تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۲۰۷۲۰۳

برگزاری کارگاه سینمای کوتاه در دهدشت / اعزام کاروان پیاده روی اربعین حسینی / کمبود فضای آموزشی باعث ترک تحصیل دانش‌آموزان شد

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /

کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی از شهرستان سوق عازم کربلا شد


کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی از شهرستان سوق با بدرقه مردم و مسؤولان عازم کربلا شد.

 در آستانه اربعین سالار شهیدان تعدادی از مردم سوق عصر امروز در قالب کاروان ۴۰ نفره پیاده‌روی خود را از گلزار شهدا به مقصد کربلای معلا آغاز کردند.

در آئین بدرقه این کاروان که مردم سوگوار حسینی شهر سوق و مسؤولان حضوری داشتند، پس از برگزاری مراسم زیارت عاشورا و سینه‌زنی، اعضای کاروان با شهدای شهر سوق تجدید میثاقی دوباره بستند.

عاشقان ثارالله پس از مداحی و ذکر اهل بیت(ع) با در دست داشتن پرچم‌های حسینی مسیر گلزار شهدا تا شهر را پیمودند و پس از آن با بدرقه مسؤولان سفر معنوی خود را آغاز کردند.

این کاروان پس از طی مسافت ۹۰۰ کیلومتری و از مسیر شهرهای دهدشت، بهبهان، امیدیه، ماهشهر، آبادان از سمت مرز شلمچه وارد شهرهای نجف و کربلا در کشور عراق می‌شوند و در مراسم اربعین حسینی امسال شرکت خواهند داشت.

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در آیین بدرقه زوار حسینی اظهار داشت: برای انسان مؤمن پنج ویژگی آورده شده و یکی از این نشانه‌ها زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین است.

 


 
امام جمعه سوق با اشاره به فضیلت زیارت در روز اربعین افزود: علما و اولیای الهی برای زیارت سیدالشهدا(ع) در روز اربعین اهمیت والایی قائل بودند و با پای پیاده از نجف به سوی کربلا رهسپار می‌شدند.

کیانی‌اصل اربعین را بزرگترین اجتماع شیعی در جهان دانست و گفت: مراسم اربعین حسینی هر ساله با حضور محبان و شیعیان اهل بیت(ع) باشکوه‌تر برگزار می‌شود.


اثر مستند ساز گچسارانی در راه جشنواره بین المللی سینما حقیقت

مستند"امپراطوری سنجاب‌ها" اثر جدید فرشاد افشین‌پور فیلمساز مطرح کهگیلویه و بویراحمدی به دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌‌المللی سینما حقیقت ارسال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: فرشاد افشین‌پور امپراطوری سنجاب‌ها در راه جشنواره بین المللی سینما حقیقتمستندساز گچسارانی با مستند " امپراطوری سنجاب‌ها" تازه ترین اثرش متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت شده است.

