تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۲۰۷۳۰۳

تذکر جدی خادمی؛ مدیران برای انتصابات جای دیگر هماهنگ نکنند

۱۸
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کل حق ندارد در انتصابات خودسر عمل کنند.img_0225
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انتصاب مدیران کل وزارتخانه‌ها باید با استانداری کهگیلویه و بویراحمد هماهنگ باشند و نمی‌تواند بدون هماهنگی مدیرکلی منصوب کنند و اگر به توافق نرسیدند باید برای داوری با معاون اول رئیس جمهور هماهنگ کنند.
خادمی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مدیران کل برای انتخاب مدیران باید با فرمانداران هماهنگ کنند و اگر با هم اختلاف داشتند باید با استانداری این استان هماهنگی کنند و حق ندارند بدون طی روال قانونی دست به انتصاب مدیران خود بزنند.
وی تاکید کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد بین مدیران کل و فرمانداران قضاوت می‌کنند و مدیرکل حق ندارد سر خود کاری انجام دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران برای انتخاب مدیران با جای دیگر هماهنگ نکنند.
وی با اشاره به عملکرد برخی از بانک‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی و دادن تسهیلات به واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم همکاری، برخی از مدیران بانک‌ها تغییر خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب //مدیرکل گ//از قدرت که دراختیار داره همچنین سواستفاده هایی رو کرده چرا باهمچنین افرادی برخوردنمی شود
Iran, Islamic Republic of
مشورت چی مشورت هم نکنن؟ شما خودتون که اومدین کسی با مافوقتون هماهنگ نکرد و شمار رو معرفی نکرد؟ بار اوله که از این کارا میشه؟
بچه های گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب خادمی مگه خبری شده؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دمتو بزار روی کولت بزن به چاک.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا ای نویسنده ها پنبه شمارو نمیزنن!؟ اخه گفتن رطب خورده کی منع رطب کند؟خود شما با وزارت کشور هماهنگ کردید؟واقعیت آینه شما چه کارآمد بودید چه نبودید زمان کافی بر مسند نشسی و آگه صاحبی باشه باید با عزت راهی بشی تا تازه نفسی بر ای مسند که احتیاج به نیروی کار آمدی داره تکیه بزنه،حضرت عالی آمار بیکاری رو به رتبه اول رسوندی بذار نفر بعدی رکورد دیگه ای بزنه
گچساران
Romania
البته آگه ساداتی باشد نیاز به هماهنگی نیست
Iran, Islamic Republic of
خصوصا بانک کشاورزی
حق گو
Iran, Islamic Republic of
فقط متاسفم همین
ضعیف ترین استاندار از بدو تشکیل استان تا کنون
سجادی
Iran, Islamic Republic of
استاندار روهم بایدازشهرستان باشت می زدن تاکارشو بلدباشه
ممدو
Iran, Islamic Republic of
اگه مدیر انتصابی از بستگان استاندار محترم باشه نیازی به هماهنگی نیست وسریعا باید حکم مدیر زده شود درغیر این صورت وای به حال مدیران کل
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار محترم نمایندگان دهن وزارت خانه ها را سرویس کردن از بس برای انتصابات مراجعه
کردن مدیران هم به واسطه روی خوش شما و دلرحمی شما با نمایندگان بیشتر هماهنگ هستند نماینده به جای تصویب قوانینی که می بایست جلوی رانت و فیشهای نجومی را بگیره افتاده دنبال لبیک به حامی های مادی و معنوی خود در انتخابات انشاالله همه شما را به اندازه خدمتتان عاقبت بخیر شوید ایا از خودتان سوال نمی کنید پس از هشت ماه از سال سپری شدن رد و بدل شدن موافقنامه به چه درد می خورد اخ سی دل پر مو و بی صاحبی
Iran, Islamic Republic of
آش آنقدر شور شد که کدخدا هم فهمید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار مگه حضرتعالی فرماندار گماشتید,والله قسم یکیش تو شهرستان مایه دست نشانده اقایان سیاسی است بنده خدا راه رو اشتباهی اومده فقط میگن فرمانداره.
VDPP
Iran, Islamic Republic of
در خصوص انتصاب اداره هایی که باید دور از سیاست باشه و تخصصی است نباید با استاندار و فرماندار هماهنگی شود اگر چه باید احترام متقابل باشد ، زیرا اگر سیاست در یک اداره تخصصی و بدور از سیاست وارد شد تخصص و شایسته سالازی و عدالت اجتماعی از در دیگر خارج خواهد شد
ناظر
Iran, Islamic Republic of
همینکه دولت از استاندار پاک دست دکتر خادمی رضایت داره نشانه شایستگی ایشان میباشه دوستان محترم مطمئن باشید ایشان بعد از استانداری یکی از معاونین وزارت کشور خواهد بود
kb.ir
Iran, Islamic Republic of
اره‌ای که در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر به یک مرکز آمار شبیه است

