تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۰۷۲۶۱

جوابیه شرکت غله استان در خصوص برنج های مشکوک دهدشت

۱
۰
کبنا ؛روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال جوابیه ای نسبت به خبر برنج های مشکوک در شرکت غله کهگیلویه[کلیک کنید] واکنش نشان داد.

متن این جوابیه به شرح زیر است،

مدیریت محترم سایت کنبا نیوز
سلام علیکم
در پاسخ به خبر مورخ ۱ /۸/ ۹۵ تحت عنوان ((برنجهای مشکوک شرکت غله کهگیلویه متوقف شد)) مستدعی است جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی نسبت به انتشار جوابیه این شرکت اقدام لازم به عمل آید.
به استحضار برسانم که شرکت غله و خدمات بازرگانی شرکتی کاملا دولتی بود و بر اساس وظایف ذاتی تامین ذخیره سازی و عرضه کالاهای اساسی و استراتزیک از قبیل گندم و برنج و شکر وروغن از طریق خرید تضمینی از محصولات داخلی و واردات از سایر کشور‌ها به منظور تنظیم بازار اقدام می‌نماید در خصوص عنوان فوق الذکر فروش و خروج برنجهای هندی ۱۱۲۱ موجود در انبار شهرستان کهگیلویه پس از طی مراحل قانونی از جمله اخذ مجوز مصرف محصول مذکور از معاونت محترم غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و همچنین صدور مجوز فروش تعیین و معرفی خریداران از سوی مدیر کل محترم هماهنگی و توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران و اخذ و واریز وجه به حساب سازمان تعزیرات حکومتی و صدور مجوز مبنی بر بلامانع بودن خروج محصول مذکور از انبار یاد شده توسط تعزیرات حکومتی استان به نماینده معرفی شده از سوی خریدار تحویل نموده که تنها تعداد سه محموله از محموله‌ها در استان اصفهان توسط تعزیرات حکومتی آن استان‌ها بعنوان کالای قاچاق توقیف شده و این شرکت نسبت به ارائه و تحویل مدارک و مستندات قانونی مبنی بر قاچاق نبودن اقدام نموده است و در مرحله بررسی مدارک و اعلام نظر مسئولین می‌باشد. ضمنا تاریخ مصرف برنجهای مذکور توسط مراجع ذیصلاح قانونی از جمله معاونت محترم غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، استان و برابر اعلام نظر آزمایشگاههای مرجع داخل و خارج از استان تا تاریخ ۳۱ /۶ /۹۵ تایید که در زمان فروش و خروج محموله‌های برنج دارای تاریخ مصرف بوده‌اند.
مهدی لاهوتی نزاد
مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان
کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

حزب الله
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقای فروزنده که با درایت و بصیرتشون مانع از نابودی بیت المال شده اند .آقای فروزنده از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند .که در این سنگر هم شجاعانه از حقوق مردم دفاع میکنند . سپاس
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1