تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۲۰۷۱۰۹

نیکبخت: یک دست صدا ندارد / برگزاری سومین همایش خیرین سلامت در تهران

۸
۰
کبنا ؛

رئیس هیأت‌ مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد، بر ضرورت توجه و مشارکت مردم و مسئولان جهت رفع و حل مشکلات حوزه سلامت تأکید کرد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمدرضا نیکبخت در نشست مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با شورای شهر و شهردار یاسوج، اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از سال ۹۰ فعالیت خود را در راستای کمک به بیماران نیازمند در استان آغاز کرده است.

رئیس هیأت‌ مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت نامناسب مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان، افزود: با وجود همه تلاش‌های انجام شده در حوزه سلامت اما بازهم جای کار بسیاری در بخش‌هایی مانند بیماری‌های خاص در استان وجود دارد.

وی، رفع و حل مشکلات حوزه سلامت را نیازمند مشارکت و توجه همه مردم و مسؤولان دانست و گفت: باید در این خصوص همه باید با همکاری و همفکری گامی مؤثر برای ارتقای سلامت در استان برداریم.

این مسؤول، توجه و ارتقای سلامت در جامعه را یکی از اولویت‌های مهم جامعه عنوان کرد و بیان داشت: مثلاً بیمارستان تخصصی بیماری‌های خاص مانند سرطان، دیالیز یا هموفیلی در استان نداریم.

وی با اشاره به هزینه بالای درمان این نوع بیماری‌ها، یادآور شد: تجهیز بیمارستان‌هایی مانند اعصاب و روان یا بخش سوختگی نیز از دیگر مشکلات حوزه سلامت است.

نیکبخت با اشاره به تفاهم‌نامه بنیاد علوی و وزارت بهداشت در خصوص ساخت ۵۰ پایگاه بهداشتی و درمانی در استان، گفت: امیدواریم با همکاری مسؤولان بتوانیم این کار را در استان انجام دهیم.

وی عدم وجود زمین مناسب برای ساخت این پایگاه‌ها و هزینه‌هایی مانند عوارض ساخت را از مهم‌ترین مسائل مورد توجه عنوان کرد و یادآور شد: باید با فرهنگ‌سازی درست و گسترده بتوانیم زمینه حضور خیرین و اهدای زمین جهت احداث این پایگاه‌ها را فراهم آوریم.

این مسئول ادامه داد: در خصوص هزینه عوارض ساخت نیز سازمان شهرداری و یا شورای شهر می‌تواند کمک کار ما باشد.

رئیس هیأت‌ مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری سومین همایش مجمع خیرین کهگیلویه و بویراحمد در تهران از شهردار و شورای شهر خواست با شناسایی، دعوت و معرفی خیرین در حوزه سلامت جهت حضور در این سمینار گامی مؤثر در ارتقای سلامت استان بردارند.

نیکبخت با بیان اینکه یک دست صدا ندارد، گفت: فرهنگ‌سازی برای فراهم کردن زمینه حضور خیرین در حوزه سلامت نیازمند مشارکت همه مردم و مسؤولان است.

وی، استفاده از ظرفیت‌هایی مانند تریبون نماز جمعه، صدا و سیمای ملی و استانی، نشریات، رسانه‌ها، اساتید دانشگاه و آموزش و پرورش عوامل مؤثر در فرهنگ‌سازی بیان کرد و گفت: باید با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها ضرورت و اهمیت سلامت برای مردم تبیین و زمینه مشارکت آنها در این حوزه فراهم شود.

نام شما

آدرس ايميل شما

Netherlands
درود
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت فردی توانمند است باید از ظرفیت وی استفاده شود
همکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر پروفسور نیکبخت شجاع
نيما
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده یکی پیدا شد ب فکر این مردم محروم باشه انشالا ب کمک شما و مسولین محترم این استان کمی از کمبودات و محرومیت این استان و شهر کن بشه ب امید روزی ک ببینیم ما هم بین این کشور پهناور صدایی داشته باشیم ک بتونه از حقمون دفاع کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم جناب پروفسور
ایشناسمش
Iran, Islamic Republic of
کرو دس و تبلیغات انتخاباتی وردار! سیاست کار هرکسی نیس.
Iran, Islamic Republic of
ذور بعد نیکبخت پنجم هم نمی شه. کدوم توانمندی؟
کدوم محبوبیت؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله دفعه دیگه تومجلسی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1