تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۲۰۷۶۲۵

تذکر جدی آیت الله ملک حسینی در خصوص نامه‌های بی‌هویت

۶
۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای لازم برای برخورد شدید با تهمت زنندگان در جامعه باید فراهم و با آنان برخورد قانونی شود.
lodab-malkhosini (15)
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در همایش مدیران هسته‌های گزینش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: باید با اقتدار مقابل تهمت زننده ایستاد و اجازه افترا به وی را برای بار دوم نداد.
وی یادآور شد: برخی الزام‌ها، باید‌ها و نباید‌ها در امر گزینش وجود دارد که گزینش گران نیز باید نسبت به رعایت آن‌ها اهتمام ورزند.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: تحقیر، تخریب و بردن آبرو و حیثیت افراد هنگام گزینش یکی از نبایدهایی است که در نخستین گام باید مورد توجه و اهتمام گزینش گران واقع شود.
وی یادآور شد: دقت، حساسیت و ظرافت در انجام این وظیفه مهم باید به گونه‌ای باشد که اتفاق‌های دور از انتظار و انسانیت رخ ندهد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بومی گزینی، قومیت گرایی، جناح بندی‌ها و حزبی‌گری‌ها از جمله مواردی است که نباید در نگاه و معیارهای گزینشی گزینش گران قرار گیرد.
آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: البته چنین اتفاق‌های ناگواری به وفور در کشور رخ داده و این موضوع می‌تواند پیامدهای سوء و ناگواری متوجه خانواده‌ها و بسیاری از افراد جامعه شود.
وی سکوت در گفتن حق را از دیگر موارد مهم و آفت‌های فرارو در امر گزینش افراد دانست و گفت: کتمان حقیقت به حدی زشت و طرد از منظر دین خدا و انسانیت است که گناهی بزرگ‌تر و بد‌تر از دروغ برای آن قایل شده‌اند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی نامه‌های بی‌هویت افزود: گزینش گران باید مراقب چنین نامه‌های بدون امضا و یا امضاهای بی‌هویت با انبوهی از اطلاعات واهی از سوی برخی تهمت زنندگان و تخریب گران باشند.
وی تصریح کرد: نکته جالب توجه در این راستا این است که نمی‌توان شکایت و یا اعتراضی نسبت به این نامه‌های بدون امضا و شایعه پراکنی‌های بی‌هویت داشت.
آیت الله ملک حسینی افزود: چنانچه معیارهای دینی حاکم باشد چنین حرکت‌های زشت و دور ازشان انسانیت نیز ملاک و معیارگزینش برای افراد قرار نخواهد گرفت.
وی نسبت دادن خطا‌ها و بروز برخی فسادهای رخ داده از سوی بستگان و نزدیکان یک فرد به شخص گزینش شونده را از جمله آفت‌ها و آسیب‌های جدی در این راستا دانست.
آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: بار‌ها اتفاق افتاده که برای گزینش شخصی نامه‌هایی با امضاهای مبهم و تراکمی از پرونده‌های بی‌پایه علیه وی جمع آوری شده است.
وی تصریح کرد: بدون شک گزینش گران نیز نباید به چنین نامه‌ها و کاغذهایی که به دروغ و بی‌پایه علیه آن فرد جمع آوری شده اعتنا کنند و یک نامه از میان آن نامه‌ها را بررسی و مابقی را نیز باید آتش زد و دور ریخت.
آیت الله ملک حسینی تعهد در کنار تخصص، علم، دین، دانش و ارزش را از مهم‌ترین معیارهای قابل سنجش در گزینش افراد در یک نظام دینی، الهی و انسانی دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Romania
حضرت ایتالله حضرت عالی درست می فرما یید ولی کی گوش کنه
خرامان
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم روزی شاهد اعتنایی عملی به ابن نوع تفکر روشن بینانه و خیرخواهانه باشیم.
سام
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید عزیز و بزرگوار و روشنفکر سایتون مستدام
Iran, Islamic Republic of
حضرت اغا اگر هویت مشخص شد فرداخراج می شود نانش بریده می شود اصلا توکجای کاری اگر این فرمایش شما است پس از این به بعد اطلاع رسانی خبری نیست بذار بخورند وببرند و......
Iran, Islamic Republic of
اصلا هم روشنفکر نیست اگر مب بود می گفت اطلاع رسانی شود تا جلوی دزدی ها گرفته شود
Iran, Islamic Republic of
با این هویت مشخص مردم را به جان هم می اندازیم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1