تاریخ انتشار
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۲۰۶۹۶۶

تاجگردون در حضور رییس جمهور: اختصاص۴۰ درصد مالیات کلانشهرها به روستاها

۹
۰
کبنا ؛.
غلامرضا تاجگردون در سومین همایش روز ملی روستا و عشایر که امروز با حضور رئیس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی و نیرو و نمایندگان روستاهای کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به اینکه سهم مالیات بر ارزش افزوده کلانشهرها از ۲۰ درصد به ۱۲ درصد کاهش یافت، افزود: ۸ درصد از سهم مالیات بر ارزش افزوده کلانشهرها کاهش یافت و ۵ درصد این سهم براساس مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به توسعه روستایی و عشایری اختصاص یافت.

وی گفت: این میزان بسیار قابل توجه است و چند هزار میلیارد تومان از اعتبارات کلانشهرها به روستاها منتقل می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه همچنان شاهد مهاجرت روستاییان به شهرها و حاشیه شهرها هستیم بطوری که بزودی حاشیه شهرها بر شهر غالب خواهد شد و معضلات بسیاری مناطق روستایی و شهری را تهدید می کند.

تاجگردون گفت : حدود ۵۰ درصد جمعیت روستاها در مراکز استان و مناطق شهری مستقر هستند و روستاها از جمعیت فعال و جوان خالی می شود.

وی تصریح کرد: شرایط عشایر و مناطق عشایری حتی از روستاها نیز بدتر است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرکاربری مسیرهای عشایر و مراتع و واگذاری این مناطق به بخش های دیگر که حتی متولی تولید نیستند، ظلم بزرگی به جامعه مولد عشایری است.

تاجگردون افزود: روزانه دهها مورد اختلاف بین عشایر و دیگر بهره برداران در زمینه تغییرکاربری اراضی محدوده فعالیت اقتصادی عشایر وجود دارد که باید به این موارد توجه شود.

وی گفت: به گفته مسئولان سازمان امور عشایر اراضی روستایی و قلمرو عشایر نقشه برداری شده است و بزودی اسناد مالکیت صادر خواهد شد.

tajgardounrosta

 نتیجه تصویری برای سومین همایش ملی روز روستا و عشایر
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه مالیات این بنده خداها رو بدین به روستایی ها یه کاری کنید که دست دلالها از فروش محصولات کشاورزی کوتاه بشه تا با امیدواری به کشت و کارشون برسن. این کار هم مث پول نفت ما میمونه که واسه یه عده خاصی تو کلانشهر ها برده میشه.
Iran, Islamic Republic of
درودبرتاج
Iran, Islamic Republic of
جون خوت گپ مفت ننویس مملکت چول وابی که تاجگردون شق القمر ایکنه
رهی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که نظرات بنده رو در زیرمطالبی که درمورد دکتر تاجگردون هست خوندند میدونن بنده یکی از منتقدین سرسخت اقای تاجگردون هستم اما این طرح که ایشون گفتن اگه اجرایی بشه واقعا عالی هست چون باعث میشه که روستاها پیشرفت کنه ومردم به فکر امدن به شهر نباشن و در همان روستا کارافرینی بکنند وشغل وکارهای دیگر خودشونو رونق بدهند واین طرح خیلی خوبی هست واگر اجرایی وحمایت بشه ...
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس کامنت ۲بایدبترکی
op;lk
Iran, Islamic Republic of
پس زارع کو
سیاه
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون بی در و پیکر ترین به اصطلاح شهر گچسارانه.محیط کشتارگاه فلان شهر از بیمارستان گچساران تمیزتره. تموم جوونای مستعد و دارای فن و حرفه ولی بی پارتی یا بیکار و افسردن یا رفتن تو کارهای بی سرانجام مثل قاچاق،شعار پوچ و توخالی وام و اقتصاد مقاومتی هم که بلنده اگه به یه مستحق کار افرین صنعتی شما وام دادی ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
میشه بگین زارع کجا رفته؟
ملت
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس ۸ فاتحه خونی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1