تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۲۰۷۳۸۱

رئیس دامپزشکی لنده مشخص شد (+عکس)

۱۳
۰
کبنا ؛باحضور مدیرکل دامپزشکی استان، امام جمعه موقت، فرماندار، دادستان، فرمانده انتظامی شهرستان، جانشین سپاه ناحیه لنده، روسای ادارت و نهاد‌ها مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنده در سالن فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
در این جلسه که همزمان با جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده برگزارشد از زحمات چندین ساله رهزاد هوشدار نسب تقدیر و دکتر حسین محمدی به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان لنده معرفی شد.
دکتر حسین محمدی دکتری دامپزشکی و فرزندان شهرستان لنده می‌باشد که ۱۳۸۵ از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز فارغ التحصیل و طرح خود را در شهرستان بهمئی و سپس هشت سال در کهگیلویه خدمت وحدود یکسالی است که در اداره دامپزشکی شهرستان لنده مشغول خدمت است.
بنا بر این گزارش، lendeمحمد مرادی با اشاره به خدمات و اقدامات اداره دامپزشکی در شهرستان لنده گفت: تأمین سلامت و امنیت و بهداشت سرمایه‌های دامی برای جامعه و به خصوص اقشار جامعه لازم و ضروری است.

فرماندار لنده افزود: ده‌ها وظیفه و خدمت برای اداره دامپزشکی تبیین و تشریح شده که واکسینه کردن و سلامت دام و طیور یکی از مهمترین وظایفی است که این اداره در راستای سلامت و امنیت غذایی انسان‌ها باید رعایت کنند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: در اوایل امسال بیماری تب برفکی در سطح چند روستای شهرستان در شیوع بوده که با اقدام به موقع و جهادی کارشناسان و دام‌پزشکان اداره دامپزشکی شهرستان به موقع کنترل و از شیوع آن جلوگیری شده است.

مرادی تصریح کرد: کمبود اعتبارات، نیروی انسانی و خودروی مناسب از جمله مشکلات اداره دامپزشکی شهرستان لنده بوده که نیاز است با جدیت و تلاش مدیرکل اداره دامپزشکی و مسؤولان شهرستانی این نیاز هر چه سریعتر مرتفع گردد.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از اقدامات و برنامه‌های اجرا شده توسط اداره دامپزشکی به صورت خودجوش و بدون اعتبار و برنامه خاص بوده که اقدامی ستودنی و قابل ملاحظه می‌باشد.

فرماندار لنده در پایان از تعامل و همراهی اداره دامپزشکی با ادارات و اجرای سیاست‌های بهداشتی و درمانی و پیشگیری در شهرستان لنده تقدیر کرد.

رهزاد هوشدارنسب رئیس اداره دامپزشکی شهرستان لنده نیز در این آئین با اشاره به سابقه ۱۷ ساله خدمت خود در شهرستان لنده اشاره و گفت: ۱۷ سال است که در اداره دامپزشکی شهرستان لنده مشغول فعالیت هستم که بیش از ۱۴ سال به عنوان مسؤول نمایندگی و ۳ سال هم به عنوان رئیس اداره به خدمت در این شهرستان مشغول بوده‌ام.

وی افزود: زمانی یک مسؤول می‌تواند از خدمت خود راضی باشد که مردم و ارباب رجوع‌ها از وی ابراز رضایت کنند و خدا شاکرم که در این مدت جز رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم  چیز دیگری را سرلوحه کار خود قرار نداده‌ام.

هوشدارنسب در ادامه به بحث جمع‌آوری مرغ زنده و پلمب مراکز فروش مرغ زنده در شهرستان اشاره و ادامه داد: ۴ فقره پرونده برای پلمب و جمع‌آوری مراکز فروش مرغ زنده تشکیل شده که احکام آن صادر و منتظر تحقیق و اقدام قضایی می‌باشد.

حسین محمدی سرپرست جدید اداره دامپزشکی لنده نیز به ضرورت خدمت به مردم اشاره و گفت: تأمین سلامت دام و بهداشت عشایر و دامداران شهرستان باید مهمترین اولویت اداره دامپزشکی باشد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و ارائه خدمات به موقع می‌تواند مانع از شیوع بیماری‌های واگیردار در سطح شهرستان شود که این مهم نیازمند عزم عمومی نهادهای متولی سلامت را در شهرستان می‌باشد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حیف شد هوشدار نسب مرد عمل واخلاق بود انشالا مسولین قدر مردان پر کار وکم توقع را بدان هر جا باشید نکهدار
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل کجای
Iran, Islamic Republic of
شما که می گوید استاندار فامیل باز است پس چرا فامیلهایش را عوض می کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هوشدارنسب مدیری کارامد وبااخلاق بودخداهمراهش
قصاب
Iran, Islamic Republic of
کاشکی زودتر می رفت
بعد از پانزده سال عوض کردن هنر نیست
Iran, Islamic Republic of
مرد خوبی هست با اخلاق وخوش رو
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کجاش خوش رو بود واخمو بد اخلاق
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای هوشدار نسب
خسته نباشید جدا
زحمات و اخلاق و رفتارخوبتون هرگز فراموش نمیشه
دامدار
Romania
دامدار ها قدر این دامپزشک زحمت کش را نمی دانستند والبته خودش می خواست بره چون از لنده رفت ده دشت مجبور بود این همه راه رو بیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حیف شد فک نکنم مدیریتی ب دلسوزی ایشون باشه.هر جا هستن موفق و سلامت باشن.تشکر از همه زحماتشون.
دامدار
Iran, Islamic Republic of
همیشه درست قضاوت کنیم... صرفا در حد یک... و واقعا باید به حال مردم لنده ..د که این همه مدت سرنوشت دام وبهداشت وسلامتی خود رااین گونه به خطر انداختند. مدیر جدید در کار مربوطه تخصص کافی داشته وبرای ایشان واقای هوشدار نسب آرزویتوفیق داریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
صد حیف که این آمد وصد شکر که آن رفت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت به ناشناس عزیز .واقعا که گل گفتی.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1