تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۲۰۷۲۸۹

تصاویر و حاشیه های داغ جلسه دانشگاه آزاد یاسوج؛ از درگیری تا فریاد مرگ بر فتنه گر و انتقادهای شدید از «احمدی نژاد»

۷
۰
کبنا ؛جلسه دانشجویی «تسخیر لانه شیطانی تا لبخند شیطان» در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز جلسه دانشجویی «تسخیر لانه شیطانی تا لبخند شیطان» با حضور وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با همکاری بسیج دانشجویی ثارالله این دانشگاه برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این جلسه بعد از سخنرانی حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی دانشجویان سئولات خود را مطرح و سخنران جلسه به انها پاسخ داد.
دانشجویان سئوالات خود را پیرامون موضوعات مختلف با ارائه مقدمه ای طرح کردند. موضوع مذاکره، سازش دولتمردان با امریکا، مسائل اقتصادی، مقایسه عملکرد دولت های نهم و دهم و یازدهم جزء کلیدواژه های اصلی سئوالات دانشجویان بود.
به گزارش کبنا، دانشجویان از سخنران جلسه خواستند که پیرامون خنده دولتمردان در برابر امریکائیان توضیح دهد. بابک حاتمی یکی از این دانشجویان صحبت خود را با تبریک سالروز تولد کوروش کبیر و نام بردن از «میرحسین موسوی» آغاز کرد که دانشجویان با صدای بلند در پاسخ به او شعار «مرگ بر فتنه گر» به صورت مکرر دادند.
حاتمی در ادامه صحبت های خود با نام بردن از رئیس جمهور سابق «احمدی نژاد»، مدعی شد که او فتنه گر است نه میرحسین. او همچنین انتقادهای به «آیت الله مصباح» کرد.
در ادامه یکی از دانشجویان بسیجی در پاسخ به بابک حاتمی گفت: شما که دارای از ولایتمداری خود صحبت می کنی، رهبر معظم انقلاب فتنه را خط قرمز نظام اعلام کردند و چرا شما نمی پذیرید و مرتب از سران فتنه «خاتمی» و «میرحسین» نام می برید.
این دانشجو با اشاره به نام بردن از کوروش کبیر در این جلسه، بیان کرد: ۷ آبان بزرگداشت کوروش کبیر نامگذاری شده است و در همین روز آزاد سازی برخی از یهودی ها است که در این روز باید شک کرد.
وی ادامه داد: اگر این چیزهای که در مورد کوروش کبیر مطرح می شود و حقیقت داشته باشد ما هم افتخار می کنیم، اما به این شکل که مطرح می کنند، نیست.
به گزارش کبنا، محسن دهراب پور یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج نیز در این جلسه با بیان اینکه هویت دشمن تغییر نکرده برخی هویت شان اکنون معلوم شده است، اظهار کرد: دشمن همان دشمن است، اما برخی که از قبل دل در گرو دشمن داشتند، اکنون هویتشان مشخص شده است.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این رابطه با بیان اینکه صدای امریکا پشت این مسئله است، گفت: تاریخ ایران از گذشته تا کنون دارای افتخارات زیادی است. اما اینکه دوگانگی که در مورد کوروش ایجاد شده، نادرست است، یا می گویند، جاوید شاه یا در مقابل او سجده می کنند، تمدن و قدمت ایران را کسی نفی نمی کند و چندین هزار ساله است اما نباید در این قضیه انقلاب و اسلام را زیر سئوال ببریم. تفکری در دوره شاهنشاهی بود که به دنبال باستان‌گرایی برای تقابل با اسلام بودند، در صورتی که اسلام به فرهنگ ایرانی غنا بخشیده و دانشمندان ایرانی با علوم اسلامی توانستند در دنیا معرفی شوند.
وی با بیان اینکه برخی به دنبال دوگانگی نادرست در کشور هستند، مطرح کرد: اینکه عده‌ای با نام کورش جاوید شاه بگویند و سجده کنند رفتار طیفی است که همگام با صدای آمریکا و بی‌بی‌سی هستند.
