تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۲۰۷۰۶۵

نواقص فنی شبکه توزیع آب یاسوج برطرف می‌شود

۵
۰
کبنا ؛سید علی لدنی‌نژاد صبح امروز در کمیته تنش آبی که با حضور مدیران و کارشناسان شرکت آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبارات تنش آبی در شهرهای دارای تنش آبی استان با تلاش همکاران به خوبی کنترل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ۶ ماه دوم سال جاری و با توجه به کاهش میزان مصرف فرصت مناسبی که مشکلات و نواقص موجود در شبکه توزیع به خصوص در شهر یاسوج برطرف شود، اظهار کرد: در کنار این کار موضوع فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف نیز باید به صورت جدی پیگیری و ادامه یابد.

وی پیچیدگی و وجود برخی نواقص فنی شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان به خصوص شهر یاسوج را یکی از عوامل دخیل در مشکلات توزیع آب شرب دانست و گفت: با تغییر الگوی مصرف مشترکین مدیریت مخازن آب شرب نیز باید تنظیم شود تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

لدنی‌نژاد تلاش برای پایداری آب در تمامی نقاط شهرهای استان به  خصوص در شهر یاسوج را از برنامه‌های اصلی کمیته تنش آبی دانست و گفت: رفع نواقص فنی شبکه توزیع و برنامه‌ریزی منسجم موجب تحقق هرچه بیشتر این هدف خواهد بود.

وی بر لزوم پیگیری جدی مصوبات کمیته تنش آبی استان تأکید کرد و گفت: در کنار همه این موضوعات باید فرهنگ‌سازی و مد نظر همه مدیران آب و فاضلاب باشد تا شهروندان در زمینه مدیریت مصرف همکاری بیشتری داشته باشند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
با سلام بنسنجان بالافقط در روز چهار ساعت اب داره
Iran, Islamic Republic of
با سلام مدیر عامل محترم ابفای شهری تورا خدا حق انشعاب فاضلاب را قسطی نمایید تا ما فقرا هم بتوانیم این مبلغ را پرداخت نماییم .اگه امکان دارد رسانه ای اعلام نمایید .
علی
خداوکیل یک نفر در یاسوج پیدا بشه به اب و فاضلاب رسیدگی کنه ببینه چه برخوردی با اریاب رجوع میشه. ببینه ایا یکنفر راضی از این ادراره خارج میشه.وقتی به این اداره مراجعه میکنی انگار به یه حکومت دیگه وارد شدی
l
Iran, Islamic Republic of
یک ماهه دم در خونه خودت آب لوله اصلی ترکیده بیش از ده بار تماس گرفتیم نمیان درستش کنن تا برسه به جاهای دیگه.اگه راست میگی اول دم در خونه خودت رو درست کن
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1