تاریخ انتشار
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۰۶۹۲۴

راه اندازی بازارچه در شهر مادوان

۱۴
۰
کبنا ؛ 

شهرداری یاسوج با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ واحد صنفی در جمعه بازار وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند، گفت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها مشکلات ترافیکی و حمل و نقل در مرکز استان برطرف شود.
 madvn-jahanbakhsh

محمدعلی جاوید صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد با اشاره به ترافیک سطح شهر، گفت: با برگزاری چندین جلسه شورای ترافیک باید پرسید که چرا مصوبات این جلسه اجرایی نشده است.

شهردار یاسوج با اشاره به بروز مشکلات در سطح شهر یاسوج تصریح کرد: مشکلاتی که در خصوص حمل و نقل داریم ساختار ترافیک‌زا است.

جاوید در ادامه بر ساماندهی صنوف مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: قطعا با ساماندهی صنوف بخشی از بار ترافیک شهر یاسوج برطرف خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه از لحاظ سرانه معابر مشکل خاصی در شهر یاسوج نداریم، گفت: در صورتی که خدمات در مرکز کهگیلویه و بویراحمد توزیع شود دیگر مشکلات کنونی را نخواهیم داشت.

وی با اشاره به مصوبات و دستور کار جلسه تصریح کرد: شهرداری در حد توان در خصوص پایانه‌های درون شهری تمام تلاش خود را داشته است.

جاوید با بیان اینکه برنامه داشتیم زمین هفت تیر را به منظور ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی درون شهری آماده کنیم، بیان داشت: متاسفانه با شروع کار با هجمه‌های زیادی علیه شهرداری مواجه شدیم.

شهردار یاسوج در ادامه با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ واحد صنفی در جمعه بازار وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند، گفت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها مشکلات ترافیکی و حمل و نقل در مرکز استان برطرف شود.

جاوید در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات شهر یاسوج ساختاری است، گفت: تمامی دستگاه‌ها اعم از پلیس راهور، اتاق اصناف، دستگاه قضایی و سایر نهادها و ارگان‌ها باید همکاری لازم را در ساماندهی صنوف و کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر داشته باشند.



داریوش جهانبخش در ادامه جلسه با بیان اینکه احداث بازارچه در شهر مادوان تاثیر بسزایی در زندگی مردم خواهد داشت، تصریح کرد: قطعا با احداث این بازارچه بخشی از بار ترافیکی شهر یاسوج برطرف خواهد شد.

شهردار مادوان ادامه داد: با راه‌اندازی بازارچه در این شهر بخشی از مشکلات معیشتی برطرف و فرصت‌های شغلی ایجاد می‌شود.

وی بیان داشت: زمین بازارچه خریداری و به بخش خصوصی واگذار شده است.

جهانبخشی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های شهرداری مادوان در خصوص زیباسازی شهری خاطرنشان کرد: پیگیر اخذ زمینی از منابع طبیعی هستیم که پارک کوهستان راه‌اندازی کنیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

محمدرضا یزدان پناه عضو شورای شهر
Iran, Islamic Republic of
احسن به دیدباز آقای شهرداروتلاشهای بی دریغ ایشان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای شهردار .خودش چیه که کله پاچه اش چی باشه مادوان مشکلات زیادی داره به فکرش باش بازارچه پیشکش
جمالی
Iran, Islamic Republic of
واقعا به مهندس جهانبخش عزیز خسته نباشید عرض می کنم با این کارهای بزرگی که دارد انجام می دهد ایشان دلسوزانه و مسئولانه دارد خدمت میکند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار توانمند و کاردان که در این مدت کوتاه شهر را دگرگون و در حوزه عمران وآبادی جهاد میکند
مجید
Iran, Islamic Republic of
کاش شورا از همان اول انتخابش میکرد تا شهر را از این وضعیت نجات می داد
مادوانی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای شهردار این بازارجه کار شهردار قبلی بوده ولی تعدادی از شورا بدلیل خواسته های شخصی وتعدادی دیگر بدلیل منافع شخصی خود مانع تراشی کردند وگر نه همه میدانند که همه این کارها برنامه ریزی شهرذار قبلی است وآیا آن زمان نه برای اشتغال مردم محروم مادوان نبوده ؟
r.
Iran, Islamic Republic of
با تلاش شبانه روزی شهردار محترم و تیم عمرانی آن بخش عظیمی از خیابانهای شهر مادوان در حال زیر سازی و آسفالت اند این واقعا تحول عمرانی خوبی در سطح شهر مادوان است. درود بر شهردار محترم و با تدبیر جناب حاج جهانبخش عزیز.
r.
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مهندس جهانبخش .
مسعود
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی بود راه اندازی بازارچه....تشکر از شهردار مادوان......
شهروندان مادوان
Iran, Islamic Republic of
با سلام...شهردار محترم جناب آقای مهندس جهانبخش چند ماه اخیر اگر چه در شرایط سخت و تنگناهای شدید منابع مالی پیش بینی می شد بسیاری از پروژه ها ی عمرانـی متوقف گردند اماخداونـد را شــاکریم که با درایـت ، تدابــیر و اقدامات شجاعانه جنابعالی شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی ، فرهنگی و خدماتی بوده ایم..از زحمات جنابعالی قدردانی میکنیم
r:t
Iran, Islamic Republic of
تقدیر تشکر فراوان دارم از شهردار جوان و با انرژی شهر مادوان جناب آقای مهندس جهانبخش ک با ایده های جدید و تلاشهای شبانه روزی توانستند این شهر را هم از لحاظ رفاهی هم از لحاظ عمرانی دگرگون سازند. با تشکر
r:t
Iran, Islamic Republic of
تقدیر تشکر فراوان دارم از شهردار جوان و با انرژی شهر مادوان ک با ایده های جدید و تلاشهای شبانه روزی توانستند این شهر را در همه حوزه ها دگرگون سازند .با تشکر
محسن
Iran, Islamic Republic of
خانه ما در یکی از فرعی های خیابان شهیدیزدانپناه میباشد واقعا شهر درحال تحول است واز مهندس جهانبخش و مجموعه پرسنل شهرداری تشکر میکنم
محمد
Iran, Islamic Republic of
منظور از بازارچه همین زمینی هست که کنار جاده اصفهان قرار داره و پول مردم رو ریختن تو بانک سودش رو میخورن و بعد از چند سال هنوز خبری از ش نیست؟؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1