به گزارش کبنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: دولت گذشته این توانایی را داشت که تحریم‌ها را دور بزند اما در دولت کنونی با وجود پذیرش برجام چیزی وارد کشور نشده است.
حسینی  با اشاره به ارتباط با آمریکا اظهار کرد: کشورهای اسلامی نباید به آمریکا تکیه کنند، چراکه تاریخ نشان داده استکبار به دنبال پیشرفت کشورهای اسلامی نیستند.
وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌ها را می‌توان در کشور با توان داخلی اجرا کرد، اضافه کرد: چرا باید متخصصین و نخبگان خود را کنار خط نگه داریم، بنابراین باید مسئولان روحیه مردم‌محوری و اتکا به توان مردم داشته باشند.
وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه نباید در خدمت به مردم فرافکنی کنیم، اضافه کرد: نباید در عین حال وعده‌های سر خرمن به مردم بدهیم و نباید برای برانگیختن احساسات و عواطف مردم تنها به حرف‌های زیبا بسنده کنیم.
حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در مورد نشناختن ماهیت آمریکا توسط عده‌ای در کشور، تشریح کرد: عده‌ای یا ساده و یا مرعوب هستند و در دوره پهلوی هم مرعوبین می‌گفتند که نمی‌شود با مشت به سندان کوبید.
وی در خصوص عمل نکردن طرف مقابل به وعده‌های خود در مذاکرات، متذکر شد: ۱۷ ماه قبل رئیس‌جمهور در خصوص ارتباط آب خوردن به مذاکرات و گره زدن آن به برجام سخن می‌گفت، اما امروز معلوم شد که این گونه نیست و خیلی‌ها به نیات طرف مقابل پی برده‌اند.
وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی دولت دهم با انتقاد از کسانی که عاشورا را به مذاکره پیوند می‌زنند، بیان کرد: در کربلا خون‌هایی ریخته شد که اسلام را آبیاری کرد، بنابراین نباید فرهنگ عاشورا را به مذاکره پیوند زد.
حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به موضوع کورش‌گرایی برخی افراد اشاره کرد و گفت:
وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی دولت دهم در خصوص اظهارات عده‌ای که از هم‌اکنون رأی روحانی را برای انتخابات ۹۶ تضمین شده می‌دانند، افزود: چنین کاری در خرداد ۸۸ هم شد و قبل از اینکه رأی‌ها را شمارش کنند فرد دیگری را پیروز انتخابات معرفی کردند که فتنه ۸۸ را پدید آورد.
این وزیر دولت دهم به چرخش برخی افراد در زمانه کنونی اشاره و اضافه کرد: اگر خطبه‌های دهه ۶۰ این افراد را گوش کنیم، حرف‌هایی به غیر از حرف‌های امروزی در مورد آمریکا و زیاده‌خواهی آن، رژیم جعلی صهیونیستی و همچنین موضوعات دیگر زده می‌شد.
وی به رکودی که در کشور حاکم است اشاره کرد و گفت: کشاورز و کارخانه‌دار از این وضع در کشور نگرانند و بیکاری بیش از سایر دوره‌ها در این دوره وجود دارد.
حسینی در پایان به وضعیت کشور در دوره تحریم‌های دولت قبل اشاره کرد و افزود: رستم قاسمی وزیر نفت دولت گذشته در اوج تحریم‌ها با دور زدن تحریم ۱۵۰ میلیارد دلار و همچنین ۷۰۰ تن طلا وارد کشور کرد، اما در دوره کنونی و با پذیرش برجام هیچ کاری نشده و پولی وارد کشور نشده است.