دهبانی پور افزود: این فیلم مستند به نمایش زندگی اعجاب‌انگیز سنجاب‌های زمینی در بستر طبیعت استان همدان می‌پردازد.
وی ادامه داد: «امپراطوری سنجاب‌ها» برای اولین نمایش عمومی به دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌‌المللی سینما حقیقت تحویل داده شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: فرشاد افشین‌پور، دکتر مجید محمدی،پرویز بختیاری،محمدجعفر علیزاده،امیر باشتی‌منفرد، سید سعید میرسعید‌قاضی،امید عبدالهی،داود نماینده،مجید شهبازی،محمد افشین‌پور،مجید امدادی‌فر،بهمن ابراهیمی و منوچهر سلیمانی عوامل تولید مستند ۶۶ دقیقه‌ای«امپراطوری سنجاب‌ها» هستند.
دهبانی پور افزود: این مستند در صدا و سیمای مرکز همدان تولید شده است.
وی ادامه داد: نمایش این اثر مستند در جشنواره سینما حقیقت، منوط به رأی هیات انتخاب بخش مسابقه ملی جشنواره است که تا دهم آبان ماه اعلام خواهد شد.
گفتنی است فرشاد افشین‌پور متولد سال ۱۳۵۳ در شهر دوگنبدان و دارای مدرک کارشناسی مدیریت است.
در کارنامه‌ی‌ وی ساخت چند فیلم مستند حیات وحش نظیر «زندگی در قلب دنا»، «پرندگان در سرزمین برف و آفتاب» و «سفر به آمادای» به چشم می‌خورد که جوایزی از جشنواره سینما حقیقت و فجر برای او به ارمغان آورده است.
دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه امسال با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، در تهران برگزار می شود.
برگزاری همایش دوچرخه سواری در دوگنبدان
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش دوچرخه سواری در دوگنبدان برگزار شد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: به مناسبت هفته تربیت برگزاری همایش دوچرخه سواری در گچسارانبدنی و ورزش مسابقه دوچرخه سواری از ابتدای جاده شهرک صنعتی چهاربیشه تا بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل(ع) دوگنبدان برگزار شد.
فرزین بهمنی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش های گروهی و اولویت های اداره اوقاف و امور خیریه گچساران افزود: ۴۰ شرکت کننده در رده سنی جوانان در این همایش شرکت کردند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران ادامه داد: در پایان این رقابت، آقای متین نظری توانست زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان بگذرد و جایگاه نخست را از آن خود کند.
فرزین بهمنی گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقه که در بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل(ع)دوگنبدان برگزار شد از نفرات برتر تجلیل شد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: این همایش با همکاری اداره تربیت بدنی و ورزش گچساران و هیئت دوچرخه سواری این شهرستان برگزار شد.
برگزاری دوره‌های آموزشی بر اساس نیازسنجی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف بر اساس نیازسنجی در مناطق مختلف استان خبر داد.
فرج‌الله راد اظهار کرد: ارتقای فرهنگ ملی مهارت در کشور یکی از اولویت‌های مهم و مورد توجه سازمان فنی و حرفه ای است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، آموزش صحیح و اصولی را لازمه یادگیری و مهارت دانست و بیان کرد: مهارت بالا و کاربردی می‌تواند در توسعه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی موثر باشد.
وی، فنی و حرفه‌ای را یکی از دستگاه‌های مهم و مورد توجه جهت تحقق این هدف عنوان کرد و بیان داشت: فنی و حرفه‌ای از طریق برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی می‌تواند در توسعه مهارت و اشتغال نقش مهمی ایفا کند.
این مسوول با بیان اینکه اغلب کارگران و افرادی که در شرکت‌ها کار می کنند فاقد مهارت کافی در حرفه خود هستند، گفت: اگر مدیران شرکت‌ها و کارخانجات هنگام بکارگیری این افراد از آنها کارت مهارت فنی و حرفه مرتبط با شغلشان را بخواهد می‌تواند در بهبود تولیدات و توسعه اقتصاد اقدام موثری باشد.
راد با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تاکنون خدمات با ارزشی به صورت رایگان به علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف ارائه داده است، گفت: حدود ۸۵ مرکز آموزشی در سراسر استان وجود دارد.
وی تصریح کرد: ۱۱ مرکز دولتی و ۷۴ مرکز آموزشگاه‌های خصوصی هستند ضمن اینکه خدمات رایگان در مراکز دولتی ارائه می‌شود.
این مسوول، با اشاره به اینکه سالانه ۱۰ هزار نفر دوره آموزش داریم، یادآور شد: ۴ میلیون نفر ساعت تعهدات فنی و حرفه‌ای استان برای یک‌سال است.
وی با عنوان اینکه ۵۰ درصد از تعهدات ما باید در مراکز دولتی و ۵۰ درصد در مراکز خصوصی محقق شود، بیان کرد: حدود ۵۴ درصد از تعهدات ما در مراکز دولتی محقق شده است.
مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: به دلیل بالا بودن هزینه‌ها در مراکز آموزشی بخش خصوصی تاکنون حدود ۴۰ درصد از تهعدات محقق شده است.
راد، فعالیت سازمان فنی و حرفه‌ای را در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات عنوان کرد و بیان داشت: تعهد ما در مراکز دولتی حدود ۲ میلیون نفرساعت و در بخش خصوصی نیز ۲ میلیون نفرساعت است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام آمادگی این اداره برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در مناطق مختلف استان، گفت: دستگاه‌های مختلف می‌توانند نیازسنجی کرده و ظرفیت‌های موجود در مناطق را شناسایی کنند.
وی اضافه کرد: دستگاه‌ها پس از شناسایی نیازها در مناطق مختلف نتیجه را به فنی و حرفه‌ای اعلام تا کلاس‌های مربوطه را در مناطق موردنظر برگزار کند.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اکثر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه مناطق روستایی انجام می‌شود، گفت: در هر شهرستان یک دهستان هدف را شناسایی و طبق برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دوره‌های آموزشی را برگزار می‌کنیم.
افتتاح ۵۰ طرح روستایی از محل تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان دنا
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۵۰ طرح روستایی از محل تسهیلات اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان دنا خبر داد.
ارسلان حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح گلخانه‌ای از محل تسهیلات اشتغالزایی صندوق با مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با اشتغال‌زایی ۵ نفر به نمایندگی ۵۰ طرح روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به مناسبت روز روستا در شهرستان دنا به بهره‌برداری رسید.
وی از نگاه مثبت صندوق کارآفرینی امید در حمایت از روستاها و مناطق محروم خبر داد و گفت: حمایت‌های صندوق در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند موجب رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در روستاها شود.
این مسؤول با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۸۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان دنا پرداخت گردیده است گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل حمایت از کسب و کارهای کوچک جهت اشتغالزایی و توسعه پایدار در روستاها در دستور کار صندوق کارآفرینی امید قرار دارد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های کشاورزی و گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: طرح‌های تعاونی بسیار خوبی در این زمینه‌ها در استان اجرا شده که ضمن ایجاد و بستر مناسب برای رونق تولید نشاط و شادابی اجتماعی را نیز در پی داشته است.
پدافند غیر عامل سرلوحه کار مدیران کهگیلویه و بویراحمد باشد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پدافند غیر عامل سرلوحه کار همه مدیران در این استان باشد.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در پیامی آورده است: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکل‌گیری تفکر دفاع از مظلومان عالم و مبارزه با مستکبران، مبتنی بر آموزه‌های تعالی بخش دینی و انقلابی و الهام گرفته از مکتب انسان ساز سرور و سالار شهیدان، دشمنی دشمنان قسم خورده و تا بن دندان مسلح این مرز و بوم شدت گرفته و توقف اهداف این نظام را در دستور کار قرار دادند.
در این پیام آمده است: لذا در این موقعیت حساس پدافند غیرعامل به عنوان رکنی مهم برای مقابله با تهدیدات و حملات در دو عرصه سخت و نرم و تبدیل این تهدیدات به فرصت‌ها و همچنین حفظ هوشیاری و آمادگی کامل برای حراست و حفاظت از مرزهای جغرافیایی و معنوی و دینی نقشی بارز و ارزنده ایفا می‌کند و کارکنان سازمان پدافند غیر عامل به عنوان سربازانی جان برکف و مجاهدانی خستگی ناپذیر با بهره‌گیری از دانش روز، بنیه دفاعی کشور را در بالاترین سطح حفظ کردند.
در پیام استاندار آمده است: بی‌تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا همه مسئولان و مدیران با اندیشه‌ای راهبردی این وظیفه ملی را که باعث کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی و مقابله با هر نوع تهدید را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
خادمی در این پیام آورده است: برای همه کارکنان خدوم آن آرزوی توفیق روز افزون و سربلندی در امور محوله را از خداوند بزرگ و بلند مرتبه دارم.

