تاریخ انتشار
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۲۰۶۹۵۹

اعلام افراد برتر رقابت های شطرنج سریع در دانشگاه علمی کاربردی گچساران

۳
۰
کبنا ؛افراد برتر رقابت های شطرنج سریع دانشگاه علمی کاربردی گچساران با حضور ورزشکارانی از استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان روز شنبه مشخص شدند.نتیجه تصویری برای فخرالدین مرتضوی
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از ایرنا، در این رقابت ها خدا مراد خشت زر از دهدشت، بهتاش سلیمی فرد از بوشهر، سید احمد دانشپور از گچساران، سیاوش نورافکن از گچساران و محمد حسن فلاحتی از چرام نفرات اول تا پنجم شدند.
در این رقابت ها معصومه خلیلی از گچساران بهترین ورزشکار زن، سوشیانت اسدی از گچساران بهترین بایکن زیر ۱۴ سال و خدا مراد خشت زر به عنوان پدیده مسابقات معرفی شدند.
رئیس مرکز دانشگاهی علمی کاربردی گچساران ۲ گفت: به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و هفته تربیت بدنی برای اولین بار در گچساران مسابقات ریتد سریع شطرنج زیر نظر فدراسیون مذکور برگزار شد.
فخرالدین مرتضوی تعداد بازیکنان این رقابت ها را ۴۷ نفر و از شهرهای اصفهان، شیراز، بوشهر، بهبهان، یاسوج، گچساران، دهدشت و چرام عنوان کرد.
دبیر کانون ورزشی مرکز دانشگاهی گفت: مسابقات در ۹ دور به روش سوییسی اجرا شد و از شرایط بازیکنان، عضویت در سیستم جامع فدراسیون بود.
نسترن چوب بر اعلام کرد: سرداور مسابقات محسن ورزنده داور فیده (فدراسیون جهانی شطرنج) از اصفهان و داوران خانم نسترن چوب بر و سرکار خانم سمیرا شریفی از گچساران بودند.
وی اظهار کرد: رکوردها برای ثبت محاسبه ریتینگ، از طریق کد عضویت بازیکنان در سامانه جامع به فدراسیون ارسال خواهد شد.
در پایان با حضور آقای حشمت الله دشتی رییس دفتر نماینده گچساران و باشت، رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران، پیشکسوتان ورزشی سطح ملی گچساران، به نفرات اول تا پنجم مسابقات جوایز ارزنده و حکم قهرمانی اهدا گردید.
این رقابت ها از ۲۹ مهر در گچساران با شرکت ۴۷ ورزشکار شروع شد و امروز پایان یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دشتی
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خشت زر
حمید
Iran, Islamic Republic of
درود بر خشت زر جوان فوق العاده با استعداد دهدشتی ـ چند سال پیش همزمان میتونست با ده نفر چشم بسته بازی کنه کاری که تو دنیا بی نظیر بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1