تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۲۰۷۱۹۹

تجمع اهالی نجف آباد یاسوج در جلوی شورای شهر؛ ما را در گیر اختلافات خودتان نکنید / برخی اقدامات ریشه در انتخابات دارد / امیری: شهرداری سرعت عمل داشته باشد

۸
۰
کبنا ؛مردم منطقه نجف آباد یاسوج با تجمع در جلوی محل شورای شهر یاسوج به دلیل نبود آسفالت و جدول کشی این منطقه اعتراض کردند. shora.yasuj.021
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مردم منطقه نجف آباد یاسوج با تجمع در جلوی محل شورای شهر به دلیل نبود آسفالت و جدول کشی این منطقه اعتراض کردند.
بنا براین گزارش، یکی از تجمع کنندگان گفت: حدود سه سال است که خیابان‌های این منطقه زیرسازی شده، اما هیچ اقدامی برای آسفالت آن‌ها صورت نگرفته است.
بهمنی گفت: چرا این همه زمان نجف آباد آسفالت نشده است، اگر شهردار توان کار ندارد بگویید تا خودمان جمع بشویم و خیابان‌ها را آسفالت کنیم. البته ما می‌دانیم این مسائل ریشه در انتخابات دارد.
خردمند یکی دیگر از تجمع کنندگان در این زمینه گفت: آیا این منطقه جزء یاسوج هست یا نیست، اگر هست ما هر روز داریم عوارض پرداخت می‌کنیم، چرا در فلان منطقه فضای سبز و پارک احداث می‌شود و منطقه نجف آباد‌‌ رها شده است.
وی با بیان اینکه نگران این تبعیض‌ها هستیم، گفت: این منطقه هم جزء یاسوج نه اینکه ما از کشور دیگری آمده باشیم.
خردمند گفت: هیچ تفاوتی بین شهروندان نیست، کسی که در نجف آباد زندگی می‌کند با کسی که در سالم آباد و یا راهنمایی زندگی می‌کند، هیج برتری و یا تفاوتی ندارند.
وی افزود: عوارض ساخت و ساز از ما می‌گیرند و مشخص نیست این پول‌ها در کجا هزینه می‌شود، سه سال است که اهالی این منطقه خواستار آسفالت هستند.
خردمند تصریح کرد: گرد و خاک زندگی اهالی منطقه را نابود کرده است و با عبور خودرو‌ها نیز رنج خانواده‌ها دو چندان می‌شود.
وی با بیان اینکه هنگام انتخابات شورا‌ها، اعضای شورا خانه به خانه برای رأی التماس می‌کنند، اما الان جواب مردم را نمی‌دهند، اظهار کرد: این افراد تجمع کننده جزء شهروندان این شهر هستند و اکنون برای کارمان اینجا هستیم و امیدوارم شورای شهر تکلیف ما را مشخص کنند.
بنابر این گزارش، زمانی با بیان اینکه آسفالت خیابان توسط اعضای شورای شهر انجام نمی‌گیرد، گفت: اقدام شهرداری یاسوج در آسفالت خیابان قابل تقدیر است و برنامه آسفالت خیابان‌ها و مناطق در دست اعضای شورای شهر است و فاز به فاز مناطق و خیابان‌های یاسوج در حال آسفالت شدن هستند.
زهرا زمانی عضو شورای شهر یاسوج در این جلسه با بیان اینکه زیرساخت‌های منطقه نجف آباد انجام گرفته است، اظهار کرد: بعد از اتمام کار شهرداری یاسوج در چشمه نباتی و بعضی از پارک‌ها، شهرداری یاسوج شروع به آسفالت خیابان‌ها و جاده‌های منطقه نجف آباد یاسوج خواهد کرد.
زمانی بیان کرد: متأسفانه برخی از افراد با پارتی بازی فضای سبز را حذف کرده و تغییر کاربری داده‌اند.
خردمند شهروند یاسوجی گفت: مردم را قاطی اختلافات شورا نکنید، مردم حق دارند، بدانند که کارشکنان در شورا‌ها چه کسانی هستند؟
هدایت امیری عضو شورای شهر یاسوج نیز گفت: همه افراد که در اینجا حضور دارند، در مقابل آن‌ها وقتی برای ابتدایی‌ترین خدمات عمومی تجمع کرده‌اند، احساس شرم دارم، این در حالی است که در دور‌ترین نقطه استان آسفالت انجام گرفته اما در مرکز استان هنوز جاده‌ها خاکی هستند.
وی گفت: بر اساس بودجه پیش بینی شده، شهرداری یاسوج وطیفه دارد به تعهدات خود در محلات عمل کند. تمام محلات را بازدید کردیم و مشکلات و کمبود‌ها بررسی و بودجه برای آن‌ها پیش بینی شده و برای حوزه نجف آباد و اکبرآباد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شد.
این عضو شورای شهر یاسوج گفت: انتظار می‌رود شهرداری یاسوج بر اساس بودجه پیش بینی شده عمل و در راستای نیازمندی مردم اقدام کند، اما هنوز می‌بینیم برخی از مناطق شهر هنوز جاده‌ها خاکی هستند.
وی با بیان اینکه شهرداری باید در کارهای خود سرعت عمل به خرج دهد، گفت: فصل کار شش ماهه اول سال است و نباید در خدمت رسانی به مردم کاهلی صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید
Iran, Islamic Republic of
بابا یکم هدایت اکبری وقت بدید بندخدامیخوادپیمان مجیدفرجی درست کن.میخوادکارعموزادش اقای رمضانی درست کند.یکم وقت بدید
خرم روز
Iran, Islamic Republic of
به مدت یک سال واندی جهت اسفالت یک کانال حفرشده توسط اداره آب جهت تعمیر لوله اب سراسری درجلوی خانه ام درپیرچوپان ۵ به شهرداری وبخش فنی ان اداره مراجعه ودرخواست خودراثبت نموده ام وولی متاسفانه هنوزاقدامی نکرده اند وخودم باسیمان ان رابهسازی نمودم واقعا نمی دانم شهرداری جهت اسفالت خیابان پیرچوپان وچاله چوله های ان چرااقدامی نمی کند درحالی که بیشتری ن درصدپروانه ساختمانی مربوط به همین کوچه است.
من که ازشهرداری وناامیدشده ام
دشت گز دریلا و گچ عوض سفارت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
امان از تبلیغات...
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود دروداقای اکبر اون ازاخراج کارگراکه توسط مجیدفرجی که توحمایتش میکنی این هم ازکارخانه که فروختی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
باسلام ۱۴سال اقای هدیت امیری حضورداشته وداره اقای امیری عزیز تاالان خواب بودی که سری به اکبراباد نجف ابادومحلات دیگر بزنی الحمدرالا خووت راهم جلوی مردم دلسورجامیزنی حرف شمابوداره فقطفقط برای انتخاباته مردم خوداگاه وبه رور هستند
نازنین
Iran, Islamic Republic of
کارهای زهرا زمانی قابل قدردانیست
نازنین
Iran, Islamic Republic of
رای دوباره مازهرا زمانی
ره انجام
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما پیاده روها وظیفه ی کیه سنگ فرش بشه .مگه شهرداری عوارض نمی گیره. حداقل بیاد از مالک ها و مردم خودیاری بگیره و خودش هم قسمت عمده اش را انجام بده .زیبایی یک شهر به المان و این چیزا نیست مهمترین جزئ ش حریم پیادروست که زیر پاتو نگاه میکنی نجف آباد حتی یه متر ش سنگ فرش شهرداری نیست .بسیار بدمنظره. لطفا پیگیری کنید
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1