اهدای بیش از ۳۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیش از۳۰۰جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان گفت: معاونت فرهنگی و اهدای بیش از سیصد جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استانمطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیش از سیصد جلد کتاب از تازه‌های نشر به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.
یاسر رحیمیان افزود: با قول مساعد معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراحل بعدی نیز تعداد بیشتری کتاب از تازه‌های نشر برای تقویت منابع کتابخانه‌های روستایی اختصاص می‌یابد.
وی ادامه داد: در دیدار ماه گذشته سرپرست کتابخانه‌های عمومی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر تعامل و همکاری این دو مجموعه فرهنگی تاکید شد.
رحیمیان افزود: تداوم این برنامه‌ها می‌تواند گامی بلند در راستای توسعه و ارتقاء فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه جوانان باشد.
وی گفت: با تعامل و همکاری این دو مجموعه فرهنگی می‌توان برای نهادینه کردن مطالعه در بین گروه‌های مختلف مردم تلاش کرد.
برگزاری کارگاه سینمای کوتاه در شهر دهدشت
مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه سینمای کوتاه در شهر دهدشت خبر داد.
اسحاق آقایی اظهار کرد: سینمای کوتاه علاقه‌مندان زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.
این مسؤول در حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنرمندان خوبی در این زمینه در استان داریم از آموزش به عنوان مهم‌ترین راه کیفی‌سازی کارها به خصوص در این حوزه یاد کرد.
آقایی گفت: این کارگاه آموزشی در شهر دهدشت در حوزه سینمای کوتاه که در آن روند تبدیل فیلمنامه به فیلم آموزش داده می‌شود با حضور و تدریس یکی از اساتید خوب در این حوزه برگزار می‌شود.
وی از عباس موسوی‌اعظم به عنوان مدرس این کارگاه نام برد و گفت: این کارگاه در روزهای ۶ و ۷ آبان در شهر دهدشت برگزار می‌شود.
آقایی با بیان اینکه نظیر چنین برنامه‌هایی هر هفته در استان برگزار می‌شود و حوزه هنری نیز با همه توان از برگزاری چنین برنامه‌های آموزشی حمایت می‌کند، افزود: این برنامه را در شهر دهدشت با همکاری حوزه هنری و ارشاد اسلامی برگزار می‌کنیم.
این مسؤول از آموزش به عنوان رکن اصلی تربیت هنرمندان یاد کرد و گفت: هیچ هنرمندی خود را بی‌نیاز از آموزش نمی‌بیند و برای این که بتوانیم استان را در عرصه هنری و در بخش‌های مختلف آن در کشور به عنوان یک قطب معرفی کنیم نیاز به چنین برنامه‌هایی داریم.
وی گفت: استان ما در زمینه هنرهای نمایشی و تصویری در کشور یکی از استان‌های شناخته شده به شمار می‌رود و این توانایی را داریم که به کمک هنرمندان هم استانی بتوانیم تولیدات خوب و اثرگذاری در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

