تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۲۰۷۱۸۷

اردشیری: آیندگان ما را نفرین می‌کنند / آیا سازمان بازرسی ماجرای ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را می‌داند؟

۱۲
۰
کبنا ؛عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: چرا باید کارخانه ای را خریداری کرد که به لحاظ مالی به ضرر شهرداری یاسوج است.IMG_1037
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سرافراز اردشیری در جمع اعضای شورای شهر یاسوج با اشاره به طرح «خرید کارخانه شن و ماسه و آسفالت» توسط شهرداری یاسوج، اظهار کرد: چرا شهرداری یاسوج برای خرید یک کارخانه دست گذاشته تنها روی کارخانه شن و ماسه و آسفالت آقای رمضانی و این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: این در حالی است که بنده دو کارخانه را مورد بررسی قرار داده‌ام، کارخانه آقای رمضانی که مورد نظر شهرداری یاسوج است دارای ۵ هکتار مساحت، فضایسبز ندارد، هفت هزارمتربع هکتار معدن دارد، چشمه ندارد، به لحاظ موقعیت جغرافیایی در جای بدی قرار گرفته است و این در حالی است که کارخانه آقای صالح‌پور با همین مشخصات دارای ۱۰ هکتار مساحت، فضای سبز، ۴۰ هکتار معدن، چشمه دارد و در زمینی مسطح قرار گرفته است.
اردشیری تصریح کرد: اگر واقعاً می‌خواهید که قانونی کار کنید، همه کارخانه دار‌ها دعوت می‌کردید تا با در نظر گرفتن مزایای کارخانه‌ها و مشخصات فنی آن‌ها به نتیجه بهتری می‌رسیدید.
وی با بیان اینکه ما سوگند خورده‌ایم، اظهار داشت: فردا آیندگان ما را نفرین می‌کنند و وقتی شهرداری یاسوج می‌تواند یک کارخانه با قیمت خیلی پایین‌تر بسازد، شهرداری چه اصراری دارد که حتماً این کارخانه (کارخانه آقای رمضانی) را خریداری کند؟ آیا حتماً باید این کارخانه خریداری شود.
این عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: ما چه اصراری داریم همین کارخانه باشد، چرا نباید شرایط مردم و شهرداری را در نظر بگیریم. مگر بنا است هر کس آشنا دارد، کارش پیش برود و وابستگان آن‌ها مشکلاتشان بر طرف شود، بقیه مردم چه کار کنند؟
به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعات رسیده به سایت خبری کبنا نیوز، کارخانه آقای صالح‌پور دارای موقعیت بهتری به لحاظ جغرافیایی و با زیربنایی بسیار بیشتر از کارخانه آقای رمضانی است. همچنین شهرداری یاسوج بر خلاف قانون فقط در یک نوبت خرید کارخانه را آگهی روزنامه کرده است.
به گفته برخی از مطلعین مجوز کارخانه آقای رمضانی همزمان با آگهی کردن خرید کارخانه در روزنامه، صادر شده است و به گزارش کبنا، این کار صرفاً هدف دار انجام گرفته است و سازمان بازرسی باید به این موضوع ورود پیدا کند که چرا وقتی به گفته اعضای شورای شهر یاسوج می‌توان با ۷۰۰ میلیون تومان کارخانه‌ای را احداث باید کارخانه‌ای را با ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

زیرتل
Iran, Islamic Republic of
احسنت
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب اردشیری و بزرگان ایلم تامرادی و تمام بزرگان این استان
انشالا که موفق باشید
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
درود بر اردشیری حیف که در شورا در اقلیت میباشد
محمد رحیمیان
Iran, Islamic Republic of
با سلام با شناختی که از مهندس خدابخش امیری دارم هم فردی با تخصص و فن در عمران شهری است و هم تحصیلات آکادمیک دارد و هم شخصی با صداقت واقعی می باشد انشاالله که همچنین افرادی برای کشورمان همیشه سربلند و پیروز باشند
Iran, Islamic Republic of
چرا با کارشناسان فنی در خصوص مصالح مشورت نمیکنند؟مصالح کوهی خوبه اما نه این مصالح که اکثرا خاک هستش.چرا خودشون دست بکار نمیشن و مجوز بگیرن شهرداری که قبلا کارخانه داشت میتونه از همون مجوز استفاده کنه .اگه هدفش خرید هست بهتره مناقصه عمومی برگزار کنه.اون صالحپور چون کارخانه اش مورد پسند واقع نشده این همه سر و صدا بپاکرده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این کارخانه متعلق به خود آقای اکبری می باشد آقای رمضانی دکور بوده می توانید از اهالی محل تحقیق کنید
دشت گز دریلا و گچ عوض سفارت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
همین الان نفرین میکنیم چرا آیندگان؟ ۴ سال گذشت هیچ کاری نکردید. الان دارید ماحصل این ۴ سال که همش جنگ بر سر امتیازات بودو بروز میدین. نفرین آمون بر شما باد. .
خدایی هم هست
Germany
عملکرد شهردار و شورای شهر که صفر بود

حدااقل بیت المال را به تاراج نبرید

از خدا بترسید
آشنا
Iran, Islamic Republic of
امان از پارتی بازی در شورا ویاسوجی بازی اقای اکبری
ممدو
Iran, Islamic Republic of
خدایی خارج از همه چیز هدایت اکبری شورا وشهرداری را قبضه کرده وهر کاری که دلش میخواد انجام میده وکسی هم ناظر نیست که نیست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بایدتحقیق شود اگرکارخانه مال اقای.. باشد چوندرعمل انجام گرفته شده وبایدبرخورد قانونی شودوکسانی دراین بازی دست داشتند برخوردقانونی وبرای مردم روشن شود
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورا به صلاح شان هست دور دیگه ثبت نام نکنند خواهشا
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1