تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۰۷۰۴۷

نانوایی‌های که نان بی‌کیفیت دست مردم می‌دهند / جای خالی نظارت

۱
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت غله استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود افراد غیرماهر سبب شده تا نانوایی ها نان بی کیفیت دست مردم بدهند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید علی صادق فروزنده در شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار این استان برگزار شد، با بیان اینکه واردات خارجی گندم به استان ممنوع اعلام شد، اظهار کرد: به دلیل بوی خاص و مزه بد و کیفیت پایین واردات گندم خارجی ممنوع اعلام شد.
مدیرعامل شرکت غله استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهترین گندم‌ها را از استان‌های همجوار؛ فارس و خوزستان وارد کردیم که بهترین گندم‌ها در سطح کشور هستند و شش هزار تن گندم را وارد استان کردیم.
وی در ادامه افزود: ۱۵ دوره آموزشی تئوری و عملی را در سطح استان با حضور ۵۶ هزار و ۵۵۶ نفر برگزار کردیم و نیروهای آموزش دیده مازاد نانوایان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با ابراز تأسف از برخی صاحبان نانوایی‌ها که افرادی را در نانوایی خود استخدام کرده‌اند که آموزش‌های لازم را ندیده‌اند، اظهار کرد: این نانوایی‌ها نان‌های بی‌کیفیت تولید می‌کنند و با لحن طلبکارانه به مردم می‌گویند؛ «همین است می‌خواهی ببر، می‌خواهی نبر».
فرزونده با بیان اینکه این نانوایان باید آموزش‌های لازم را ببیند، گفت: سلامت جسمی برخی افراد در نانوایی‌ها باید بررسی شود و از طرفی بعضی از صاحبان نانوایی‌ها می‌گویند که به دلیل قیمت پایین نان و به صرف نبودن نانوایی‌ها، کیفیت نان پایین است.
به گزارش کبنا، محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز در این خصوص گفت: تناقض در صحبت‌ها است اگر به دلیل قیمت پایین نان، کیفیت نان‌ها پایین است و برای صاحبان نانوایی‌ها صرف ندارد، پس چرا این همه افراد تقاضای احداث نانوایی دارند و شاهد صادرات نان‌های بی‌کیفیت لواش نبودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
از نظربنده تتها راه بالابردن کیفیت نان فقط وفقط تصویب والزام نانوایی ها به فروش نان بصورت کیلویی آن هم با ترازوی دیجیتال می باشد.که شاخص ترین علت بی کیفیت بودن نان متاسفانه عدم رعایت وزن چانه است.که بااین راهکارقطعا کیفیت نان بالا خواهد رفت.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1