dsc_6645 dsc_6639 dsc_6636 dsc_6631 dsc_6629 dsc_6626 dsc_6622 dsc_6621 dsc_6620 dsc_6618 dsc_6616 dsc_6614 dsc_6613 dsc_6609 dsc_6607 dsc_6605 dsc_6604 dsc_6601 dsc_6599 dsc_6597 dsc_6595 dsc_6591 dsc_6586 dsc_6582 dsc_6579 dsc_6576 dsc_6572 dsc_6569 dsc_6568 dsc_6565 dsc_6562 dsc_6561 dsc_6555 dsc_6554 dsc_6552 dsc_6549 dsc_6544 dsc_6542 dsc_6540 dsc_6539 dsc_6538 dsc_6537 dsc_6535 dsc_6534 dsc_6532 dsc_6530 dsc_6529 dsc_6528 dsc_6643 dsc_6642
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی ویس
Romania
ایقد ی تو داشگاه یاسوج حساسیت سیاسی هست تو دانشگاه تهران نیست
سید اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر کسانی هستن که پول مردم محروم را دزدین کسانی هستن ریس دولت بود ۱۰روز در خانه نشست و مردم دور زد فتنه گر کسی هست نام بیسجی در بین مردم خراب میکنند فتنه گر کسی هست زحمت کشان و زخم خوردگان که قبل انقلاب در زندان ها ساواک و تعبید بر می برند دشمن انقلاب میدانند
Iran, Islamic Republic of
بچه بازی,بشینید درستون رو بخونید تا اخر ترم دنبال نمره نباشید
الکبر
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه بلوط زار فکر می کنید تو کشور اسمتون می شناسن برای سیاست هم تیکه پاره می کنید هیچی توش نیست سیاست حرف مفت
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اینجا حساسیت نیست نمی تونن همدیگر رو تحمل کنند و الا در جلسه درست و منطقی سولاتشونو از مهمان یا سخنران جلسه بپرسند دعوا کردن معنا نداره اونا توتهران منطقی برنامه میذارند و هرکس سوالاتشو می پرسه اما تو یاسوج سرشون نمیشه میخان ادای دانشجویان سیاسی رو دربیارن
گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
انهایی که غرق در کورش هستند خوب بروند به کتاب ودین وایین کورش ستمگر عمل کنند که ملل دنیا را برای چپاوول ثروتهایشان غارت کرد نه برای گسترش دین وشریعتش کاخهای کورش را اسرای اروپایی ساختند وبه تایید تاریخ کورش هرکجا را فتح میکرد با دین وایینشان کاری نداشت فقط اموال انان را غارت میکرد کسی که باغارت واسارت انسانها اینهمه کاخ را ساخت مثل امریکا شیطان بزرگ زمان خود بوده افتخار نداردایا همراهی رومیان با اسکندر مقدونی به انتقام لشکر کشیهای کورش وغارت اموال ان سرزمین نبوده شما که مدعی هستید کورش پیغمبر است کدام پیغمبر الهی را میشناسید که بخاطر چپاول ملتهای دیگر وغارت اموالشان قیام کرده اگر کورش دین وایینی داشت چرا درقلمرو وسیع خود دردنیا هیچ کس به ایین او نگرویده است کورش مثل دیگر پادشاهان ستمگر بوده شما طرفداران کورش شارژشده انگلیس وامریکا هستید من سگ در خانه قنبر علی را با اب اجدادکورش ستمگر عوض نمیکنم
رضا طلب
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ثلث تعصبات و هیاهو هایمان معلومات و آگاهی هم داشتیم...
یک جمله آرام و از روی آگاهی و واقعیت های گذشته و حال ، نه تنها تاثیر در آن مقطع بلکه تاثیر خزنده ، جذب کننده و جریان ساز دارد...
هزینه ها خسارت ها عقب ماندن ها و... ما اغلب بخاطر همین موضع گیری های تند و تعصبی است...
می طلبد که ما مسائل را با دقت رصد و مطالعه کنیم و از تعصبات جناحی بپرهیزیم که پیشرفت و آبرویمان در گرو همین است...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1