استان کهگیلویه و بویراحمد از آن دسته استان‌هایی بوده که دستخوش مسائل قومی و قبیله‌ای بوده و از دلایل توسعه‌نیافته بودن آن‌هم شاید تکه کردن بر این مهم بوده باشد.naghsheh

به گزارش سایت استان کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فصل امید، درواقع موج تغییرات در سال ۹۵ بین نمایندگان و اجتماع ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد رواج یافته است و همزمان در پی عزل و نصب‌ها و تغییر مدیران استان برخی از این مدیران در تلاش‌اند که برای ابقای خود با ارائه ارقام و آمارهای غیرواقعی جایگاه مدیریتی خود را تضمین کنند.

درواقع مدیرانی که بر صندلی خود تکیه کردند و ترس از دست دادن جایگاه خود را دارند موجی که ابتدا سراغ مدیران ناکارآمد را می‌گیرد و سپس مدیرانی که در انتخابات نتوانسته‌اند انتظارات و توقعات نمایندگان را برآورده سازند همین بحث تلخ جابجایی برای مدیران است.

مدیران ضعیف و ناکارآمد با حضور در شبکه استانی دنا، رایزنی با رسانه‌های همسو با دولت و نمایندگان و با ارائه آمار و ارقام غیرواقعی و ارائه برنامه‌های آینده سازمان خود سعی دارند تا از این طریق بتوانند ابقای مدیریتی خودشان را تضمین کنند.

با همه تفاسیر اگرچه اکثریت برنامه‌های سازمانی این مدیران اجرا نشده است اما با حضور بزرگان طوایف و قبایل خود و دیگر خویشاوندان سببی و نسبی منتسب به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی برای جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی از صندلی مدیریتی خود هستند.

سازمان میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد آن دسته از اداراتی است که بیشتر به یک سازمان آماری شبیه است تا عنوانی و اهدافی که یدک می‌کشد.

شاید یکی از دلایل اصلی عقب‌ماندگی و عدم توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد همین آمار و ارقام غیرواقع‌بینانه باشد که همین موضوع موجب عدم رشد و توسعه استان شده است.

این نهاد که باید متولی فضاسازی برای جذب گردشگر در تمام فصول سال باشد صرفاً متکی به شمردن گردشگران هنگام ورود به شهر شده و دیگر هیچ کار خاصی انجام نداده است و در ملاک‌ها و حداقل‌های جذب گردشگر مانده و تنها به بیان آمار و ارقام گردشگر به استان دل‌خوش کرده و گویا برنامه دیگری ندارد.

