تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۲۰۷۵۲۷

وضعیت نگران کننده دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛شهرام مهدوی‌مطلق در نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد، اظهار کرد: این حضور پرشور و تجمع شورآفرین و امیدآفرین نشان می‌دهد که اکثریت دانشجویان و دانشگاهیان ایران اسلامی بسیجی، ولایی و متدین هستند.۳
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: وجود این دانشجویان نشانی از ظرفیت عظیم دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی و فناوری و مدیریتی در دانشگاه‌های استان است.

مهدوی‌مطلق گفت: نمونه این ظرفیت را می‌توان در وجود ۴۵۰ نفر دانشجوی ولایی که مسؤولیت تشکیلاتی در دانشگاه‌های استان دارد مشاهده کرد.

این مسؤول تصریح کرد: امروز این دانشجویان به نمایندگی از هزاران دانشجوی دیگر در دانشگاه‌های استان، شعارشان این است که ما عاشورایی می‌مانیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این نشست در هفته استکبار ستیزی برگزار می‌شود با محوریت انسجام تشکیلاتی و مطالبه‌گری هوشمندانه و تخصصی به مدت ۳ روز در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

مهدوی‌مطلق خاطرنشان ساخت: هدف از این نشست برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی در بسیج دانشجویی استان، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، موضوعی و دانشگاهی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: هر کس با شاخصه‌های انقلاب حرکت کند یک انقلابی است و ما هر چه داریم از همین اسلام انقلابی است.

وی ادامه داد: جوان امروز به عنوان عمارهای انقلاب و افسران جنگ نرم در کنار فرماندهان جنگ نرم با تعامل با مسوولان دانشگاهان استان این نشست را برگزار کردند.

مهدوی مطلق با ابراز گلایه از وضعیت برخی دانشگاه‌های استان گفت: علی‌رغم تلاشی که می‌شود در بعضی از دانشگاه‌های استان وضعیت نگران‌کننده است که مسؤولان و نهادهایی که وظیفه دارند باید این موضوع را جدی بگیرند.

این مسؤول در ادامه افزود: امروز جمع شده‌ایم تا بگویم انقلاب یک رود جاری است و هر کسی در طول تاریخ با شاخصه‌های انقلابی‌گری حرکت کند یک انقلابی است و نباید فراموش کنیم که ما هر چه داریم از اسلام  انقلابی است.

وی اظهار کرد: امروز دانشجویان انقلابی و بسیجی به عنوان نمونه‌ای از عمارهای نسل چهارم با الهام از تبیین گفتمان و مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشجویان بسیجی در حوزه‌های جهادی، اقتصاد مقاومتی و مطالبه‌گری پیاده‌سازی آن را بر عهده دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1