عنوان محرک درگیری به وی اطلاق می‌شود.
دلشاد گفت: آموزش و پرورش این دانش آموز را «محرک درگیری» می‌شناسد و اقدام وی سبب این تنش ناخوشایند شده است و حتما از وی شکایت می‌شود. وی افزود: دانش آموز هم اکنون آزاد و دستگیر نشده اما در زمان دستگیری ضاربان و شروع رسیدگی به این پرونده از وی نیز بازخواست‌هایی می‌شود. رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به تمامی همکاران و دانش آموزان در این استان قول می‌دهیم که از حریم امنیتی آن‌ها صیانت کرده و اجازه نمی‌دهیم حیثیت معلمی و محل تحصیل و تدریس آنان زیرسئوال برود.
غروب پنجم آبانماه ۹۵ خانواده دانش آموزی با حضور در دبیرستان روستای بلهزار یاسوج اقدام به ضرب و شتم سرایدار و معلم این مدرسه کرده که سرایدار را بدلیل شدت جراحات وارده به اورژانس یاسوج انتقال می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

امین
Iran, Islamic Republic of
آن شا.الله آموزش وپرورش به وظیفه اش به درستی عمل کند نگذارد این لکه ی ننگ بر پیشانی آموزش وپرورش ومعلمانش بنشیند
جواب منطق
Iran, Islamic Republic of
باید برخورد شکد اگه برخورد نشه شک نکنید بیشتر از این مسایل پیش میاد
Iran, Islamic Republic of
آدم وحشی هم اینجوری نیست متاسفم برای این پدر و خانوادش
ازیادرفته
Iran, Islamic Republic of
حالا که ضاربان دستگیر نشده اند و نمی شوند چون ماموران هم از آشنایانشان هستند علی الحساب معلم و سرایدار را دستگیر کنند و بجای ضاربان تنبیه کنند تا عدالت برقرار شود
داننشگاهی
Iran, Islamic Republic of
وااسفا؛ چطور برای تنبیه یک دانش آموز مدیرکل آموزش و پرورش استعفا می دهد اما برای این توهین به این بزرگی جناب زارع پور با مدیریت جبهه ای و ضعیف فقط دنبال شکایت از خاطیان است. پس ضعف شما در ایجاد این فاجعه بزرگ چیست؟
مطمئنا هیچ چیز جز استعفای شما مرحمی نخواهد بود بر این درد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
چطور انوقت ها م.. میدادن کسی نمیگفت اشکال داره؟حتی مواردی وجود دارد که معلم سر دانش آموز رو شکسته است.چطور اونجا با حرفای مثل معلمت بود.اشکال نداره سرشو میپوشندیت.
شهروندفرهنگی
Iran, Islamic Republic of
قسم ایخرم که ضاربان از.. هستن
Iran, Islamic Republic of
آمار مهاجرت از استان ک ب به استان های همجوار بیشتر بدلیل ضعف فرهنگی است تا اشتغال.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
یک روز پرستاری را در بیمارستان کتک زدن ، و من یادم هست که پرستاران غیرتمند و زحمت کش چند روز احتساب کردند تا به وضعیت قضایی پرستار کتک خورده رسیدگی کردند.متاسفم برای فرهنگیان که برای همکارشون احترام قایل نبودند.
پس..ه. چون فک میکنم ...
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این عمل توهین به همه ی فرهنگیان استان است مدیرکل محترم در اسرع وقت وبا قاطعیت پیگیری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا دو سال پیش،جاده پشت آبشار یاسوج حدود ۱۲ نفر به ماشین ما حمله کردند و ماشین را قوطی و خودمان هم همینجور آخر سر هم معلوم شد اشتباه کرده بودند
آخ تا قیومت
Iran, Islamic Republic of
دقیقا دو سال پیش،جاده پشت آبشار یاسوج حدود ۱۲ نفر به ماشین ما حمله کردند و ماشین را قوطی و خودمان هم همینجور آخر سر هم معلوم شد اشتباه کرده بودند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1