حمایت از مشارکت بخش خصوصی- انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در قالب ارائه دستاوردها- فعالیت‌های فرهنگی محلی به گردشگر و با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کمک بزرگی در جذب گردشگری دارد که متأسفانه تنها شاید در حد نامه‌نگاری و مصوب این کارها باقی مانده باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری در طول سالهای اخیر به‌جز ارائه آمار و ارقام غیرواقعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی ازجمله جشنواره انگور، جشنواره کوچ عشایر و جشنواره تابستانه یاسوج که در سال جاری اجرا نگردیده است نتوانسته تغییری در وضعیت گردشگری استان ایجاد کند.

miras-farhangi-shabake-dena

بیش از چندین مورد به صورت‌های متمادی در شبکه استانی دنا و از طریق رسانه‌ها شاهد آمارها و اجرای برنامه‌های فرهنگی این مدیرکل ابقا شده بودیم که متأسفانه همین برنامه‌هایی که قطعاً در معرفی و پتانسیل استان نقش داشته هم اجرا نشده و صرفاً برای ابقای مدیریتی خود تلاش می‌کند.

با این توصیف تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد دست آورد خاصی نداشته و نتوانسته در شورای اداری و برنامه‌ریزی بودجه لازم را برای توسعه صنعت گردشگری و توریسم جذب کند و گاها به گلایه کردن از دیگر نهادها می‌پردازد.

حال باید از مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری پرسید سهم این نهاد در رونق اقتصاد استان چه مقدار بوده است؟

برای رفاه حال گردشگران چه‌کارهایی انجام داده‌اید؟

در کدامین بخش‌ها اقدام به جذب سرمایه‌گذار نموده‌اید؟

باید اذعان کرد این نهاد به‌جز ارائه آمارهای کاغذی هیچ رشد و توسعه‌ای درزمینهٔ جذب گردشگر نداشته است و می‌توان گفت نماینده بویراحمد و دنا نهاد بی‌بضاعتی را به‌عنوان سهم خود از مدیران کل انتخاب نموده که مدیر آن حتی نمی‌تواند برای بویراحمد و دنا اقدام قابل‌توجهی را انجام دهد.

شاید علت تمام این عوامل نوع نگرش مسئولین این سازمان به مقوله گردشگری و توریسم و عدم تجربه کافی مدیرکل از این حوزه باشد درصورتی‌که مدیران این نهاد باید خود ایده پرداز و مبتکر در صنعت گردشگری باشند.

اگرچه این نهاد فشارهای سیاسی زیادی را در بخش اعتراضات مردمی بر دوش نماینده محترم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گذاشته است که امیدواریم نماینده محترم به همراه دیگر مسئولان در چینش چنین مدیرانی دقت لازم را داشته باشند تا دیگر شاهد اعتراضات بیش‌ازحد مردم نباشیم.

پیشنهاد می‌گردد مدیریت ارشد استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی چنانچه سعی در ابقای برخی مدیران فعلی در سازمان جدید را دارند با کارشناسی دقیق نسبت به عملکرد گذشته این مدیران و مطالعه در برنامه‌های پیشنهادی آنان و دقت در رفتار سازمانی‌شان و در نظر گرفتن تخصص و تحصیلات آنان به‌درستی در جهت انتخاب مدیری شایسته و لایق اقدام تا انشاالله بتوانیم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استانمان در عرصه‌های گوناگون و بالأخص وظایف محوله دستگاه‌ها باشیم.
رح سيسخت
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر خادمی یکی از شایسته ترین استانداران بعد از انقلاب بوده وعملکردش بیانگر این موضوعه با تخریب ره به جایی نخواهید برد وصحبت معاون وزیر کشور را شنیدید دوران سواستفاده ها به سر امده ایشان فردی نخبه ومدیر وپاکدست است هرروز از مدیریش میگذرد شاهد اقتدار بیشترش خواهید بود
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
کنایه به چند مدیره که اولیش سازمان بهزیستیه.چنانچه انتصابی انجام بشه خودش فاتحه اش خونده هست...کی بودو چی شد. ای خدا.ضعیف ترین مدیری که تا حال سازمان بهزیستی به خودش دیده.بخدا کارشناسان معمولی سازمان بهتر از مدیر بهزیستی عمل میکنند.آخ به ای سازمان .آخه ای پرسنل چه گناهی مرثکب شدن که باید ای همه تاوان افراد ضعیف رو بدن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1