کمبود فضای آموزشی باعث بازماندن از تحصیل دانش‌آموزان شد/ اهدای ۱۳۰۰ متر زمین جهت احداث فضای آموزشی
دهیار جدول غوره مختار با اشاره به کمبود فضای آموزشی در روستا خانواده شهید نصیبی هفت هزار متر مربع و خانواده صداقت ۳۰۰ متر مربع زمین در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به سازمان بنیاد برکت اهدا کردند که متاسفانه نوسازی تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نداده است.
سید فریدون صداقت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به مشکلات روستای جدول غوره مختار بویراحمد اظهار کرد: از مشکلات این روستا اصلاح و بهینه شبکه برق آن بوده که انتظار می‌رود شرکت برق اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.
دهیار جدول غوره مختار ادامه داد: با توجه به اینکه روستا قدمت ۷۵ ساله دارد و برق کنونی در دوران سازندگی راه‌اندازی شده که با وجود خدمات‌رسانی به روستاهای استان و شهرستان جدول غوره از روستاهای محروم است.
صداقت بیان کرد: عدم هماهنگی تیرهای برق و اشغال زمین‌های کشاورزی منطقه، نارضایتی زارعی و نوسانات برق موجب نارضایتی مردم در این خصوص شده که با پیگیری‌های صورت گرفته و بررسی کارشناسان اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون اختصاص داده شد که به دلیل کمبود منابع مالی به پیمانکار واگذار نشده و این پرونده همچنان سرگردان است.
این دهیار مشکل دیگر روستای جدول غوره مختار را عدم بازنگری طرح هادی، عدم جدول‌گذاری، زیرساخت و آسفالت عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه روستاه مهاجرپذیر بوده و قرار گرفتن آن در کنار شهرک صنعتی شماره سه می‌طلبد بنیاد مسکن اقدامات لازم در خصوص بازنگری طرح هادی را انجام دهد.
صداقت در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مکاتباتی در خصوص بازنگری طرح هادی با بنیاد مسکن داشتیم که با کارشناسی نظر به بازنگری طرح هادی روستا داشتند، گفت: مکاتباتی در مهرماه ۹۳ مبنی بر بازنگری طرح به دهیاری ابلاغ شد که در سال ۹۴ طرح پیش‌بینی اعتبار شد ولی تاکنون هیچ گونه اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است.
دهیار روستای جدول غوره مختار تصریح کرد: با همکاری اعضای شورای روستا و مردم زمینه را برای بازنگری طرح مساعد کردیم لذا انتظار می‌رود بنیاد مسکن اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهد.
وی مشکل دیگر روستای جدول غوره مختار را آب شرب آن عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شبکه آبرسانی این روستا توسط بسیج سازندگی صورت گرفته و از احداث آن تاکنون قریب به ۳۰ سال می‌گذرد و فرسودگی شبکه باعث هدرروی بالای آب و نارضایتی مردم شده است.
صداقت ادامه داد: مکاتباتی برای رفع مشکل آب شرب منطقه صورت گرفت که پس از رسیدگی مقرر شد زمینی جهت حفر چاه آب آشامیدنی به آبفار شهرستان تحویل داده شود که با حضور نماینده شرکت آب و فاضلاب روستایی، بخشدار مرکزی، اعضای شورا و دهیار این زمین واگذار ولی متاسفانه تاکنون جهت تعویض شبکه و حفر چاه اقدامی صورت نگرفته است.
دهیار روستای جدول غوره مختار نبود فضای آموزشی لازم را از دیگر مشکلات این روستا عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه روستا مهاجرپذیر بوده و به شهر صنعتی شماره سه نزدیک بوده کمبود فضای آموزشی در مقاطع راهنمایی و دبیرستان بیش از پیش احساس می‌شود.
صداقت از انجام مکاتبات لازم جهت پیگیری امور با آموزش و پرورش استان و شهرستان خبر داد و گفت: با بررسی موضوع رسیدگی و رفع مشکل کمبود فضای آموزشی به نوسازی مدارس واگذار شد.
وی در ادامه تصریح کرد: به منظور احداث مدرسه در روستا خانواده شهید نصیبی هفت هزار متر مربع و خانواده صداقت ۳۰۰ متر مربع زمین در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به سازمان بنیاد برکت اهدا کردند که متاسفانه نوسازی تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نداده است.
دهیار روستای جدول غوره مختار بویراحمد خاطرنشان کرد: به دلیل نبود فضای آموزشی در روستا و عدم توان مالی خانواده‌ها بسیاری از دانش‌آموزان از تحصیل بازماندند که احداث فضای آموزشی در این روستا با توجه به واگذاری زمین ضروری است.
صداقت مشکل دیگر روستای جدول غوره مختار را احداث پل ارتباطی بین مرکز استان و روستا عنوان کرد و گفت: با احداث این پل مشکل ارتباطی بیش از ۵۰ روستا مرتفع خواهد شد.
وی با بیان اینکه مکاتباتی در خصوص احداث پل ارتباطی با مدیران اسبق راه و شهرسازی صورت گرفته، گفت: از سنوات گذشته تاکنون پیگیر احداث پل ارتباطی بودیم که تاکنون اقدامی صورت نگرفته و اکنون توسط فرماندار مکاتباتی با مدیر راه شهرستان جهت احداث پل صورت گرفته که امیدواریم اقدامات لازم صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
1