تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۲۰۷۴۱۰

دولت از عملکرد «خادمی» راضی است و او را قبول داریم

۷
۰
کبنا ؛محمدحسین مقیمی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج ادامه داد: فرمانداران و بخشداران نیز چون باید انتخابات را برگزار کنند نظر وزیر کشور آن است که در این مدت تغییر نکنند. img_0212
وی گفت: هرگونه تغییر استانداران، فرمانداران و بخشداران در کشور سیاسی نبوده بلکه کاری و اجرایی است.
قائم مقام وزیر کشور افزود: فرمانداران مجری برنامه‌های دولت در یک منطقه هستند و باید کارآمدی، صداقت و ارائه خدمات صادقانه به مردم جزو برنامه‌های آنان باشد.
مقیمی بیان کرد: فعالیت‌های سیاسی رسمی و قانونی مورد حمایت وزارت کشور قرار می‌گیرند و در حال حاضر بین ۲۴۰ تا ۲۵۰ حزب، گروه و تشکل سیاسی در کشور وجود دارد.
وی تصریح کرد: تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی کشور در حال فعالیت هستند و سراغ نداریم که حزب و یا گروهی قصد شرکت در انتخابات پیش رو در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ را نداشته باشد.
مقیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی جای جنابعالی مشغول به کار خواهد شد، بیان کرد: از این موضوع خبر ندارم و جنتی وزیر بوده و چنانچه جای من بیاید خوب است و حتما بهتر از بنده می‌تواند فعالیت و خدمت کند.
وی عنوان کرد: اقدام‌های لازم توسط وزارت کشور برای برگزاری مطلوب انتخابات پیش رو و حضور گسترده مردم در آن انجام شده است.
وی ابراز داشت: هنوز برای ورود به مسائل انتخابات پیش رو زود است و از آنجا که ستاد انتخابات کشور از اواخر آذر و اوایل دی سال جاری فعال می‌شود باید از‌‌ همان موقع وارد مسائل انتخاباتی شد.
قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اینکه اکنون احزاب و گروه‌های سیاسی برای انتخابات پیش روی خودشان به طور خودجوش فعالیت انتخاباتی می‌کنند، گفت: به شورای نگهبان پیشنهاد داده شده که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ به صورت الکترونیکی برگزار شود و این شورا نیز باید سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز برای چنین کاری را آماده کند.
معاون سیاسی وزیر کشور که به استان سفر کرده است روز گذشته تاکید کرد: تاکید کرد که دولت از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم اجرایی راضی است
محمدحسین مقیمی تاکید کرد: دولت برای تمامی استانداران خود احترام قائل بوده و از عملکرد سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌طور ویژه رضایت دارد.
وی با بیان اینکه دولت از تیم اجرایی خود در کهگیلویه و بویراحمد هم رضایت دارد، اظهارداشت: ما استاندار این استان و تیم اجرایی وی را قبول داریم.
قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به این سوال که سیاست دولت در زمینه انتخاب مدیران کنونی و آینده چه بوده و خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: سیاست دولت در این‌باره این بوده که از مدیران کارآمد پاک دست بهره لازم را در مسوولیت‌ها ببرد.
مقیمی گفت: امروز نشاط اجتماعی به‌دلیل فعال‌شدن تشکل‌های سیاسی به جامعه بازگشته و مانند قبل دیگر صدای دعوا‌ها و زد و خورد‌ها را نمی‌شنویم.
وی افزود: از همه فعالیت‌های سیاسی در چارچوب نظام اسلامی دفاع کرده و تلاش می‌کنیم بسترهای انتخابات پرشوری را در کشور مهیا سازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مریم
Iran, Islamic Republic of
مگر فقط دولت باید رضایت داشته باشد پس ملت چی؟دولت بی تدبیر واقعا که میگن یعنی این.
ما ازعملکرد جناب خادمی به هیچ وجه راضی نیستیم
چکاوک
Iran, Islamic Republic of
ر شرایط کنونی
برد با خادمی است به راحتی تاجگردون را قانع کرد تا پست استانداری را بگیرد و بعد هم سال اول در نقش منشی ایشان عمل کرد و بعد کم کم در دام ساداتی ها افتادند.
و در انتخابات با اتحاد منطقیان و عدل هاشمی و موسی خادمی .. موحد را حذف کردند و از عدل حمایت کردند و در بویراحمد نیز کل امکانات و مدیران دولتی و استخدامهای یواشکی در برق و گاز و دانشگاه را در اختیار زارع قرار دادند تا هدایت خواه نرود و با این حساب زارع و عدل هاشمی شدند متحدین جدید موسی خادمی برا شکستن تاجگردون..

و زهی خیال باطل
شتر در خواب بیند پنبه دانه
خادمی بعد از انتخابات کلا جریان فکری و دولت و حتی جریان زارع را رها کرد و به شراکت منطقیان کمر به انتصاب ساداتی ها گذاشت و نیروهای زارع را قلع قم کرد
کرامت کریمی و جهانبین را انتصاب و صیدالی و قربانی را برداشت


حالا شرایط به نفع ایشان است تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری چون دولت عملا نگاهی برای تغییر استانداران ندارد
اما یادتان باشد آنکه باید می کارد ... طوفان درو خواهد کرد....
بیکاران
Iran, Islamic Republic of
جناب مقیمی پس اگر چنین است ما شما را قبول نداریم !
در ۹۶ نشان خواهیم داد دولت را قبول نداریم !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جون خودت فکر کنم فقط معاونانش ازش راضین که تا حالادعوضشون نکرده والا مردم رضایتی ندارن
ناصر
Iran, Islamic Republic of
آقا جان شما باید راضی باشید یا مردم،اخه شما چه جور به این مسند نشستید،فقط تعطیلی واحدهای تولیدی را نگاه کنید و آمار بیکاری استان را!! بخدا آدم خجالت میکشه از بازیهایی که پس پردس، و ایجور خرد شدن استانهای مردم را به هیچ میگیرن،!از کجای کارش راضی هستید،با آمار و ارقام حرف بزنید
کره شهبازی
Iran, Islamic Republic of
یعنی بفرما رضایت مردم کشکه !!
اگه راس میگین از مردم نظرسنجی بشه تا معلوم بشه تنبل ترین ها کیانند !!!
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار بوده همش قوم گرایی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1